poniedziałek, 10 czerwca 2013

różowy pudding z manny!

Moją kuchnią zawładnęły truskawki. Zaczęło się od tych imieninowych, po drodze były te spontanicznie kupione na bazarku u miłej, starszej pani, a wczoraj zerwałam pierwszą truskawkę w ogródku za domem. Brudzą dłonie na czerwono, są słodkie i soczyste, umilają naukę do sesji i dodają odwagi w trakcie popołudniowej burzy. I właściwie to nie mogę się zdecydować w jakiej wersji lubię je najbardziej - tej najprostszej, bezpośrednio z koszyczka/z krzaczka, z dodatkiem śmietany i cukru, a może w wersji zmiksowanej, pod postacią kokatjlu? Z mięta, czy z wanilią? A jakie Wy macie pomysły na truskawki?


pudding (z kaszy manny) z koktajlem waniliowo-truskawkowym i migdałami

59 komentarzy:

  1. wyglada tak bajecznie, ze az sie glodna zrobilam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezentacja cudowna - zakladam że w smaku jeszcze lepsze :D Co do truskawek - u mnie też jest teraz jakiś szał - do ciasta kilogram, do koktajli kolejny, do maczania w czekoaldzie dwa razy tyle... co chwilę trzeba ganiac na stragan kupowac :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tam koktajl truskawkowy w wersji najprostszej lubię. nie ma co kombinować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czemu nie muwilas ze tak pieknie sie zgralysmy? ;)
    Cudowny pudding *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzisiaj puddingi kuszą ze wszystkich stron :)

      Usuń
  5. anielskieprzysmaki.pl-jej zgłodniałam.Pozdrawiam Monika

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysły na truskawki się nie kończą :) Ja mogę jeść je nawet solo, ale lubię z makaronem, w koktajlu albo z jogurtem greckim :) Miodzio!
    Dzisiejszy pudding wygląda obłędnie polany tym sosem! Swoją drogą też miałam robić dziś pudding z manny.. ale co się odwlecze to nie uciecze. Robię jutro!

    OdpowiedzUsuń
  7. kasza manna ostatnio opanowała mój dom :) super wygląda :)

    poproszę o przepis, bo puddingu takiego nigdy nie robiłam :P

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie też zapanowały truskawki i mam nadzieję, że jeszcze długo ze mną zostaną :) w różnych wersjach - nawet tych wytrawnych:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie najlepsze są bez żadnych dodatków. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale mnie kusisz! *.*
    A truskawki albo solo, albo z octem balsamicznym i pieprzem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z octem i pieprzem? brzmi intrygująco! :)

      Usuń
    2. Matko, pudding wygląda jak z bajki *.*

      I ja tez polecam połączenie truskawek z octem albo kremem balsamicznym - rewelacja !
      Super spisują w wytrawnych sałatkach :)

      Usuń
  11. U mnie też truskawki ostatnio królują!
    Ale chyba nie wykorzystuję ich aż tak elegancko, jak Ty! Twoja propozycja wygląda iście bajkowo :))
    dariawkuchni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda rewelacyjnie :) myślałem że to lody :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda rewelacyjnie! - myślałem, ze to lody :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie to jest śliczne *.* smakuje pewnie jak niebo w gębie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda naprawdę pysznie. Bardzo lubię takie domowe desery. To lepsze niż przetworzone smakołyki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przeszłaś dziś samą siebie! Bajka :) i to tuskawkowa. Ja truskawy w każdej postaci uwielbiam, chyba nie jadałm jeszcze żadnej potrawy, deseru itd z truskawkami które by mi nie smakowało ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super super, wygląda to bardzo smakowicie!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana, sama się zastanawiam co zrobić z truskawkami, które wczoraj zbierałam 3 godziny :D
    Cudny ten pudding Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Truskawki same albo w koktajlu z arbuzem i jest niebo. Ale Twój pudding to już raj ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Puddingi zaczynają królować :D
    Pięknie podany :)

    OdpowiedzUsuń
  21. o rany, nie wiem... napewno mam wielką ochotę na makaron z musem truskawkowym :)

    OdpowiedzUsuń
  22. myślę, że nie da się wybrać jednej, najlepszej truskawkowej wersji- wszystkie są tak samo pyszne hihi :D

    OdpowiedzUsuń
  23. ja dzisiaj na obiad malam ryz polany jogurtem naturalnym ana to poukladane truskawki... mmm swietne polaczenie na upalny dzionek. polecam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ryż/makaron z truskawkami to moja miłość! :D

      Usuń
  24. świetne zdjęcie z tą wbitą łyżeczką *-* pudding pysznie podany ! już dawno nie robiłam.

