wtorek, 4 czerwca 2013

owsiany krem multiwitamina!

Kochani, mam do Was ogromną prośbę! Mój przepis na pieczoną owsiankę jogurtowo-truskawkową został doceniony przez jury konkursu Kulinarny Blog Roku 2013 i bierze udział w tygodniowej "bitwie na głosy" w zadaniu "Wszystko z truskawkami". Ale teraz potrzebuję Waszej pomocy, Waszych głosów! Dlatego będę niesamowicie wdzięczna każdemu, kto zechce wesprzeć mnie swoim głosem! 
Oddawać głosy na moją owsiankę możecie klikając tutaj: http://kulinarni.pl/kulinarny-blog-roku-2013,2139,n/glosowanie-wszystko-z-truskawkami,89332.html, rejestracja trwa dosłownie chwilkę, a sprawicie mi tym wielką radość! Dlatego ręka w górę kto mi pomoże! Głosować można przez tydzień :-)

Przecież jeszcze nie tak dawno przeżywałam sesję zimową, a już jutro zaczynam letnią. Czy tylko ja odnoszę wrażenie, że czas wyjątkowo szybko mknie przed siebie? Tak czy siak, muszę zebrać się w sobie, przetrwać ten miesiąc i zacząć tak wyczekiwane przeze mnie wakacje. Od jutra: czas, start! Zaczynam od egzaminu z angielskiego, więc dzisiaj dzień spędzam ze stertą kartek zapisanych słówkami, a do tego  trochę gramatyki. Pierwszy egzamin najważniejszy, bo w końcu "jaki początek, taki koniec". Oby dobrze poszło, oby, oby!
Na lepsze myślenie śniadanie pełne witamin, a co za tym idzie - energii! Pełne kolorów i smaku.

   
       owsiany krem multiwitamina (marchewka, pomarańcza, jabłko, cytryna)

Przepis (jedna porcja):
1 szklanka mleka
1 jabłko
1/2 cytryny
1 pomarańcza
2 (małe) marchewki
10g otrąb pszennych
40g płatków owsianych marki Halina
Płatki owsiane i otręby pszenne zalać mlekiem i zagotować. Trzymać na ogniu przez kilkanaście minut, aż całość nabierze odpowiedniej gęstości. Odstawić do ostygnięcia. W tym czasie obrać i pokroić w kawałki jabłko, marchewki, cytrynę i pomarańczę. Dodać do owsianki i za pomocą miksera zblendować na gładką masę. Przelać do miseczki i podawać (na ciepło lub wcześniej schłodzone). 

40 komentarzy:

  1. och jaka bomba witaminowa od rana :)

    Powodzenia w sesji ...i w konkursie :)

    PS. oczywiście zagłosuje a co mi tam :P!

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! jaki witaminowy pucharek:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. ja sesje zaczynam za are godzin egzaminem z socjologii wychowania;/ a angielski w pon ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. juz dawno mnie tu nie bylo... ale pysznosci jak zwykle;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Będzie dobrze, kto da radę jak nie my! Łączę się z Tobą w zakuwaniu i przesyłam dobrą energię, której nie mam za wiele, ale i tak się z Tobą podzielę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja już zagłosowałam, ale wsyscy którzy preczytają, niech też głosują, to chwilaaa! I nowe konto na kulinarni.pl :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. baaaardzo dziękuję, raz jeszcze! :* za głos i zachęcanie innych :D

      Usuń
  7. Trzymam kciuki, będzie dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywisie zaglosowalam, zaslugujesz na to jak nikt inny ;)
    Cudowny krem, taka witaminowa bomba ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Zagłosowałam już dawno! Z takim wsparciem musisz wygrać, nie ma innej opcji. A tę jogurtową owsiankę planuję zrobić już stanowczo za długo..
    No i dzisiejszy krem wygląda po prostu świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten krem wygląda cudownie! Kolor, gęstość.. znowu zapisuję przepis :D
    Zagłosowane! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, wygląda imponująco :D

    OdpowiedzUsuń
  12. oczywiście ,że zagłosuje tym bardziej ,ze jadłam tą owsiankę i jest boska !! tak samo ten dzisiejszy krem , ubóstwiam cię za ten pomysł ! ;* pychotka !

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki cudowny pomysł ! Gratuluję ;)!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale ma cudny kolorek! Pychotka!

    OdpowiedzUsuń
  15. istna multiwitamina- nazwa idealna!
    ja tam juz wczoraj głosowałam oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Istna bomba witaminowa! Pycha ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale cudo!:) nie dość, że idealnie gęste, a takie lubię najbardziej.. to jeszcze jakie zdrowe:D aż się chce go tu teraz!

    OdpowiedzUsuń
  18. moc witamiin! głosuje, i powodzenia w uczeniu, napewno sobie poradzisz ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Czas rzeczywiście leci baardzo szybko ; )
    A ten krem wygląda pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Coś pięknego ten krem, rewelacja ! Na pewno zrobię :D Już zapisałam :D

    OdpowiedzUsuń
  21. bomba witaminowa o pięknym kolorku! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Twoja jogurtowa owsianka z truskawkami ma wygrać!! nie zgadzam się na inną opcję!
    a ten krem multiwitamina, co za bomba, nie tylko witamin, ale i smaków! na pewno zrobię :)

    czas mknie nieubłaganie. na niestety.

    OdpowiedzUsuń
  23. wow, przepadam za takim połączeniem i wstyd się przyznać, ale domowego jeszcze nie robiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zagłosowane na pyszność owsiankową :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. mam tak, że z reguły nigdy na nic nie głosuję, ale ten krem jest taki fajny i tak mi się podoba i kolorystycznie, ale i smakowo, że chyba zrobię wyjątek i zagłosuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko głosowanie akurat nie jest na ten krem, a na owsiankę ;-)

      Usuń
  26. Pierwszy raz widzę takie cudo. Bomba! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. zaraz lecę zagłosować, ale najpierw muszę pozachwycać się nad tym kremem :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dla Ciebie wszystko. Już głosuję :D

    OdpowiedzUsuń