niedziela, 5 maja 2013

jajecznica!

Poranna terapia kolorami. Żółty. Zielony. Czerwony. Tak jest dzisiaj na moim talerzu. Wierzę, że barwy mają w sobie jakąś niezwykłą moc; a jeśli chodzi o barwy w kuchni to myślę nawet, że często są one ważniejsze od samego smaku, w końcu to one, jako pierwsze, rzucają nam się w oczy i sprawiają, że dana potrawa nam się podoba lub nie, że albo mamy na nią ochotę albo rezygnujemy z jej zjedzenia. Barwy są bodźcem dla naszego mózgu, potrafią wpływać na nasze gusta kulinarne. Przecież im więcej kolorów na talerzu, tym bardziej rośnie apetyt i zainteresowanie daniem - przynajmniej w moim przypadku tak jest.
A jak to wygląda u Was, też lubicie, gdy Wasze talerze wypełnione są kolorami? Jestem bardzo ciekawa!


jajecznica z zielonym groszkiem i pestkami dyni*; pomidorki koktajlowe

*pestki dyni uprażyłam wcześniej w curry

Swoją drogą: SŁOŃCE! Czekałam na nie całą majówkę i się doczekałam. To nic, że jutro czas wracać na uczelnię, to nic, to nic, to nic. Dzisiaj jeszcze mam wolne, więc korzystam i z garażu wyciągam rower!


49 komentarzy:

  1. uwielbiam potrawy bombardujące kolorami, odpowiadając na Twoje pytanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z pestkami dyni w curry musiała smkować wybornie :) I moj nowy koci przyjaciel ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię Twoje pisanie, bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolory muszą być, zdecydowanie :)
    U mnie też dzisiaj jajecznica :D
    Korzystaj, korzystaj! Miłego :*

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się pomysł na takie pestki i takie śniadanie :)
    tak, dla mnie kolory na talerzu też są bardzo ważne. gdy zobaczę kolorowe danie od razu mam na nie ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. idealna jajecznica na niedzielny poranek <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię jak jest kolorowo, na talerzu, w szafie, na zewnątrz i w głowie ;)
    Poranek miałaś idealny, teraz trzeba wykorzystać ten ostatni dzień błogiej wolności ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. groszku nie lubię, ale dodatek pestek dyni mnie zaintrygował ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam kolorowe talerze <3 i to zestawienie - zielony,czerwony,żółty - jest najsmaczniejsze ;D dla oczu i kubkow smakowych zarazem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ach, uprażone pestki <3 samych nie lubię, ale takie od razu zmieniają smak!
    tak, zdecydowanie wolę jak jest dużo barw, całkowicie się z tobą zgadzam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam terapię kolorami :D
    co do filmu to najbardziej rozbawił mnie komentarz,że jest nierealistyczny,bo bohaterowie są bez butów :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wczoraj rozmawiałam z kimś na temat letnich targów.. na temat tych kolorów, feeri barw owoców i warzyw.. :) też to lubię, lubię kolory na talerzu. Ale tylko na talerzu:)

    Kociak <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny koteczek <3
    Jajecznica i pomidorki, pycha. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. o mniam, pyszne sniadanko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. poranek z pyszną ,zdrową jajecznicą ;) lubię jak jest tyle kolorów ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. też uwielbiam kolory <3
    ogółem lubię ładnie podane dania, ale potem aż szkoda mi tego ruszać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znam to, znam! :D "taaaakie ładne, szkoda zjadać!" :D

      Usuń
    2. Hahaha. Czasem może.. ale i tak zjem ;d

      Usuń
  17. Takie śniadanka to ja lubię! Szkoda, że od poniedziałku znów będą jadane w pośpiechu;/ Ps. piękna kicia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. pestki dyni w curry? genialne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też tak mam :)

    Ale fajny tygrysek z tego kotka :D

    OdpowiedzUsuń
  20. dynia w curry mi się podoba, i tak, kolory mają terapeutyczną moc! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie nie na słońca-protestuje!!
    Jajecznica z pomidorami,ale w jajecznicy-spróbuj kiedys:) piękny tez talerzy, tez tak teraz wyglądają moje śniadania!;D
    Ej,ej-w kolorach jest moc!;) nas nawet na żywieniu uczą, żeby ładnie komponować;D
    Dzięki za wiarę we mnie;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to przyjeżdżaj do mnie! na co czekasz? :D
      a tak, tak, taką jajecznicę z pomidorkami znam i baardzo lubię! :)
      ha! czyli dostałabym piątkę z żywieniaaaa! :D

      Usuń
  22. no bez jaj! :DD jajecznica bez chlebka?!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta jajecznica to mistrzostwo! Muszę ją wypróbować !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam! nieskromnie muszę przyznać, że była pyszna! :D

      Usuń
  24. jajecznica to jedno z moich ulubionych dań na szybko, ale jeszcze z groszkiem nie próbowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pestki dyni z curry? Muszę wypróbować takiej jajecznicy <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Koooooot! Jaki/a genialna/y !!!!! Mruuu wymyziaj kocisko !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to Pan Kot! :D LEON! :D wymyziaaaaaaaaaaaaaaaaam <3

      Usuń
  27. piękne stworzenie ten Leon.

    OdpowiedzUsuń
  28. Im więcej kolorów tym danie apetyczniejsze i kuszące :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Miłej jazdy na rowerze :D
    A kolory zazwyczaj zachęcają do jedzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Kocham kolorowe dania! Od razu rośnie apetyt!

    OdpowiedzUsuń
  31. Jajecznicy z groszkiem jeszcze nie jadłam, co jest ciekawym połączeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  32. w końcu słońce <3 też tak wykorzystałam ten słoneczny dzień!

    Moje ulubione pomidorki!

    OdpowiedzUsuń
  33. cudownie musiała smakować:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Mnie zbrzydła owsianka - gotuję na wodzie, teraz musimy nasycić się kolorami:)Smaczne śniadanko:)

    OdpowiedzUsuń
  35. pogoda nas wykiwała po całości, bo słoneczko się spóźniło. ;/

    OdpowiedzUsuń
  36. jajecznica z groszkiem? ciekawe!

    OdpowiedzUsuń
  37. o tak, jak jest kolorowo, to od razu wszystko lepiej smakuje!

    OdpowiedzUsuń
  38. uwielbiam kolorowe talerze:) pięknie u Ciebie:)
    u mnie też w końcu slonecznie i cudownie:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Na tarasie! Ale pysznie i wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. U mnie też rower został dziś uruchomiony. W kwestii kolorów, mają one ogromne znaczenie w kuchni. Teraz będzie już tylko coraz barwniej. pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  41. U mnie na talerzach przeważa ostatnio zielony. U mnie jeszcze jutro wolne, pogoda ma byc cacy i też na rowerek sadzam 4 litery. Czas się dotlenić. :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja też zamierzam właśnie jeździć na rowerze. Czas najwyższy o siebie zadbać. Dieta, aktywność i kosmetyki do pielęgnacji ciała (trzeba przecież jakoś pozbyć się tych rozstępów!)

    OdpowiedzUsuń