    OdpowiedzUsuń
  25. ja truskawki lubię w każdej wersji, a najbardziej same, bez żadnych dodadków, które zaburzałyby ich smak :)
    a jutro pierwszy raz w tym roku zamierzam zrobić makaron z truskawkami i wiejskim, bo chodzi za mną od dłuższego czasu :)
    ten mus truskawkowo-waniliowy...niebo!

    OdpowiedzUsuń
  26. A ja też taki miałam! Z taką różnicą, że Twój jest ładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wygląda pysznie!
    Ja mam dość truskawek na kilka dni. Trochę przesadziłam...:P
    Najbardziej je lubię w wersji koktajlu z mlekiem lub sorbet <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja z truskawkami mam tak, że NIGDY nie mam ich dość :D

      Usuń
  28. Ależ to efektownie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  29. wygląda jak z takich przesłodkich japońskich anime :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Póki co najbardziej lubię truskawki solo i tak je głównie jem, bez niczego, bez dodatków, z miseczki. Wtedy smakuję wybornie! Jak znudzi mi się to 'zwykłe' jedzenie, dodam jogurtu i zjem jak wtedy, kiedy byłam mała:)

    OdpowiedzUsuń
  31. zrób mi taki, bo nigdy nie jadłam puddingów :( a ten Twój wygląda tak uroczo, że w sumie pomyślałam - aż szkoda jeść! ale jak mi zrobisz to i tak bym zjadła :D

    a co do truskawek - jeju, chyba nie ma jednej najlepszej formy jedzenie truskawek. one ze wszystkim i bez niczego są zawsze tak samo wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z przyjemnością bym zrobiła taki pudding dla Ciebie! :) musisz koniecznie spróbować, jestem pewna, że by Ci posmakował!

      Usuń
  32. wygląda jak pudding lodowy, a nie z manny! ale to zdecydowanie zaleta :) a ten sos...jeeeej *.*

    OdpowiedzUsuń
  33. Masz bardzo ciekawy kształt kokilki, miseczki.. nie wiem co to jest, ale bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  34. Zaraz szukam przepisu u Ciebie na pudding ;p truskawek nie mam ale za to porzeczki ;D

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale zazdroszczę tych truskawek, u nas jeszcze drogie i jeszcze nie z tego sezonu.

    OdpowiedzUsuń
  36. Właśnie dostaliśmy od babci całe wiadro truskawek więc naszą kuchnią też już władają truskawki :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jaki piękny! A ja dzisiaj nie zdążyłam kupić truskawek :(

    OdpowiedzUsuń
  38. piątka! Twój pudding jest zachwycający :D
    Już się nie mogę doczekać kiedy moją kuchnią zawładna letnie owoce :)

    OdpowiedzUsuń
  39. wygląda przepysznie!
    podasz przepis?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pudding: 250ml mleka wlać do garnuszka i postawić na ogniu; do gotującego się mleka wsypać 3 łyżki kaszy manny i trzymać na ogniu, aż do zgęstnienia, cały czas mieszając (około 5-7minut). Gotową kaszkę przelać do miseczki/kokilki/kubka (wcześniej zmoczonego zimną wodą) i wstawić na noc do lodówki. Rano przełożyć na talerz i gotowe :)
      A koktajl robiłam "na oko": truskawki, jogurt naturalny, ziarenka wanilii.

      Usuń
  40. pudding truskawką otulony... oj lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  41. no teraz to Madzia przesadziłaś ;D oddawaj!!

    OdpowiedzUsuń
  42. Jakie piękne śniadanie ! ♥ Nie tylko nieśmiertelne połaczenie ( fuzja !!! ) smaków : truskawki , wanilia, delikatna mleczna kaszka manna i migdały ale jeszcze te kolory ♥ CUDO !!!!! Hmmmm a truskawki z miętą mogą okazać się strzałem w dziesiątkę ♥ Są truskawki to trzeba korzystać, ja ostatnio przymierzam się do czekoladowych pierogów z truskawkami i białą czekoladą , ale kusi mnie też przepis z "KUKBUKA'a" na ciasto bazyliowe z mascarpone i truskawkami ♥

    OdpowiedzUsuń