czwartek, 2 maja 2013

kokosowy shake twarogowy!

Mam nadzieję, że nie macie nic przeciwko kolejnemu kokosowemu śniadaniu? Ale tak to już ze mną jest - nie umiem się powstrzymać i ten egzotyczny orzech kusi mnie tak bardzo, że nie sposób, abym się mu oparła, dlatego dzisiaj znowu zaczynam z nim dzień. I tylko utwierdzam się w przekonaniu, że jestem prawdziwą fanką kokosowych smaków! Szkoda tylko, że pogoda nie sprzyja przesiadywaniu na tarasie, bo dzisiejszy poranny shake smakowałby tam jeszcze lepiej. Chociaż ... Czy on naprawdę mógłby smakować jeszcze lepiej? Tak, czy siak - musicie spróbować, bez względu na to, czy świeci słońce, czy pada deszcz.

Swoją drogą dawno nie padało, aż tak mocno. Dawno też nie widziałam błyskawic i nie słyszałam grzmotów. Zawsze, gdy jest burza mam mieszane uczucia - z jednej strony mam ochotę siedzieć z nosem przy szybie i obserwować, z drugiej jednak strony najchętniej schowałabym się pod łóżkiem i przytulając się do pluszowego misia przeczekałabym to, co aktualnie serwuje nam pogoda. Ach, to moje zdecydowanie.

kokosowy shake twarogowy; pieczone jabłka w kakao

Przepis (dwie porcje):
SHAKE TWAROGOWY kokosowy
250g chudego twarogu
1 łyżka stewi
400g jogurtu naturalnego
100ml mleka
1/2szkl startego świeżego kokosa
Twaróg włożyć do miseczki, rozdrobnić widelcem, dodać stewię, starty świeży kokos i wymieszać. Dolać jogurt naturalny i zblendować. Wstawić na kilka godzin (u mnie była to cała noc) do zamrażalnika. Po upływie czasu wyjąć i ponownie zblendować (w trakcie dolewając mleko), na gładką masę. 

58 komentarzy:

  1. kokos - jak najbardziej! zawsze i wszędzie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. i znowu genialny przepis z kokosem :)
    uwielbiam shake, więc zapisuję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj wypiłabym taki shake! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. o ja! U mnie leje deszcz, trochę zimno.. Ale tego shake i tak bym wypiła ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdybym miała możliwość wypicia takiego koktajlu na pewno bym nie pogardziła :)
    Kokos po prostu jest przepyszny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ ja Ci zazdroszczę tego kokosa ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie trzeba mnie jakoś specjalnie do tego przekonywać... Powiem więcej - czuję się przekonana, zachęcona i zauroczona po samym zdjęciu^^

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo dobrze - trzeba wykorzystać świeżutkiego kokosa <3 w tak pyszny sposó ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też jestem podobnie niezdecydowana,kiedy leje za oknem. Dodałabym trzecią opcję-wybiec i cieszyć się z deszczu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta trzecia opcja chyba nawet podoba mi się najbardziej! :)

      Usuń
  10. Ojej, ukradłabym to całe śniadanko! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. wpadam na śniadanko ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten shake jest świetny! Ale te jabłuszka to równie wspaniały pomysł :D Więc porwałabym wszystko :)
    U mnie niedawno ( chyba przedwczoraj ) była burza, deszcz a nawet grad :D A chcę już słońce, bo dawno nie było :<

    OdpowiedzUsuń
  13. te pieczone jabłka w kakao jednak zaintrygowały mnie bardziej...mam nadzieję, że koktajl wybaczy! :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Shake brzmi perfekcyjnie! Spróbuje :) Jeszcze nigdy nie używałam stewi, a widzę, że zdobyła popularność.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. według mnie to świetna alternatywa dla cukru :)

      Usuń
  15. wiesz co, ja kokos uwielbiam, ale jego "rozbiórka" trochę nie przerasta ;) młotki, tasaki itp. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. weź przykład ze mnie i zleć to komuś innemu :D

      Usuń
  16. ja kokosa tez moglabym jesc na okragło;D

    OdpowiedzUsuń
  17. nie przepadam za kokosem ale w takiej wersji bym się skusiła ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taki shake na pewno będzie świetnie smakował również z dodatkami innymi niż kokos :)

      Usuń
  18. jesteś dla mnie ogromną, nietuzinkową inspiracją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! nawet nie wiesz, ile radości sprawiają mi takie komentarze :))

      Usuń
  19. ten koktajl musiał smakować genialnie! i nie mam nic przeciwko kokosowym śniadaniom, jak dla mnie mogą pojawiać się częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. kokosowe śniadania to bym mogła codziennie jeść hehe ;D shake twarogowy - świetny pomysł - po prostu cudnie !! do tego te jabłuszko <3

    OdpowiedzUsuń
  21. pieczona jabłka :) mmmmmmmmmmmmm :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kokosowy.! Coś dla mnie. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie częstuj się! :D

      Usuń
  23. Jak ja mam fazę na kokos, to nawet do wytrawnych posiłków go dodaję ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze trochę mi go zostało i chyba tak wykorzystam resztę :D

      Usuń
  24. Uwielbiam Twoje kokosowe wariacje! Jak mogłabym mieć coś przeciwko? Jak chcę więcej takich;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Madziu, możesz mnie nawet nasmarować tym kokosem!! ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. mój ulubiony koktajl! zastanawiam się właśnie dlaczego jeszcze nie gościł u mnie na śniadanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hm, nie wiem, ale na pewno musisz to nadrobić! :))

      Usuń
  27. świetny koktajl:) lubię kokosowe smaki!

    OdpowiedzUsuń
  28. buu, nie przepadam za kokosem :(
    Ale jabłuszka bardzo chętnie skradnę ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kokos to dodatek, sama baza jest najważniejsza, czyli twaróg i jogurt :) polecam spróbować stworzyć jakiś inny smak, warto! :)

      Usuń
  29. zdecydowanie nie mam ci za złe ;p
    ja lubię burze, ale żeby była krótko i szybko, bo nienawidzę być 'zawieszoną w przestrzeni' bo zaraz może być burza, i nic nie można zaplanować.

    OdpowiedzUsuń
  30. A mi się podobają te jabłuszka w kakao ;d

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo lubię kokos. A takiego shake chętnie bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Rozłożyłaś mnie na łopatki tym koktajlem! Musi smakować genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. gdzie tam się gniewać na takie pyszności!
    To jabłko mnie urzekło <3

    OdpowiedzUsuń
  34. ja burzy nienawidzę ,ciesze się w takim razie ,że u mnie 'tylko' deszcz :(

    OdpowiedzUsuń
  35. u mnie slonca nie ma, ale deszczu tez jeszcze nie ;) taki shake z pewnoscia przypadlby mi do gustu, pycha ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. ja kocham wszystko co kokosowe <3

    OdpowiedzUsuń
  37. shake o smaku kokosa :O jakbym tylko dostałam się do tego, którego trzymam w lodówce, to może może ;D
    a ja lubię burze :)

    OdpowiedzUsuń
  38. ja nie mam nic przeciwko, wręcz przeciwnie! wpraszam się i proszę o więcej kokosa ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. ciekawy pomysł na zrobienie shake'a z twarogu! muszę to kiedyś przetestować:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nigdy nie łączyłam jabłka i kakao. Intryguje mnie to połączenie.
    a koktajl? idealny!

    OdpowiedzUsuń
  41. chmurkowy koktajl, pyszności.
    mój krem kokosowy znalazł nowe zastosowanie :)

    OdpowiedzUsuń