środa, 8 maja 2013

słodko-kwaśny poranek!

Najlepsze (i największe!) cynamonowe ciastka owsiane powstają wtedy, gdy w trakcie mieszania składników podśpiewujesz pod nosem piosenkę ulubionego zespołu; muffiny - ze śmietankowym budyniem, jabłkiem, żurawiną i cynamonem - idealnie rosną, gdy na zewnątrz pada ciepły, wiosenny deszcz, a gdzieś w oddali słychać grzmoty zwiastujące nadchodzącą burzę; natomiast robienie domowej granoli (tym razem w wersji z orzechami laskowymi i gorzką czekoladą), o godzinie właściwie już nocnej, pozwala odreagować, a sen przychodzi znacznie szybciej dzięki słodkiemu zapachowi unoszącemu się po wszystkich kątach domu. Radość z pieczenia miałam wczoraj ja, a dzisiaj czas na podniebienia studentów.

A jeśli chodzi o moje dzisiejsze śniadanie to po wczorajszym kilkugodzinnym maratonie w kuchni miałam ochotę na coś prostego i szybkiego. Zimny jogurt, słodki miód, orzeźwiające owoce - sprawdzone połączenie. Idealne na słoneczny poranek, idealne na śniadanie, z którym wychodzi się na taras.


jogurt naturalny z karmelizowaną w miodzie cytryną i pomarańczą

34 komentarze:

  1. Szkoda, że ja nie należę do grupy tych konsumujących studentów :P
    Faktycznie śniadanie idealne na taką pogodę i taras :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Studenci będą szczęśliwi;)

    OdpowiedzUsuń
  3. idealnie orzeźwiająca na tak gorący poranek (przynajmniej u mnie) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor miseczki pod kolor zawartości i składników?:) Co prawda już dawno po śniadaniu, ale i tak by to teraz zjadła, nie mogę się doczekać zimnych śniadań, ale 'nie jestem jeszcze na nie gotowa' ha ha:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tak! słońce na niebie i "słońce" w mojej miseczce :)

      Usuń
  5. Takie śniadania są najlepsze:)A karmelizowane owoce dodają całości charakteru:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach, moge do ciebie wpasc, to mnie pokarmisz tymi pysznosciami? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie, z przyjemnością Cię pokarmię! :3

      Usuń
  7. słonecznie i orzeźwiająco u Ciebie. w sam raz na tą pogodę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. tez tak jadam - lekko i smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cytryny jeszcze nie karmelizowałam ;) fajny pomysł, takie orzeźwiające a zarazem trochę słodkie śniadanko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham wszystko co karmelizowane<3

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały początek dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A jaka śliczna, optymistyczna miseczka! I zawartość pasuje do niej idealnie :)

    Zazdroszczę tym studentom :P

    OdpowiedzUsuń
  13. faktycznie, idealne na taką idealną pogodę:)
    a wypieki... cudne, chyba muszę się zmobilizować i też dzisiaj coś wymodzić:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzeczywiście brzmi idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. genialny, orzeźwiający zestaw :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Karmelozowane cytrusy?! :O Wpadam do Ciebie jutro na takie pyszności! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Cud, miód i pomarańcze :D

    OdpowiedzUsuń
  18. karmelizowanej pomarańczy jeszcze nie jadłam, ale narobiłaś mi ochoty *_*
    Pysznie, słodko i wakacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejku, fantastyczny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  20. te karmelizowane owoce - kuszące ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. zjadłabym takie śniadanko na tarasie.. ach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Tylko przeżyj ten czas kiedy będziesz wręczać prezenty, bo pewnie wszyscy się rzucą :D
    Taka prostota zawsze urzeka smakiem. Nie każda fanaberia urzeka, a prostota jednak tak. Przynajmniej mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tylko dostarczam te pyszności w odpowiednie miejsce :D więc na szczęście nie grozi mi bycie podeptaną, haha :D

      Usuń
  23. smakowicie, orzeźwiająco:) mniam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Pycha! Magda.. aż chce się spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Chyba się przejdę na Twoją uczelnię kiedyś! :P

    OdpowiedzUsuń
  26. jakie orzeźwiające śniadanko :)

    OdpowiedzUsuń
  27. o tak-takie śniadania są geeenialne! Pozytywnie nastrajają, orzeźwiają-mniam:)

    OdpowiedzUsuń