poniedziałek, 8 kwietnia 2013

grzanki z łososiem!

Kanapki zna każdy. Są chyba jedną z najpowszechniejszych potraw. Jemy je na śniadanie, na kolację, zabieramy do szkoły/do pracy/na uczelnię w ramach drugiego śniadania. Ale teraz ręka do góry, komu już dawno znudziły się zwykłe kanapki z plastrem żółtego sera? Kto nie może już patrzeć na topione serki i smętne plastry pomidora? A przecież kanapki wcale nie muszą być nudne! Mogą być smaczne i kolorowe, przy ich tworzeniu możemy puścić wodze fantazji, możemy kombinować ze składnikami. Tak jak ja dzisiaj!

45 komentarzy:

  1. dawno nie jadłam żadnych kanapeczek, także muszę to nadrobić;)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj ale bym zjadła taką kanapeczke...

    OdpowiedzUsuń
  3. no pewnie, że nie muszą być nudne:) chętnie zjadłabym kilka Twoich kanapeczek! może w końcu zawita do nas wiosna i będzie można zabrać kanapeczki na jakiś piknik? marzę już o tym:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję! marzy mi się taki wiosenny piknik :)

      Usuń
    2. zapraszam do zabawy Liebster Blog
      http://zapachykuchni.blogspot.com/2013/04/liebster-blog.html :)

      Usuń
  4. ryby plus cytryna to zgrany duet. a wędzonego łososia jem zazwyczaj właśnie z ogórkiem!

    OdpowiedzUsuń
  5. do kanapek mam uraz z dzieciństwa, bo zawsze była to jedynie buła z serem, nawet pomidora nie było. :P
    ale takie, jak Twoje, to chętnie bym zjadła ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. dopiero idę na śniadanie także wszystko przede mną:)

    OdpowiedzUsuń
  7. hah! Ja bym dała do tego jeszcze sałatę:)
    Ale kanapki wcale, a wcale nie muszę być nudne-dobrze napisane:)

    OdpowiedzUsuń
  8. lubie te Twoje pomysły- a te na ciekawe kanapki jeszcze bardziej :)


    www.cookplease.blogspot.com naleśniki z sokiem pomarańczowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. krem cytrynowy brzmi intrygująco :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie połączenie samo z siebie nie przyszłoby mi do głowy, ale jak je przeczytałam u Ciebie to od razu klapka w głowie zaskoczyła: doskonałe!

    OdpowiedzUsuń
  11. Łosoś i krem cytrynowy, brzmi i wygląda bosko! ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. ja zawsze staram się jakoś urozmaicać kanapki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie dodatki na kanapkach to rozumiem :) Pyszne! Muszę kupić łososia, stęskniłam się :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oooo, ten krem cytrynowy to jest szał totalny!! Idealnie skomponowana kanapka.

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjny smak. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam wariacje kanapkowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. MM. Pyszne połączenia smakowe na tych kanapkach. Łososia mogłabym jeść codziennie i wcale by mi się nie znudziło:P :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie lubię 'zwykłych' kanapek, lubię powymyślane :D I ogórka z łososiem też lubię. A co to za krem cytrynowy?:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serek śmietankowy, sok z cytryny i skórka z cytryny :)

      Usuń
  19. uwielbiam na kanapkach wędzonego łososia , a u ciebie na grzankach czyli jeszcze smaczniej ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie smaczne kanapki *____*

    OdpowiedzUsuń
  21. oczywiście, na kanapki jest mnóstwo pomysłów! chociaż ja akurat kolacje jadam po francusku - zróżnicowane, a nie kanapeczki :)
    A ostatnio zagustowałam bardziej w wege bajglach i hambugsach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja lubię kanapki - nawet te niepozorne.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. No pewnie, że kanapki nie muszą być nudne. Twoje wyglądają przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi kanapki nigdy sie nie nudza ;) tetaz rozpoczyna sie najlepsza pora na kanapkowe wariacje ;) choc musze przyznac, ze takich kanapek jeszcze nigdy nie przyszlo mi jesc i jestem ogromnie ciekawa ich smaku ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Madzia, wrzuć mi tu na talerzyk kilka tych pysznych kanapek:D Właśnie wróciłam z biegania i głodna się zrobiłam jak je zobaczyłam:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma sprawy! :) już robię porcję dla Ciebie!

      Usuń
  26. O tak kanapki zawsze i wszędzie:) uwielbiam je i nigdy mi się jeszcze nie znudziły, choć mam fazy że przez tydzień jem na okrągło takie same np. mam chcicę na kanapki z twarogiem i dżemem i nie ma rady ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kompozycja idealna i są takie wiosenne!

    OdpowiedzUsuń
  28. ja uwielbiam takie kolorowe kanapeczki;p

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja jem kanapki zawsze w szkole :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Intrygujące połączenie :)
    Gratuluję wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ach, ten konkurs! zupełnie o nim zapomniałam, bardzo dziękuję! :) bardzo się cieszę :)

      Usuń
  31. Z kremem cytrynowym? Ale czad :D

    OdpowiedzUsuń