niedziela, 27 stycznia 2013

omlet z guacamole i konfiturą z żurawiny!

Wczoraj odsypiałam cały ten ciężki tydzień. Ale w porządku, jeśli mój organizm tego potrzebował to ja mu to po prostu dałam. A w przerwie między jedną drzemką, a drugą miła wiadomość! Wyniki z czwartkowego kolokwium; dostałam 4.5 i takim oto sposobem jestem zwolniona z egzaminu, radość nie do opisania! 

Dzisiaj jadę w odwiedziny do babci i dziadka. Wstyd przyznać, ale w tygodniu znalazłam czas wyłącznie na telefoniczne życzenia, na szczęście dzisiaj nareszcie mam czas, aby pojechać do nich osobiście, wręczyć prezent i mocno wyściskać. Wypić kawę, zjeść kawałek babcinej szarlotki i porozmawiać.



omlet (jajeczny) z guacamole i konfiturą z żurawiny; kawa z mlekiem

50 komentarzy:

  1. Miłego spotkania, no i gratuluję po raz kolejny tej oceny :* Wiedziałam, że dasz radę.
    A jak smakowało guacamole z żurawiną?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te dwa smaki świetnie się komponowały! słodycz żurawiny łagodziła wyrazisty smak guacamole i razem smakowało to naprawdę dobrze :) lepiej niż myślałam :)

      Usuń
  2. Ale super śniadanko. Zresztą jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kurcze jaki pomysł w ogóle mega bajeczny :) Super i poooozdrów Babcie i Dziadka i w ogóle ja teeeż chce ja też ccheee!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę tego zwolnienia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Konfitura z żurawiny, mmmm - pycha!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe połączenie :)

    Miłego pobytu u dziadków! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję! :)
    połączenie wydaje mi się dość niezwykłe, ale może dlatego, że jeszcze nigdy nie jadłam guacamole... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie pyszności:) u ciebie:) i babcine wypieki na pewno będą pyszne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja pojechałam do swoich w dzień dziadka dopiero:D

    OdpowiedzUsuń
  10. miłej wizyty u dziadków ;d
    pyszny omlecik ,smacznie podany ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. omlet z guacamole? mniam! *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulację :)
    Pyszny poranek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. o widzę, że dzisiaj omlet, u mnie też:) Twój wygląda pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Oddaj guacamole! Pasuje ono do słodkiego dodatku? Nie pomyślałabym :D
    Ojej, cieszę się razem z Tobą z zaliczenia! Wiedziałam że się uda, tyle co się przyłożyłaś do egzaminu - nie mogło pójść na marne :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pasuje i to bardzo dobrze! :) słodycz żurawiny łagodzi nieco wyrazisty smak guacamole i razem tworzą naprawdę świetny smak, warto spróbować, naprawdę :)

      Usuń
  15. gratuluje wspaniałej oceny :)
    omlet wyglada na pyszny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jedź, jedź-babcia na pewno się ucieszy;D
    Ale tej szarlotki to weź trochę dla mnie;P
    Omlet z guacamole? Nie jadłam.. ciekawi mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziadkowie na pewno będą szczęślii! Graruluję wyniku z kolokwium!
    A co do śniadania, to guacamole zawsze :))

    OdpowiedzUsuń
  18. gratuluję ocen :)
    przesmaczny omlet!

    OdpowiedzUsuń
  19. ooo! to gratulacje ;) miłej szarlotkowej niedzieli ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. brawo! wysiłki nauki zostały wynagrodzone :)
    Ja dzisiaj odsypiam, ale nie ciężki tydzień, tylko studniówkę :D chociaż po sześciu godzinach snu czuję się całkiem przyzwoicie ;)
    pyszne śniadanie! muszę wybrać się w poszukiwanie dojrzałego awokado :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana, czekam na relację ze studniówki! :)

      Usuń
    2. O nie jestem sama ;D Dokładnie tak sami :)
      Przepysznie wygląda ten omlet, mm te dodatki ♥

      Usuń
  21. Gratulacje 4,5 i zwolnienia z Egzaminu ! ;**

    Miłej wizyty u babci i dziadka niestety ja moich nigdy nie poznałam no ale bywa. :)

    Dziękuje ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaki pyszny omlet! Muszę zjeść jakiegoś na wytrawnie, koniecznie :)
    Gratuluje!

    Ps. Dałoby sie przemycic kawałeczek szarlotki? <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że to da się załatwić! :)

      Usuń
  23. awokado na słodko? o kurczę! zaintrygowałaś mnie! Pozdrawiam, Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. samo guacamole nie jest słodkie, jedynie konfitura nadaje temu śniadaniu słodką nutę :)

      Usuń
  24. Gratuluję! Bardzo ciekawe połączenie smaków.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. GRATULACJE:)!
    życzę cudnego dnia i odpoczynku:)
    a śniadanie mistrzowskie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pyszne śniadanko u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. zjadłabym tą połówkę z konfiturą, bo guacamole jakoś się boję:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest pyszne, nie ma się czego bać! :)

      Usuń
  28. Twoje śniadania zawsze mnie zaskakują, wyglądją tak pysznie :)
    jak Ty to robisz że znajdujesz tyle czasu rano, żeby takie pyszności przyrządzić :) podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  29. jak ja kocham guacamole! w omlecie musiało świetnie smakować.
    www.marilyn-rk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Kocham guacamole...dawno nie jadłem...wygląda bosko!

    OdpowiedzUsuń
  31. swietne sniadanko : D, gucamole mhm

    OdpowiedzUsuń
  32. O jak za mną ostatnio chodzi omlecik. I taki na słodko i na wytrawnie. Połączyłaś oba zestawienia i stworzyłaś "Omlet Weczkowy Idealny" :P

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję dobrych wyników:)! Omlet pyszny!

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję wspaniałych ocen !
    pomysł na śniadanie - idealny ! <3

    OdpowiedzUsuń