piątek, 12 kwietnia 2013

KONKURS

Kochani! Mam wielką przyjemność ogłosić pierwszy w historii mojego bloga KONKURS. Sama wielokrotnie brałam i biorę udział w różnych konkursach, jednak to mój debiut jeśli chodzi o organizację. Niezmiernie się cieszę, że tym razem jestem po tej "drugiej stronie", to dla mnie zupełnie nowe doświadczenie.

Jeśli chodzi o śniadania to rzadkością są dni, gdy nie mam na nie pomysłu. Zupełnie inaczej jest natomiast z kolacjami. Standardem jest u mnie twarożek, bądź jogurt naturalny z musli/bakaliami/owocami. Czasami są to kolorowe kanapki lub serek wiejski na słodko lub wytrawnie. I właściwie na tym się kończą moje wieczorne pomysły. Chciałabym to zmienić! I mam nadzieję, że to właśnie Wy mi w tym pomożecie, jednocześnie biorąc udział w konkursie i walcząc o wspaniałe nagrody.
A ponieważ ostatnio jestem wielką fanką wszelkiego rodzaju potraw z ryżem w roli głównej to ciekawa jestem, czy nadaje się on, oprócz śniadań i obiadów (to mam już przetestowane!), również na kolację właśnie. Tak więc chyba się już domyślacie, jak brzmieć będzie zadanie konkursowe ...

RYŻ NA KOLACJĘ! Aby wziąć udział w konkursie należy przygotować i przesłać do mnie swój autorski pomysł (przepis wraz ze zdjęciem) na kolację, której głównym składnikiem będzie wybrany ryż marki Britta. Pamiętajcie jednak, aby były to pomysły ciekawe, smaczne i zdrowe zarazem. 
Pięć osób, których odpowiedzi spodobają mi się najbardziej otrzyma paczkę z ryżami marki Britta.
W jej skład wchodzić będą: Ryż Brązowy, Ryż Jaśminowy, Ryż Parboiled, Ryż Basmati oraz Ryż Dziki.


Na Wasze zgłoszenia czekam od dzisiaj przez tydzień, czyli od 12.04-19.04.2013 roku. Należy je wysyłać na mój adres mailowy: pannamadzia@gmail.com. Wyniki ogłoszę najpóźniej do 21.04.2013 i powiadomię Was o tym na blogu, w specjalnym wpisie, w którym umieszczę zwycięskie przepisy wraz ze zdjęciami. Na dane kontaktowe od zwycięzców będę czekała przez kolejne dwa dni, czyli do 23.04.2013 roku. 
Sponsorem nagród jest marka Britta. Zostaną one przesłane za pośrednictwem Poczty Polskiej kilka dni po tym, jak ogłoszę zwycięzców. Wysyłka jedynie na terenie Polski.

TAK WIĘC CZEKAM NA WASZE ZGŁOSZENIA I ŻYCZĘ WSZYSTKIM POWODZENIA!

16 komentarzy:

  1. ooo, szkoda, bo u mnie nie ma tego ryzu...

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeba pomyśleć nad przepisem :)
    /ona

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy konkurs, może wezmę udział ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A u mnie ryż na kolację bardzo często gości, dlatego chętnie wezmę udział w konkursie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się już w szafkach wszelkie kasze nie mieszczą;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę poeksperymentować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak tylko znajdę chwilę to postaram się coś zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak tylko znajdę chwilę to postaram się coś zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Musi widnieć zdjęcie opakowania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, ale w przepisie musi być informacja o tym, jaki ryż został użyty.

      Usuń
    2. a to cenna informacja ;]

      Usuń
  10. A czy można podesłać Ci kilka przepis czy jedna osoba - jeden przepis? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można kilka przepisów przesyłać :)

      Usuń
  11. smakowity konkurs ;) postaram się coś wymyśleć ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomyślę nad przepisem i ja:)

    OdpowiedzUsuń