środa, 13 marca 2013

różana owsianko-manna z migdałami!

Dzisiaj obudziłam się z nieodpartą chęcią na coś ciepłego, delikatnego i kremowego w smaku. Długo zastanawiać się nie musiałam, moje dłonie jakby same, odruchowo, sięgnęły po płatki owsiane i po kaszę mannę. W tym połączeniu zakochałam się już jakiś czas temu i właśnie dzisiaj postanowiłam ponownie je sobie zaserwować na śniadanie. Jeszcze tylko dodatki. Konfitura z płatków róży. Drobno posiekane migdały. Co do konfitury - przywiozłam ją sobie z Bułgarii i przyznam szczerze, że pierwsze moje podejście do niej udane nie było. Dlaczego? Nie smakowała mi, tak po prostu. Po jakimś czasie zrobiłam jednak podejście numer dwa i to był dobry ruch, bo okazało się, że odpowiednio użyta jednak mi smakuje.
Ta konfitura ma charakterystyczny aromat, słodki smak; zrobiona jest z płatków róży damsceńskiej, która pochodzi z bułgarskiej Doliny Róż. To miejsce brzmi bajkowo, prawda?


różana owsianko-manna z migdałami

62 komentarze:

  1. Różana owsianka- ależ to brzmi :) i do tego wytworne migdały, więc śniadanie miałaś królewskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam konfiturę z róży... a w Twojej propozycji owsianki musiała być przepyszna, faktycznie brzmi bajkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie ostatnio odnalazłam u siebie zapomniany słoiczek konfitury różanej z Bułgarii! stoi tam już spory kawałek czasu i mam nadzieję, że nadal jest jadalny, bo po Twoim dzisiejszym śniadaniu mam na niego nieodpartą chęc:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę kupić konfiturę z róży, bo chodzi za mna baaardzo długo;)

    OdpowiedzUsuń
  5. kasze manne często dzieciom robie, ale z sokiem, z migdałami jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem warto poeksperymentować :)

      Usuń
  6. patrząc rano przez okno też nabrałam ochoty na ciepłe śniadanie:) Twoje pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam konfiturę z róży, taka z Doliny Róż musi smakować fantastycznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. co do róży, nie jadłam wieki całe, ale uwielbiam ten smak. muszę kupić, koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Brzmi iście bajkowo, ale smak róży nigdy mi nie pasował, podobnie jak zapach. Oczywiście ten odtwarzany, a nie żywego kwiatu:)

    Pączki z różą są niedobre. Marmolada/dżem również kompletnie mi nie leżą...

    Ale połączenie owsiane plus manna? Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  10. to jak napisałaś brzmi bajecznie :) a co do szarlotki, to lody jeszcze są, ale zapraszam! jak połączymy siły, to i szarlotka będzie w minutę! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ciepłe, delikatne i kremowe w smaku ? Ten dzień musi być piękny, skoro zaczął się takim śniadaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. następnym razem zamawiam porcję dla siebie!

    OdpowiedzUsuń
  13. brzmi bajkowo, a różę uwielbiam:) zazdroszczę tej konfitury

    OdpowiedzUsuń
  14. ostatnio jadłam kasze manną z płatkami owsianymi i była pysza i kremowa :)

    no to szukaj , szukaj

    OdpowiedzUsuń
  15. miałaś nieudane pierwsze podejście z różą? Ja zakochałam się w konfiturach różanych i sokach od pierwszej łyżeczki... Oj brzmi wspaniale, i sama bym zjadła z Tobą takie śniadanie :))

    OdpowiedzUsuń
  16. niezawodna propozycja. o każdej porze dnia i nocy bym się skusiła

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo baajkowo, uwielbiam taką konfiturę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Musiało być smacznie. !:>

    OdpowiedzUsuń
  19. Owsianko manna, mmm! Z taką konfiturą różaną - rewelacja! Chciałabym kupić taką konfiturę, hm, poszukam!

