sobota, 8 czerwca 2013

jogurt i musy owocowe!

Tonę. W deszczu, w notatkach, w natłoku obowiązków. Z dziecięcą naiwnością wyglądam przez okno, szukam słońca na niebie, bezskutecznie. Kawa znowu ma budzić, a nie smakować. Tonę w kawie. Truskawki na moment poprawiają mi humor. Te pierwsze, te nasze - polskie, te słodkie. Mam ochotę obrazić się na świat, schować w szafie, udawać, że mnie nie ma. Na szczęście to chwilowe. Skoszona trawa tak ładnie pachnie, a przyniesione z ogródka rzodkiewki tak dobrze smakują. Wraca pozytywne myślenie?

Weekend. Niemniej bardzo pracowity, niczym poniedziałek, czy też każdy inny dzień tygodnia. Jest mały wyjątek: dzisiaj (nareszcie!) mogę zjeść spokojnie śniadanie. Śniadanie pachnące letnimi dniami.

 jogurt naturalny z musem: brzoskwiniowym/jabłkowym/truskawkowym

38 komentarzy:

  1. śniadanie wygląda zdecydowanie przepysznie!
    też mam nieweekendowy weekend. koniec roku zdecydowanie nie sprzyja odpoczynkowi.
    i w sumie, to chciałabym lubić kawę tylko dlatego, żeby mieć jakiś wspomagacz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Spokojne śniadania to niewątpliwa zaleta weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale świetnie wygląda!!!:D typowo letnie śnaidanie

    OdpowiedzUsuń
  4. Też właśnie dlatego lubię weekend, za leniwe śniadania i poranki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny przekładaniec :)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie na szczescie slonko pełną parą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dzisiaj u mnie już też :) ale w tygodniu padało bez przerwy!

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam takie jogurtowe przekładańce :) śniadanie iście wakacyjne! w dodatku też zjedzone na zewnątrz jak widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie to samo - ogrom pracy ze wszystkim :/ aż się wstawać z łóżka nie chciało

    OdpowiedzUsuń
  10. takie 3w1 bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam nadzieję, że znajdziesz trochę luzu ;) ja też próbuję ;d
    pyszne te musy, kocham brzoskwinie <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczywiście letnie śniadanko. Na dzisiejszą pogodę, wręcz idealne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Marzę o tym by zanurzyć długaśną łychę w tej Twojej cudej szklance ;)
    Ej wszystko będzie dobrze, nie wchodzimy do szafy tylko stawiamy czoła tej sesji! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. kochana, za to po sesji będzie pięknie! wytrzymamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Po takiej porcyjce pyszności dobre samopoczucie nie może nie wrócić :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietny przekladaniec ;)
    Ja tez w ten weekend nie odpoczne...

    OdpowiedzUsuń
  17. doskonale cię rozumiem, u mnie weekend zapowiada się podobnie. ale trzeba sobie jakoś osłodzić dzień przed taką harówką! ;<

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie te musy wyglądają :D ja niby nie odpocznę, ale i tak to robię = trudno

    OdpowiedzUsuń
  19. to jest tak proste, a tak bardzo WSPANIALE SMACZNE. to jest idealna śniadanie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Prostota czasem smakuje lepiej niż jakieś wymyślne dania :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pyszny przekładaniec! :) Idealny na ciepły poranek, bez pośpiechu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. takie warzywa i owoce z ogródka to jest to co lubię najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ wspaniały pomysł :)
    Pyszności <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Mmm ile smaków! Kradnę Ci to pyszne śniadanko! :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. O kurczę, jak ja bym chciała teraz taką wypakowaną szklanuchę!:D

    też mam ostatnio wylogować się na chwilę, uciec, schować.. ale takie stany mijają, zagryzane truskawkami:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się, truskawki są w tym niezastąpione! :)

      Usuń
  26. Niech pozytywne myślenie góruje a ty powoli odnajduj się w tych notatkach :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ooo,dzięki właśnie nie miałam pomysłu co zrobić z brzoskwiń czekających w kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pyszny ten zestaw musów ; )

    OdpowiedzUsuń
  29. Mniam :) Aż ślinka cieknie :)

    Zapraszam
    zdrowiezwyboru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń