sobota, 23 marca 2013

zapiekane jajko ... w sałacie!

Ostatnio dużo się dzieje. Jedne zajęcia, drugie zajęcia, trzecie, czwarte ... Dziesiąte. Dodatkowe warsztaty, dodatkowe wyjazdy. Pomysły, nowe plany i wizje do zrealizowania. Pośpiech i radość w jednym.
Mało czasu na sen, ale w pewnych okolicznościach okazuje się, że wcale aż tak bardzo nie jest mi on potrzebny. Pomocny okazuje się natomiast kolejny kubek z kawą i perspektywy na przyszłość, które świtają gdzieś w głowie. Pomocny okazuje się również sobotni poranek, który obowiązkowo ma być leniwy, ma być czasem wyłącznie dla mnie. Dzisiaj przecież nigdzie się nie spieszę, tramwaj mi nie ucieka, nie mam żadnych obowiązków, nie gonią mnie terminy, nie dzwoni telefon. A nawet jeśli dzwoni to ja nie odbieram.
W planach jest tylko odbiór mojego gościa z krakowskiego dworca i wspólnie spędzony weekend.

Czy Was też obudziły dzisiaj promienie słońca? Czyżby ... ? A, lepiej chyba jednak nie wypowiadać tego na głos i nie zapeszać! Trzeba po prostu korzystać z pogody, wyjść na spacer, pobyć na świeżym powietrzu.


zapiekane jajko w sałacie, biała rzodkiew, ogórek, wędzony twaróg; zielona herbata jaśminowa

40 komentarzy:

  1. jajko w sałacie? ale fajne :P

    OdpowiedzUsuń
  2. super pomysł z tym jajkiem, też chce takie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wędzonego twarogu nie próbowałam, ciekawa jestem jak smakuje :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podobnie jak oscypek, tylko jest bardziej mokry i miękki :)

      Usuń
  4. pięknie to wygląda. i ciekawi mnie ten ser :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wędzony twaróg... uwielbiam! Tak jak mówisz, smakuje podobnie do oscypka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. śmiesznie to tak wygląda bez standardowego pieczywa, bardzo pomysłowo : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajny pomysł:) dziś piękny dzień się zapowiada, słoneczko świeci i śniego dookoła;P Miłego;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorowo dziś u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jajko w sałacie - pierwszy raz widzę, świeny pomysł!
    Słońce grzeje dzisiaj milutko nawet u mnie, uwielbiam takie dni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest słońce, ale niestety mróz tez jest...
    Super miałaś śniadanie, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zapiekane jajko musi być pyszne:)
    u mnie też słoneczko wyszło, ale rano miałam na termometrze -13! brrr

    OdpowiedzUsuń
  12. ciesz się tym 'brakiem wolnego czasu' póki masz na to czas ;P bo jeszcze będziesz tęsknić... ;) znam to z własnego doświadczenia. Teraz mam inne obowiązki i brakuje mi chociażby głupiego ganiania na zajęcia pozalekcyjne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale ja nie narzekam, wręcz przeciwnie :) w tym całym zabieganiu jest coś, co sprawia, że się uśmiecham i to lubię :)

      Usuń
  13. Mnie ni obudziły, ale już w pokoju zagościły te promyczki, więc jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wow ,ciekawy pomysł z tą sałatą ;) nie ma to jak poranne jajuszko hehe ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow.. Ale podane, a jak wyglada! To jajko mnie intryguje, hah!;)
    Grzechem byłoby wyciągnąć cie rano z domu, na prawde!;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mmm, chyba się zainspiruję tym śniadaniem (znowu!). Niby takie proste, ale naprawdę podoba mi się, a często mam ochotę na jakieś proste, lecz jeszcze nie sprawdzone śniadanie. Jajka w sałacie nie zapiekałam jeszcze, więc czas spróbować. I strasznie podoba mi się jak uchwyciłaś w kadrze twaróg, taka idealna kosteczka - wygląda jak kanapeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. takiego wynalazku nigdy z życiu nie jadłam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. w sałacie? nie dość, że prezentuje się wspaniale, to sama chyba w życiu nie wpadłabym na to, że można w niej cokolwiek zapiec. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. WIOSENNIE :D

    PS wiosno, gdzie jesteś?

    OdpowiedzUsuń
  20. słoneczko u mnie jest od 6 rano, ale to niestety nie sprawia, że jest choć trochę cieplej:<
    leniwy poranek Ci się należy jak najbardziej biorąc pod uwagę to jak jesteś zalatana od rana do nocy! i jeszcze takie pyszne śniadanko:D

    OdpowiedzUsuń
  21. nigdy nie próbowałam zapiec jajka w sałacie wow

    OdpowiedzUsuń
  22. za stwierdzenie, że sen nie jest potrzebny podziwiam! ja nie potrafie nie spać. Bo potem chodze nieprzytomna. Niestety należę do śpiochów :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Magda, ja nie wiem skąd Ty bierzesz takie świetne pomysły... Pierwszy raz coś takiego widzę i szczerze gratuluję pomysłu. Pozdrawiam z białej acz słonecznej Nawojowej Miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  24. Jajko zapiekane w sałacie, co za świetny pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pyszne śniadanie w tak słoneczny dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  26. a no i owszem, obudziły. tyle że niewyspana jestem ;) to śniadanie to istny cud!

    OdpowiedzUsuń
  27. O rany! Ale zachęcająco podane!
    Pozdrawiam i zapraszam http://mybettermeals.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  28. wolny czas.... marzenie ...

    OdpowiedzUsuń
  29. idzie wiosna jak nic. zeskoczy z Twojego talerza i jest u nas:) pyyyyysznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. To zapiekane jajko w sałacie bardzo mnie zaciekawiło :)

    OdpowiedzUsuń