wtorek, 18 czerwca 2013

zielono-różowy koktajl!

Lato coraz bliżej, wiosnę nareszcie czuć mocno w powietrzu, chociaż trzeba jej przyznać, że w tym roku wyjątkowo się nie spieszyła z nadejściem. Ale jest! Jest i to najważniejsze. Gorące poranki sprawiają, że mam ochotę na coś, co jest orzeźwiające, lekkie, ale jednocześnie smaczne, syte i pełne witamin, dodające enrgii na cały dzień. Ten ostatni aspekt jest obecnie tym najważniejszym, biorąc pod uwagę fakt, że cały dzień spędzę w towarzystwie notatek, zadań z gramatyki języka niemieckiego i kolorowych zakreślaczy. Będę powtarzać, czytać niemiecki artykuły z przerwa na radiową audycję prosto z Berlina. Muszę mieć energię! Co mi jej doda? KOKTAJL, zdrowy, smaczny, w przyjemnych kolorach: różowo-zielony. Podobno zielony to kolor nadziei, a różowy pobudza organizm do działania. Tak więc, do dzieła, do dzieła!

koktajl (jogurt naturalny, truskawki, banan, zielona sałata, sok malinowy)

38 komentarzy:

  1. u mnie tylko różowy ;) ale Twój prezentuje się wyśmienicie:):*

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie piłam koktajlu z dodatkiem sałaty, ale przyznam, że nabrałam ochoty:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, tak <3 Ja za to Cię pozdrawiam tym, że wczoraj wieczorem zrobiłam sobie bardzo podobny koktajl do tego Twojego :D Tylko ze szpinakiem zamiast sałaty.
    Ucz się, ucz, na pewno będzie dobrze :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zielone koktajle - samo zdrowie, moc witamin:)

    OdpowiedzUsuń
  5. a gdyby tak.. zamienić sałatę na szpinak? Mam w lodówce calutki pęczek :D jak tylko kupię dziś truskawki (no cóż, znikają zatrważająco szybko), to sobie taki zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie! szpinak również się sprawdzi :)

      Usuń
  6. świetnie wygląda, szczególnie te warstwy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastycznie te kolory się zlewają :D

    OdpowiedzUsuń
  8. nie spodziewałam się, że to będzie sałata :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uuu, smoothie! Najlepszy pomysł na upalne dni!
    Kocham koktajle całym sercem!
    Zgrałyśmy się w czasie, bo właśnie przygotowuję wpis o koktajlach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. gdyby nie ta sałata, koktajl nie byłby taki smaczny! ;-)

      Usuń
  11. A ja myślalam, że ta zielona warstwa to szpinak:D A tu zaskoczenie - sałata:)Muszę wypróbować:) Bądź co bądź masz rację - rano trzeba sobie zapodać konkretną dawkę witamin aby mieć power do działania:D

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja do koktajlów nie dodawałam jeszcze ani sałaty ani szpinaku :D Ale muszę to zmienić, jestem ciekawa smaku.

    OdpowiedzUsuń
  13. Raczymy się koktajlem i uczymy się...?
    To tak jak ja, ale bez koktajlu. Nie mam siły nawet go zrobić.
    Podrzuć mi!

    OdpowiedzUsuń
  14. sałata? odważnie, ale pewnie i pysznie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki świetny, dwukolorowy! I jeszcze tak ładnie się komponują ze sobą :) Myślałam, że jest ze szpinakiem, ale z sałatą muszę spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie połączenie musiało pysznie smakować. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. zielony potwór ;p wcale mnie nie wystraszył a wręcz zachęcił do zrobienia i wypicia *-* pycha !! idealne na letnie poranki ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. oo a ja myślałam, że to kiwi jest ;P
    hmmm.. ciekawe jak w smaku ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w smaku bardzo dobry! :) polecam :)

      Usuń
  19. Taki dwukolorowy widzę po raz pierwszy : )

    OdpowiedzUsuń
  20. ooo w ogródku pełno sałaty, już mi się przejadła... ale do koktajlu będzie w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Łaa jakie kolory świetne! Super koktajl w sam raz na początek dnia pełnego nauki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. sałata? nie wpadłabym na to :D
    smakowicie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  23. ja nie wiem czemu, ale już chyba się nie przekonam do zielonych koktajli. o stokroć wolę te z samych owoców, chociaż te zielone tak dobrze wyglądają.. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. owoce rozumiem, ale zielona sałata?! Jesteś niemożliwa;D Na prawdę, muszę kiedyś spróbować twoich koktajli, bo tak kuszą, i dziwią;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej :) Od dawna obserwuję Twojego bloga. Ostatnio założyłam swojego. Zapraszam :) http://malinowyporanek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. ładniutki :) i z pewnością odświeżający, idealny na upalny dzień :) a na wieczór polecam coś lekkiego grilla http://www.zgrilla.pl/grillowane-baklazany-z-serem-feta/

    OdpowiedzUsuń
  27. szpinak już u mnie był ale sałata jeszcze nie :D

    btw. napisz mi (najlepiej u mnie, żebym od razu widziała komentarz) skąd masz te szerokie słomki bo nigdzie nie mogę znaleźć... ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. czadowy koktajl :) z sałatą lodową ostatnio robiłam i był bardzo orzeźwiający :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Podoba mi się ten koktajl. :D Sama często robię sobie podobne i właśnie kiedyś próbowałam z sałatą... Nie podeszło mi jakoś. ;)

    OdpowiedzUsuń