wtorek, 26 marca 2013

smoothie gruszkowe z migdałami i cynamonem!

Tak bardzo lubię nadrabiać czas! Nie samej oczywiście, a z kimś, z kim każda minuta wypełniona jest śmiechem. Razem odkrywamy nowe wegetariańskie restauracje i nowe (dla mnie!) smaki. I nie wiem, czy tofu mi tak smakowało, bo jest tak smaczne i tak dobrze zostało przyrządzone, czy to może bardziej ze względu na towarzystwo. Razem spacerujemy po krakowskim rynku, zaglądamy do sklepiku z uroczymi akcesoriami kuchennymi, gdzie zachwycamy się kolorowymi fartuszkami i papilotkami w groszki, dopisujemy kolejne "zadania do wykonania" do naszej listy, rozmawiamy i ... Nadrabiamy czas.
A wracając jeszcze do tofu -jedliście? Lubicie? Jeśli tak to może polecicie mi jakieś przepisy/pomysły?

Lubię takie poniedziałki, jak ten wczorajszy. Mam nadzieję, że wieczorem będę mogła to samo powiedzieć/napisać o dzisiejszym wtorku. Plany? Korepetycje, zajęcia. I nadrabiam. Seriale tym razem!

smoothie gruszkowe z migdałami i cynamonem

45 komentarzy:

  1. Pyszne smoothie :3
    Tofu jest dobre ze wszystkim, od kanapek zaczynając, przez sałatki, na wegetariańskich burgerach kończąc. Trudno wybrać jego najlepszą odsłonę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, burgery brzmią ciekawie :) Dzięki za podpowiedzi! :)

      Usuń
  2. Tylko pozazdrościć tak udanego poniedziałku :) Co do tofu, to chętnie sama bym się do niego przekonała - do tej pory próbowałam tylko w zupie miso.

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy tofu nie jadlam, ale kusi mnie;D

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniały poniedziałek:) a tofu jest świetne:) lubimy:) ostatnio z moim szefem mamy fazę na zupę miso:)

    OdpowiedzUsuń
  5. oooo, takie cos to ja poprosze, wygląda obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda genialnie! Może to dziwne ale jeszcze nie pilam z gruszki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gruszki.....chętnie bym wypiła to cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nadrabianie seriali też jest ciekawym zajęciem:) Tofu nigdy nie jadłam, nawet nie wiem do czego to może być zbliżone w smaku...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to taki sojowy twarożek i właściwie samo tofu, jak dla mnie, smaku .. nie ma :D ale w połączeniu z innymi składnikami jest bardzo smaczne, jakby "przejmuje" ich smak :)

      Usuń
  9. Oh ale lubię! Poproszę o jedną szklaneczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gruszkowe musi być pycha, odrabianie seriali to coś co uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. super, że dobra passa nadal trwa i możesz cieszyć się dobrym humorem, dobrym towarzystwem! :)
    jejku.. to musiało być genialne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda świetnie, chętnie bym spróbowała :D a tofu jadłam raz - bardzo dawno - i mi nie zasmakwało :< Muszę zrobi drugie podejście :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepraszam możesz usunąć mój komentarz bo pomyliłam się ;)
    smoothie gruszkowe wygląda przegenialnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tofu fajnie się sprawdza we wszelkich stir-fry z kuchni tajskiej, chińskiej itd. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. miałaś świetny poniedziałek :)
    pyszne smoothie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. I znowu zaczynam bardzo żałować że nie mam blendera. :<

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię tofu, na słodko i słono, ono jest takie uniwersalne, że pasuje do wszystkiego ;) ale najbardziej chyba smakuje mi w domowej chińszczyźnie, marynowane wcześniej w sosie sojowym.
    A to smoothie wygląda bosko! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę zrobić jakieś smoothie. Dawno nie piłam :) Pysznie i zdrowo!
    A tofu nie jadłam, ale bardzo ciekawa jestem smaku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właściwie samo tofu, jak dla mnie, smaku .. nie ma :D ale w połączeniu z innymi składnikami jest bardzo smaczne, jakby "przejmuje" ich smak :)

      Usuń
  19. Milo ze fajnie spedzacie czas ;) kocham tofu! Ale niestety sama nie potrafie przyrzadzic. Najlepsze jadlam w tajskiej w Warszawie, w curry z orzechami ziemnymi i bambusem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też jadłam je wczoraj w restauracji, sama nigdy do tej pory nie robiłam, ale kusi mnie, aby spróbować :)

      Usuń
  20. tofu pokocha każdy, jak tylko się je dobrze przyrządzi :D boskie, boskie smoothie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. co do Tofu - jadłam w wielu postaciach. W zupie, sałatce, potrawka ala gulasz. Wszystkie dobre

    OdpowiedzUsuń
  22. dawno nie jadłam gruszek ,a u ciebie bardzo smaczne połączenie ;D smoothie super !

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja od dawna chcę spróbować tofu, ale coś mi nie wychodziło. Mama w każdym razie mi odradza, ja jednak i tak w końcu spróbuję. Oby jak najszybciej, bo naprawdę mnie ciekawi :)
    Smoothie, mmm :) Czy w takim smoothie dodaje się mleko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spróbuj, koniecznie, moim zdaniem warto :)
      nie, smoothie jest bez mleka.

      Usuń
  24. uwielbiam gruszki we wszystkich wariacjach:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie przeczytać, że komuś poniedziałek się podobał ;)
    Tofu nie jadłam więc nie wiem co mogę polecić, ale koktajl porywam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Nigdy nie jadłam smoothie gruszkowego (nie piłam).
    Polecasz? Podasz przepis?
    A co do tofu- nigdy nie jadłam. Ogólnie, jestem zielona w strefie wegańskich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Smoothie, mniam!!! Wygląda tak orzeźwiająco:)

    OdpowiedzUsuń
  28. smoothie - pycha, a tofu nie jadłam ; )

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuję baaardzo za ten przepis i całą fatygę :) od jutra mam wolne, więc czuję, że niedługo zagości u mnie domowy, zdrowy syrop owocowy. Nie to co te kupne, których w sumie nawet nie chcę używać.
    Dziękuję jeszcze raz. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma sprawy! :) oj tak, domowe soki są najlepsze, więc na zdrowie! :)

      Usuń
  30. Genialne smoothie! :)
    Ja kiedyś próbowałam toru z pieczone z ryżem chyba w cukinii i niestety mi nie podeszlo :( Następnym razem nie bede kombinowala i zrobię tofucznicę :D

    OdpowiedzUsuń
  31. o matko! TEN MUS! <3 muszę coś takiego zrobić *____*

    OdpowiedzUsuń
  32. mhmmm, Madzia...masz rękę jak nic! jakby tak dodać trochę lodu, to idealne rozwiązanie na upał;D

    OdpowiedzUsuń
  33. Bo ''RAZEM "" wszystko inaczej wygląda i inaczej smakuje .Zawsze !
    Połączenie smakowe genialne .Już czuję ,że to jest pyszne

    OdpowiedzUsuń