środa, 5 czerwca 2013

koktajl różany!

Tak więc zaczynam. Nie wczoraj, nie jutro. Dzisiaj. Sam środek tygodnia. Mam nadzieję, że środa to dobry dzień na początek. Szczególnie jeśli chodzi o początek tak uwielbianego przez studentów okresu. Na przywitanie letniej sesji: angielski! Trzymać kciuki! Kto, jak kto, ale Wy macie jakąś siłę sprawczą, już się parę razy o tym przekonałam i po cichu liczę na to, że tym razem znowu tak będzie. Niebo poraz kolejny dzisiaj płacze. Od samego rana. Mam nadzieję, że ze szczęścia (?). Mam nadzieję, że ja nie będę płakać ani po dziejszym ani po żadnym kolejnym egzaminie. A jeśli będę to tylko i wyłącznie ... Ze szczęścia.

Gdy myśl o egzaminie odbiera apetyt, szczególnie o tak wczesnej porze, przy tak niekorzystnej pogodzie, najlepszy okazuje się koktajl! Różowy i słodki. Z odrobiną zielonego. To kolor nadziei, wiecie?

różany koktajl  (jogurt naturalny, mleko, konfitura z płatków róż) z pistacjami 

48 komentarzy:

  1. Trzymać kciuki będę z całych sił :) Powodzenia! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałabym żeby coś takiego serwowano w kawiarniach, fantastyczny koktajl :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne ^^
    Oczywiście trzymam kciuki najmocniej jak potrafię ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. aha no i oczywiście trzymam mocno kciuki, a Ty trzymaj za mnie za dwa sprawdziany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wzajemne wsparcie, jestem za! :) trzymam kciuki, trzymam!

      Usuń
  5. będzie dobrze! nie ma innej możliwości:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam mocno mocno, ale już Ci to pisałam ;) I żadnych łez po egzaminach nie będzie, nawet ze szczęścia, po egzaminie trzeba iść pić, a nie płakać ;D
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja wizja przyszłości, tej "po sesji", podoba mi się najbardziej :D

      Usuń
  7. Po takim śniadaniu na pewno wszystko się uda! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia, trzymam kciuki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. trzymam kciuki z całych sił! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale delikatne smaki dziś u Ciebie. brzmi niebiańsko

    OdpowiedzUsuń
  11. trzymam kciuki! :)
    a konfitura różana kusi jak nie wiem, też chcę!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pistacje moje ulubione♥

    Nominowałam Cię do Liebster Blog Award!! ZAPRASZAM po więcej info:
    http://shyfullshy.blogspot.com/2013/06/sniadanie-ciezarowki-27-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  13. powodzenia! sesja to zło, ale damy rade jak co semestr :P a ten jogurt to kradnę!

    OdpowiedzUsuń
  14. różowy czy różany, mi też by się dzisiaj przydał, chociaż nie mam egzaminu :) przynajmniej nie formalnie:)
    trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglada pysznie! Nienawidze jak tak pada z nieba, ale moge ci obiecac, ze bedzie dobrze na egzaminach ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie cudowności :)
    Trzymam kciuki !

    OdpowiedzUsuń
  17. Kciuki zaciśnięte!
    Wspaniały koktajl! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. sesja... yyh jeszcze nigdy nie było latwo

    OdpowiedzUsuń
  19. Zaciśnięte!
    Koktajl wygląda przebosko, ale te pistacje musiały fajnie chrupać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie płynne śniadania przechodzą przez gardło w chwilach stresu, najlepiej byłoby to podłączyć do kroplówki, żeby człowiek mógł się zająć stresem, a organizm jadł:p

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja się spóźniłam, ale wierzę, że dałaś radę! :) Przewidziane tylko łzy szczęścia, ja to wiem! :D
    Koktajl różany, mmm, brzmi bardzo zachęcająco!

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy bym nie wpadła, że można zrobić koktajl z konfitury! świetny : )

    OdpowiedzUsuń
  23. i jak egzamin? kciuki trzymane:) :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Madziu, trzymam kciuki!!Jak zawsze dasz radę:)

    OdpowiedzUsuń
  25. powodzenia ;*
    dobrze, że jesteś -znowu inspirujesz mnie cudnym koktajlem, ten smak jest ekstra !!

    OdpowiedzUsuń
  26. Pomińmy smak, musiał też pięknie pachnieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. zazdroszcze Ci tej konfitury z płatków róż*.*!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja Tobie dzisiejszych truskawek!:D:D

      Usuń
  28. Ta konfitura musi być boska! *.*

    OdpowiedzUsuń
  29. Ehh, to teraz na koktajle przeszłaś ;/ ?
    ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama rozumiesz! ... wiesz, jak jest! jutro koktajl z sałaty! :D
      haa ;*

      Usuń
  30. och och och....różany, jaka piękna nazwa ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. na jogurcie wychodzi wręcz puszysty jak się dobrze zmikuje, super!

    OdpowiedzUsuń
  32. Patrz ile już kciuków trzymanych za Ciebie, dołożę i swoje :D

    OdpowiedzUsuń
  33. i moja ukochana szklanka <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Wygląda przepysznie! W wolnej chwili na pewno spróbuję :D !!! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń