sobota, 25 maja 2013

owsiane kluski kładzione!

Nie lubię tych szybkich czwartkowych i piątkowych poranków. To niby tylko dwa dni, ale dla mnie to zawsze wystarczająca ilość czasu, aby stęsknić się za fotografowaniem śniadań i dzieleniem się nimi tutaj na blogu, z Wami. Na szczęście dzisiaj jest czas. Czas na leniwe przeciąganie się w łóżku, zejście do kuchni w szlafroku, wypicie kawy w ulubionym kubku, przeglądnięcie gazety, kilkunastominutowe przeszukiwanie lodówki, szafek i spiżarni, wygłaskanie psa (sztuk jeden) i kotów (sztuk trzy). Czas na sobotę. Czas na odpoczynek, spotkania, słodkie nicnierobienie, spacer w słońcu i kawę na mieście. 


 owsiane kluski kładzione na mleku z malinowym miodem

Przepis (jedna porcja):
INSPIRACJA: 
1/2szkl płatków owsianych marki Halina
1 (średnie jajko)
400ml mleka krowiego
miód malinowy (można użyć innego)
Płatki owsiane zblendować na proszek (ma powstać "mąka"). Dodać jajko, odrobinę mleka i dokładnie wymieszać, tak aby powstała dość gęsta masa. Resztę mleka postawić na ogniu i gdy zacznie się gotować nakładać łyżką owsianą masę. Gotować jeszcze przez 5 minut na małym ogniu. Przelać do miseczki, polać miodem i podawać, jeszcze gorące. (chociaż chłodne smakuje równie dobrze)

52 komentarze:

  1. malinowy miód? muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. malinowy miód? Gdzie go dorwałaś? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dostałam od Ani (http://porannie.blogspot.com/) :)

      Usuń
  3. Korzystaj w takim razie! :*
    Owsiane kluchy z miodem, mniam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. miód malinowy - pierwszy raz widzę :D wyobrażam sobie jaki musi być pyszny, szczególnie, że uwielbiam maliny z miodem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, jest naprawdę bardzo smaczny :)

      Usuń
  5. Takie proste, a przepyszne! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsze słyszę o takim miodzie O.O

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany, malinowy miod! Swietne! ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. huehue, Madzia, ale mnie zaszczyt kopnął:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Noto teraz owsiane są do wypróbowania:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam zwykłe kluchy, a owsiane to po prostu musiało być cudo! <3 Koniecznie takie zrobię, koniecznie, koniecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. kluchy kladzione moja milosc <3

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny pomysł na kluski kładzione :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałabym bardzo spróbować malinowego miodu, wyobrażam sobie jaki musi mieć cudowny smak:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. nigdy nie może być "za pysznie" :D

      Usuń
  15. Ojejciu malinowy miód *_* Różni się w smaku bardzo od zwykłego? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest nieco słodszy i ma taki malinowy posmak :) jest inny w smaku niż tradycyjny.

      Usuń
  16. Widziałam w Szczyrku jak byłam w święta malinowy miód i jakoś nie pomyślałam żeby go kupić, teraz widze u Ciebie i chcę taki!

    OdpowiedzUsuń
  17. miód malinowy? też chcę !! pyszne kluchy <3

    OdpowiedzUsuń
  18. też mam straszną bolączkę przez to, że nie mogę poświęcić więcej czasu w tygodniu na śniadania D:
    spacer w słońcu? jakim przepraszam słońcu? ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie rano świeciło takie piekne słońce! ale fakt, teraz się gdzieś schowało :< spacer był bardziej w deszczu przez to, ale i tak było bardzo miło :)

      Usuń
  19. U Ciebie zawsze znajdę coś, co mnie pozytywnie zaskoczy <3

    OdpowiedzUsuń
  20. takie kluseczki czesto dzieciaczkom robie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Następnym razem będę musiała wypróbować owsiane. Pewnie są jeszcze bardziej sycące od wersji podstawowej.

    A ten miód musi być cudowny. Chciałabym kiedyś spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Robię robię <3 Kocham wszystko co owsiane, a te na pewno smakują cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Malinowy miód brzmi bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolejna wersja tych świetnych klusków! *.*
    Z tą sobotą to się zgodzę. Nie ma nic lepszego jak leniwy poranek. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ten miód musi być pyszny! *.* tyle dobroci w jednym sniadaniu, ahh!

    OdpowiedzUsuń
  26. Z pewnością wypróbuję! Muszą być dobre :DD

    OdpowiedzUsuń
  27. Sobotnie słodkie nicnierobienie, najlepsze chwile w całym tygodniu :D Zazdroszczę słonka o poranku. U mnie od rana leje :-(
    Malinowy miód? Fascynujące!

    OdpowiedzUsuń
  28. smakowicie wygląda,lecz ja fanką mlecznych potraw nie jestem

    OdpowiedzUsuń
  29. ojacie, Ty to zawsze masz pomysły. zazdroszczę, oddaj trochę takich fajnych :) jeszcze nie robiłam żadnych klusek kładzionych, ale już wiem, że te Twoje zrobię także. może najpierw klasyczne, a potem takie? się zobaczy!

    u mnie jest okropnie zimno i już wiem kto mi zabrał słońce!! :D

    OdpowiedzUsuń
  30. sobota którą opisałaś to sobota idealna, idealnie rozpoczęta pysznym śniadaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. oddawaj miód! <3

    Gdzie Ty to słońce znalazłaś? u mnie pochmurno od dwóch dni :(

    OdpowiedzUsuń
  32. malinowy miód?! Ale bajer;D

    Ej,ej-skąd u ciebie takie słońce? u mnie cały dzień czarne chmury:( na szczęście bez deszczu;D

    P.S. Wcale, a wcale nie rozpieszcza;D

    OdpowiedzUsuń
  33. malinowy miód, jakie to fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  34. Zapomniałam Cię dziś o ten miód spytać! ;) Warto go kupić? Bo gdzieś mi się obił o oczy, chyba w almie i się zastanawiałam ;)
    Ach te Twoje tarasowe śniadanka :)A wiesz że po południu u mnie też na chwilkę błysnęło słoneczko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. według mnie warto :) jest inny (ciekawy) w smaku niż taki tradycyjny i w moim odczuciu naprawde czuć taki malinowy posmak :)
      o, widzisz! czyli obie dzisiaj zaznałyśmy trochę słońca :)

      Usuń
  35. A ja kurcze cały tydzień nie mogę sobie pozwolić na celebrowanie śniadań, bo codziennie lekcje zaczynam o 7.30 :( Pozostają jedynie soboty. (W niedzielę z kolei zgodnie ze swoim mini rytuałem zawsze zajadam opiekane kromeczki z masełkiem orzechowym i bananem + latte ♥)

    OdpowiedzUsuń
  36. Dla mnie sezon letni (choć za oknem ziąb straszny)jest czasem wytężonej pracy. Brak czasu na śniadania wspólne. Nawet w weekendy. Czytam Twój wpis i ...odpoczywam....

    OdpowiedzUsuń
  37. ZAKOCHAŁAM SIĘ W TY MIODZIE <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Genialne! Moje jutrzejsze śniadanie :3

    OdpowiedzUsuń