    A z jakich proporcji robisz swoją owsianko mannę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2 łyżki manny i 3 łyżki płatków owsianych :)

      Usuń
  20. a u Madzi zawsze włącza się instynkt kreatywności:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Bajkowo brzmi faktycznie :) Choć za konfiturą z róży nie przepadam, to jednak w takim połączeniu jak u Ciebie nie wahałabym się spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja uwielbiam różana konfiture:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ojej ♥ Jakie to hmmmm romantyczne śniadanie ! Delikatna, zmysłowa owsianko-manna z konfiturą z róży i chrupiącymi płatkami migdałów - śniadanie gone księżniczki ;) ! I jeszcze ta Dolina Róż.... mmmm rozmarzyłam sie ♥ !

    OdpowiedzUsuń
  24. A ja właśnie pije herbatkę z różą damaceńską ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Różanej nigdy nie robiłam.. Musiała być rzeczywiście delikatna i kremowa.. na taką wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wygląda mega apetycznie :3

    OdpowiedzUsuń
  27. Z tą różą musiało być świetne!

    OdpowiedzUsuń
  28. chętnie spróbowałabym konfitury różanej :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wygląda bardzo kremowo. Będę musiała spróbować połączenia manny z płatkami owsianymi

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja też uwielbiam połączenie manny i płatków owsianych :)

    OdpowiedzUsuń
  31. szczerze to koniecznie muszę zakupić taką konfiturkę z róży... nigdy nie próbowałam ,a bardzo mnie ciekawi ten smak , tym bardziej w owsiance ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Chętnie bym spróbowała tej konfitury <3

    OdpowiedzUsuń
  33. zaintrygowalas mnie tą konfiturą, chciałabym jej sprobowac;D

    OdpowiedzUsuń
  34. tego połączenia jeszcze nie próbowałam, to się równocześnie gotuje? :)
    Ale ta różana konfitura brzmi cudownie... <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. równocześnie, tak :) musisz spróbować! jest pyszne! :)

      Usuń
  35. pewnie, że brzmi bajkowo!

    OdpowiedzUsuń
  36. aż poczułam ten bajeczny aromat. cuuuudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. nie wiem, jak smakuje ta twoja konfitura, ale ta, którą ja miałam okazję próbować, to chyba jeden z moich najmniej trafionych zakupów. okropnie przesłodzona (praktycznie sam cukier!), a samych płatków tam jak na lekarstwo. ;< za to płatki owsiane i manna zdecydowanie zdobywają moje podniebienie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja smakuje dobrze :) nie jest przesłodzona, ma mocny i charakterystyczny, ale właśnie bardzo różany smak, a i płatków jest dość sporo.

      Usuń
  38. Chętnie bym spróbowała tej konfitury :) Brzmi pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  39. ja tak czasem mam, że zaraz jak otworzę oczy myślę CO ZJEM NA ŚNIADANIE?!?!?! SŁODKIEGO MI SIĘ CHCEEE...

    OdpowiedzUsuń
  40. ile masz mniej-wiecej dziennie wejść na bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ze statystyk wynika, że 800-1000; a czemu pytasz?

      Usuń
  41. rany, tak się zachwycasz tą kaszką, nie posikaj się z wrażenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bez obaw, nic takiego mi nie grozi :)

      Usuń
  42. takie śniadanie to dobry początek dnia:D

    OdpowiedzUsuń
  43. Hej,
    jeszcze niedawno byłam Fate.B, teraz trochę się zmieniło..
    zapraszam tutaj: http://smaczny-poranek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Bajecznie, ciekawa jestm jak ja bym zareagwała na ten smak :)

    OdpowiedzUsuń
  45. ciekawe połączenie smaków:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Róża na śniadanie, pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. musi być mega kremowe, sycące, pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  48. Nominowałam cię do Liebster Blog.
    Zapraszam do udziału w zabawie :).

    OdpowiedzUsuń