wtorek, 2 kwietnia 2013

koktajl multiwitamina!

Jedna szklanka, a taka bomba witaminowa! Dodatkowo szybka i prosta w przygotowaniu. Wystarczy wyciągnąć z lodówki jogurt naturalny, sięgnąć po owoce, wszystko wrzucić do blendera i zmiksować. Kilka minut wystarczy, abyśmy mogli delektować się zdrowym i pysznym koktajlem a'la multiwitamina. Taka dawka energii na pewno się przyda, aby stawić czoła kolejnym obowiązkom, tym bardziej po świątecznej przerwie, w trakcie której łatwo było się odzwyczaić od pracy/szkoły/uczelni. Pijcie na zdrowie!

koktajl a'la multiwitamina (jogurt naturalny, marchew, jabłko, banan, pomarańcza)

Przepis (jedna porcja):
1 banan
1/2 jabłka
1 marchewka
1/2 pomarańczy
200g jogurtu naturalnego
Marchewkę, jabłko, banana i pomarańczę obrać, pokroić w mniejsze kawałki. Marchewkę i część jogurtu naturalnego zmiksować za pomocą blendera i przelać do szklanki. Po kolei robić dokładnie to samo z resztą owoców i resztą jogurtu naturalnego. Podawać (najlepiej schłodzone).

62 komentarze:

  1. i jakie śliczne kolorki powstały - w nie jednej restauracji nie robia takich cudnych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wypiję oczywiście bo lubię i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealna propozycja na sniadanie po swietach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę sobie zrobić taki koktajl *-*

    OdpowiedzUsuń
  5. same pyszności w tym koktajlu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie soki! I jak teraz mam blender to może uda mi się w końcu zmiksować marchewkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbia koktajle, ale Twój wygląda obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestm na tak dla koktajli! u mnie banan-pomarańcza-wiśnie z jogurtem a do tego żytnie placki. Ostatnia okazja do powolnego stania przy patelni. Jutro znowu pędem robiona owsianka i w zaspy, do szkoły...

    OdpowiedzUsuń
  9. Mniaaaaaam!
    Od razu czuć powiew lata..;)
    Zrobilabym go z kulkami lodów, ale nie na śniadanie;D

    OdpowiedzUsuń
  10. przeczytałam dopiero pierwszą stronę, ale się zakochałam! ;-)
    czuć wiosnę i powiew świeżości. będę zaglądać częściej i na pewno wykorzystam wiele przepisów!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale się fajnie rozwarstwił, ładnie to wygląda :D Ja ostatnio często przyrządzam sobie koktajle, bo gdy nie mam ochoty na nic konkretnego do zjedzenia to funduje sobie taki zastrzyk energii do picia :))
    Nominowałam Cię do Liebster Bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. orzeźwiające koktajle o poranku - to jest to , pycha !!

    OdpowiedzUsuń
  13. taki zastrzyk witamin to by mi się przydał! świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chce taki koktajl, muszę zacząć robić:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie koktajle, a Twój dodatkowo zniewala kolorami!

    OdpowiedzUsuń
  16. Połączyłas wszystkie moje ulubione owocowe smaki w jednej szklaneczce, mistrzuniu! :)))

    ps. otagowałam Cięuuu:*

    OdpowiedzUsuń
  17. Piłam na drugie śniadanie podobny tyle, że bez banana :D
    Twój wygląda cudownie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Po świątecznym obżarstwie to naprawdę dobry pomysł ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. wypasiona dawka witamin :D
    napewno wypróbuję jak tylko kupię blender, w końcu :< ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. rozkochałam się w koktajlach, a twoja wersja przekonuje mnie w 100% ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudny! Idealny po świątecznym obżarstwie : D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest idealny na każdą okazję :D

      Usuń
  22. Często robię sobie podobny na kolację, na serku wiejskim i jogurcie, lub serku wiejskim i mleku. Chociaż nigdy nie dodawałam marchewki, ale czuję, że (nawet dzisiaj) zrobię sobie taki z marchewką! Pychota bardzo. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zrób, zrób! i pij na zdrowie! :)

      Usuń
    2. A dodatkowo to masz ten piękny obrus z biedronki! Haha :) Chciałam go kupić, ale mi wykupili najlepsze wzory :(

      Usuń
    3. Oj, chyba włączył mi się anonimowy, a nie zwróciłam na to uwagi. Nie wiem czemu. Nie pierwszy raz to zauważam, gdy piszę gdzieś komentarz.

      Usuń
    4. tak, z biedronki jest! :D faktycznie, jak ja kupowałam to już były ostatnie sztuki, chyba dużo osób chciało mieć te obrusy :D

      Usuń
  23. Madziu, dziękuję, już wiem, co dziś na kolację! ;) Wszystkie składniki mam w domu, po powrocie z pracy uruchamiam blender na bank, bo ten koktajl wygląda po prostu cudownie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się i mam nadzieję, że Ci posmakuje! :)

      Usuń
  24. w dodatku ulga dla żołądka po świątecznym jedzonku;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super, uwielbiam takie koktajle które sa bombą witamin i oczywiście smaku :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo lubię koktajle z dodatkiem banana :)
    Dawno nie piłam! Dobrze, że mi przypomniałaś o ich istnieniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubię koktajle z dodatkiem banana! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. zrobię sobie taki zaraz na deser, mniam:D

    OdpowiedzUsuń
  29. ale super kolorki w szklaneczce ;d

    OdpowiedzUsuń
  30. wygląda bardzo apetycznie, estetycznie, kolorowo, aż chce się po niego sięgnąć;)

    OdpowiedzUsuń
  31. a ta marchewka to surowa czy cos z nia trzeba zrobic? :d

    OdpowiedzUsuń
  32. a ten koktajl moze byc na cieplo? :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na ciepło, to znaczy? można go podawać od razu po przyrządzeniu, oczywiście. ale podgrzewania nie polecam :D

      Usuń
    2. no o podgrzanie mi chodzilo. dzieki za odp. :d

      Usuń
  33. bardzo smakowicie wygląda! muszę go jutro przyrządzić :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciągle mnie zaskakujesz (pozytywnie!) swoimi śniadaniami:)

    OdpowiedzUsuń
  35. uwielbiam takie bomby witaminowe! :))

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam takie koktajle. Samo zdrowie :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. podobają mi się te kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  38. taki koktajl to prawdziwa "odtrutka" po świątecznym obżarstwie:)

    OdpowiedzUsuń
  39. ja chyba przestane tu wchodzić <3

    www.cookplease.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. świetny pomysł ;d w sumie ostatnio ciągle robiłam bananowy i zastanawiałam się co by można do niego wrzucić.

    OdpowiedzUsuń
  41. Kocham koktajle, ale brak blendera zabija moją miłość :<

    OdpowiedzUsuń
  42. Po takim koktajlu baterie się ładują na 100% i dają energię na cały dzień! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. genialnie pysznie i zdrowo! bomba:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Widzę, że też po świętach również zabrałaś się za koktajle:))
    genialna sprawa, szybko, smacznie i zdrowo:)

    OdpowiedzUsuń