wtorek, 16 kwietnia 2013

jabłka i sezam, w miodzie skąpane!

Jeszcze kilkanaście dni temu najchętniej nie wychylałabym nosa spod ciepłej kołdry; wyjście z domu przyprawiało mnie o ból głowy. Dzisiaj? Wstaję wcześnie, chociaż wcale nie muszę, bo zajęcia mam dopiero bliżej popołudnia niż poranka. Kawa, śniadanie, notatki, jeszcze jedna kawa i nawet znajduję czas na porządki. Wyjdę z uśmiechem na twarzy i wrócę z uśmiechem na twarzy. Co to słońce robi z człowiekiem?

Śniadanie szybkie i o wiele bardziej smaczniejsze, niż mogłam przypuszczać. Ciepłe i słodkie kawałki jabłka w towarzystwie chrupiącego sezamu na zimnej, jogurtowej "chmurce". Czasem prosto znaczy najlepiej.


jogurt naturalny z karmelizowanym w miodzie jabłkiem i sezamem

57 komentarzy:

  1. Wszyscy ładujemy akumulatory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale to musiało cudnie smakować. Raj dla kubków smakowych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nareszcie wiosna nam przyszla i od razu lepiej sie żyje;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bo w prostocie siła;) wierzę na słowo że smakowało świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam szczerze, że właśnie tego fenomenu słońca nie pojmuję, bo na mnie nie działa ani trochę, na mnie działa biel śniegu:)

    Karmelizowane w miodzie jabłko... Słodkości:)

    OdpowiedzUsuń
  6. karmelizowane jabłko i sezam... jestem w niebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o wow,takie śniadanko to ja bym zjadła.....

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że nasze poranki są dzisiaj identyczne! :) Ja również wstałam duuużo wcześniej, niż powinnam i siedzę nad notatkami, myśląc, co by tu zjeść na śniadanie ;) Tylko mleka brak i kawy zrobić nie mogę! aaa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam na kawę do siebie w takim razie! u mnie mleka pod dostatkiem :))

      Usuń
  9. jabłko i sezam... zapowiada się wspaniale:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda pysznie :)

    Przez to słońce człowiekowi od razu chce się żyć! *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. karmelizowane w miodzie jabłko - miodzio:)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak zwykle pogoda pogoda pogoda . Dramat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mnie pogoda cieszy i to bardzo! więc ostrzegam, że w najbliższym czasie jej kwestia będzie pojawiać się w moich wpisach ;-) więc jeśli komuś to nie odpowiada to polecam (tak już na przyszłość), aby nie odwiedzał mojego bloga i niepotrzebnie się nie denerował.

      Usuń
  13. śniadanko lekkie i smaczne:) u mnie dzisiaj słońce!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mmm pycha! :) a pogoda - pozytywnie nastraja! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj tak, słońce zdecydowanie przewraca ludziom w głowach (pozytywnie oczywiście) :D Karmelizowane jabłuszka z sezamem zjadłabym i bez tego jogurtu:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz rację, słońce od razu dodaje energii i uśmiechu! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pysznie wygląda to śniadanko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jutro zafunduję sobie takie śniadanko - PYCHAAA! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Racja, co to słońce robi z ludźmi ;) Jeśli dzięki niemu mają powstawać takie pyszności jak Twoje dzisiejsze śniadanie, to ja jestem bardziej niż ZA :D

    OdpowiedzUsuń
  20. prawda że od razu człowiek się robi szczęśliwszy? witaminka D :3
    Uwielbiam te twoje miseczkowe i nie tylko wariacje, takie proste składniki, a taki wspaniały efekt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję! :)) cieszę się!

      Usuń
  21. Ale pysznie :) Niby prosto, ale uwielbiam tak! :)
    Słońce! Aż chce się żyć :))

    OdpowiedzUsuń
  22. o jaaaaa! Ale to wygląda <3 a te jabłka w tej polewieeeeee <3 cudooo ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. mmm.. to co tygryski lubią najbardziej^^

    OdpowiedzUsuń
  24. nigdy nie karmelizowałam w miodzie... muszę tak zrobić!

    OdpowiedzUsuń
  25. mmm to jabłuszko przepyszne !!
    no tak słońce od razu dodaje radości , energii i mnóstwo uśmiechu ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi tez przyjemniej wstaje sie, gdy swieci slonce. budze sie przed budzikiem i jestem wyspana ;)
    Lubie taka prostote ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. karmelizowane w miodzie? geniusz *.*
    och, Słońce potrafi zdziałać cuda :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Proste smaczności :)
    Jak robisz takie karmelizowane jabłko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Około dwie łyżki płynnego miodu rozgrzewam na patelni i na to wrzucam plasterki jabłka :) I przez około 10min trzymam na ogniu, w międzyczasie mieszając delikatnie. Dzisiaj dodatkowo wsypałam jeszcze sezam do tego.

      Usuń
  29. To był ten wspaniały owoc: http://kuchnia-polska.wieszjak.pl/produkty/288684,Granadilla-tropikalna-meczennica.html

    Granadilla + granola + jogurt naturalny = niebo, nie śniadanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jaka fajna nazwa! i w ogóle fajny owoc! :D

      Usuń
  30. ach, w takich śniadaniach znajduję radość! :D

    OdpowiedzUsuń
  31. ale kusisz <3 kocham miód z sezamem!!

    O tak, słońce zmienia ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  32. i z tak prostego połaczenia wyszedł smaczny jogurt jabłkowy, no prawie ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. Karmelizowane owoce to zdecydowanie coś dla mnie, poproszę porcyjkę!

    OdpowiedzUsuń
  34. Chyba takie proste polaczenia lubie najbardziej :) Sa niezawodne :) Ja tez mam od razu wiecej energii, dzieki sloncu...chyba brakowalo mi witaminy D :)

    OdpowiedzUsuń
  35. mam dokładnie to samo. jakaś siła sama wyciąga mnie z łóżka ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. jak będziesz miała chwile luknij na poczte, wysłałam Ci wiadomość:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiadomość odebrana i wysłana odpowiedź! :))

      Usuń
  37. koniecznie muszę spróbować połączenia jabłek z sezamem ;d

    OdpowiedzUsuń
  38. jogurt zawsze się sprawdza ; )

    OdpowiedzUsuń
  39. jak kremowo wygląda, ładnie.:)
    jako, że jestem nowa - dodaję do obserwowanych.:)

    OdpowiedzUsuń
  40. ja też mam przypływ energii ;))
    aż miło sie wstaje z łóżka.

    OdpowiedzUsuń
  41. Na mnie słońce działa jak narkotyk! Jedyny (zaraz po rowerze i muzyce) sposób na 'pijane' ze szczescia dni :)

    Sezam <3 Chyba nie tylko ja tak go uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. skądś to znam, dziś wstałam godzinę przed budzikiem bo widząc to słońce nie chciałam marnować ani chwili :))

    OdpowiedzUsuń
  43. ahh w końcu ta pogoda ! ile można na nią czekać no nie? :)

    OdpowiedzUsuń
  44. takie śniadania lubię chyba najbardziej. Jogurt z jakimś pysznym dodatkiem

    OdpowiedzUsuń
  45. Słońce, oj tak! Od razu wstaje sie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Pysznie wygląda. Czasem faktycznie proste jedzenie smakuje przepysznie! : )

    OdpowiedzUsuń