poniedziałek, 6 maja 2013

owsianka i domowe lody!

Znowu przekonuję się o tym, że wszystko, co dobre zdecydowanie za szybko się kończy. Wychodzę jednak z założenia, że skoro na upływający czas i tak nie mamy wpływu, to nie ma sensu rozpaczać, bo przecież pięknych wspomnień nikt nam nie odbierze, a może nadchodzące dni będą jeszcze lepsze od tych, które już są za nami? Wracam na zajęcia naładowana pozytywną energią, wstaję z uśmiechem na twarzy, bo przecież świeci słońce, przecież jest tak pięknie! I chociaż w nocy, zamiast spać, siedziałam przy otwartym oknie, przykryta (jeszcze zimową!) kołdrą i dwoma kocami, z kubkiem gorącego kakao i wsłuchiwałam się w śpiew ptaków, którego mógłby mi pozazdrościć nie jeden program przyrodniczy, to jestem dzisiaj wyspana i mam wieeeeeeeelką ochotę na dobry poniedziałek! Zaczynam więc od kawy i dobrego śniadania!

Swoją drogą sesja coraz bliżej, powinnam się uczyć. To idealny moment na to, aby zacząć oglądać nowy serial, najlepiej po kilka odcinków dziennie. https://www.youtube.com/watch?v=O1DOYm2Xapc


cynamonowa owsianka z (domowymi) lodami bananowymi*

*aby stworzyć takie domowe lody bananowe wystarczy zmiksować jogurt naturalny z bananem i ziarenkami wanilii, a następnie włożyć do zamrażalnika na kilka godzin (u mnie była to cała noc)

56 komentarzy:

  1. haha! Glee rządzi, bardzo dobry pomysł przed sesją uważam :)
    Aaahhh, ten cynamon tak pięknie barwi te owsianki..:)

    OdpowiedzUsuń
  2. trafiłaś w sedno sprawy. ja wczoraj, z zamiarem całodziennej nauki, obejrzałam 4 (!) odcinki Gry o tron. i już się zdążyłam wciągnąć. głupia jestem no :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pycha! Owsianka z lodami i to domowymi <3 świetny pomysł na takie proste, domowe lody!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak zawsze jest:D Ja też zawsze przed sesją natrafiłam na jakiś serial i nie mogłam oderwać od niego oczu :D Twóje domowe lody są rewelacyjne!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cynamonowa! <3
    Ja też zamiast się uczyć często oglądam seriale :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja miałam to samo:) Zbliżała się sesja, a ja wynajdywałam serial z kilkoma sezonami i oglądałam po kilka odcinków na raz, ależ mnie to odstresowało, a ile seriali nadrobiłam, i polskich i nie-polskich. Jeszcze zatęsknię za jakąś sesją:p nie no.. nie zatęsknię brr!:)

    Domowe lody z rana? Domowe lody po zimnej nocy! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Madzia, uwielbiam Twoje pozytywne podejście! :) dobrego poniedziałku i udanego tygodnia!
    a z seriali polecam "New Girl" i "2 Broke Girls"

    OdpowiedzUsuń
  8. Owsianka z lodami. To się nazywa pozytywnie rozpoczęty dzień :)
    No i trochę zazdroszczę tego nocnego ptasiego śpiewu...

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastyczne śniadanie, no i te lody....mmmm:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Napisałaś serial... a ja zapomniałam o moim- wstyd!. Muszę ściągnąć jak wrócę do domu:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Taki świetny poranek to i dzień musi być miły:)
    Nawet mi nie mów o sesji, wciąż odrzucam od siebie myśli o niej, a to tak nieuchronnie się zbliża..

    OdpowiedzUsuń
  12. jak zwykle pysznie u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. te lody muszę zrobic, takie proste, domowe, z pewnością pyszne.. nic nie mów o sesji.. jak pomyślę to już mi się nie chce.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok, ok! już nic nie mówię, nic nie piszę! :D

      Usuń
  14. dobry serial nie jest zły:) domowe lody to jest to:) wiesz co jesz:)

    OdpowiedzUsuń
  15. tak tu masz racje, sesja sie zbliza i ja tez zaczelam interesowac sie serialami:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam robić niedługo takie lody,a Ty mnie tu wyprzedzasz, wredoto :D chyba czytasz mi w myślach, by mnie jeszcze bardziej zachęcić do zrobienia :)
    Glee nigdy nie oglądałam, ale dużo słyszałam o nim i może jak skończę mój ulubiony serial (PLL) to zacznę też. :) Jak trzeba się uczyć to zawsze ma się ochotę na wszystko co nie jest związane z nauką.Eh, skad ja to znam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgrywamy się! :D ale mogę Ci śmiało polecić zrobienie takich lodów! rób kochana, rób! nie zwlekaj :-)

      Usuń
  17. Uwielbiam takie bananowe lody, odkąd dwa lata temu je odkryłam prawie nie jem już zwykłych ;) Ale w owsiance jeszcze nie próbowałam, kusząco brzmi *.*

    OdpowiedzUsuń
  18. a moje owsianki takie proste...ehhhh

    OdpowiedzUsuń
  19. domowe lody brzmią świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. owsianka z lodami.. muszę spróbować! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Domowe lody, przynajmniej wiesz co tam jest.! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. u mnie sesja w tym semestrze szykuje się lajtowo (tak myślę teraz:P), za to mam obronę :) u mnie za oknem, ptaki śpiewają non stop! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeszcze niedawno byłam zakochana w Glee:) ale z sezonu na sezon jest coraz bardziej nudny, naciągany i bardzo dziecinny - momentami zastanawiałam się co za 'inteligent' pisze scenariusze, bo za nic w świecie ludzie w ich wieku tak się nie zachowują :D serial nadrabia jedynie dobrymi coverami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba z każdym serialem tak jest, że im dalej tym gorzej :D ale ja póki co zaczęłam i mi się podoba! ale fakt, najlepsza część tego serialu to covery właśnie <3

      Usuń
  24. domowe lody bananowe z cynamonową owsianką - jak to cudownie brzmi !! pycha ;)
    tak fajnie piszesz, lubię czytać twoje przemyślenia, wspomnienia ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. to raczej coś jak sorbet, a nie lody :D ale i tak pyycha! *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sorbet z jogurtu? nieee :D to lody!

      Usuń
  26. Z lodami <3
    Porywam, bez wątpienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Domowe lody bananowe - zrobię !

    OdpowiedzUsuń
  28. robiłam wczoraj takie lody, tylko oprócz banana dałam jeszcze jabłko i truskawki :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Lody na pewno wypróbuję : )

    OdpowiedzUsuń
  30. cynamon, duuużo cynamonu! jestem cynamonoholikem i zabieram Ci tę owsiankę :D

    OdpowiedzUsuń
  31. ale jesteś pozyytywna ;) też oglądam glee! chociaż 4 sezon, który teraz trwa, jest najgorszy z tych dotychczas :/

    OdpowiedzUsuń
  32. Po takich lodach to chyba też byłabym naładowana pozytywną energią :D

    OdpowiedzUsuń
  33. oo, dzięki za pomysł na pewno wypróbuję takie bananowe lody :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja chcę Twoją owsiankę!!! I lody oczywiście też<3

    OdpowiedzUsuń
  35. a czy owsianka ma TAKI właśnie kolor dzięki cynamonowi?:P czy coś jeszcze dodałaś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to za sprawą cynamonu, niczego więcej nie dodawałam :)

      Usuń
  36. Lody!!!!!!! I to w dodatku takie zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Każdy moment na ciekawy serial jest dobry;)

    OdpowiedzUsuń
  38. sesja blisko, więc tyyyyyle seriali! ;D
    www.cookplease.blogspot.com zapraszam na tartę truskawkową!

    OdpowiedzUsuń
  39. Owsianki zawsze są idealnym posiłkiem, a z lodami bananowymi to już w ogóle!
    Właśnie seriale.. trzeba jakiś zacząć, żeby mieć, co robić przed sesją; D

    OdpowiedzUsuń
  40. ciepło owsianki i chłód lodów, miałam ostatnio okazję przekonać się jak komponuje się to połączenie i przez to wiem, że miałaś pyszne śniadanko :)

    OdpowiedzUsuń
  41. hart of dixie zacznij oglądać! :D mega!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BUKA! Ty wiesz, co my oglądamy, Ty wiesz! :D ...

      Usuń
  42. O ja poproszę o same lody!

    OdpowiedzUsuń
  43. zazdroszczę entuzjazmu :D mnie nawał pracy raczej dobija.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z pozytywnym podejściem łatwiej uporać się z obowiązkami ;-)

      Usuń