niedziela, 20 stycznia 2013

cytrynowo-jabłkowa owsianka z serkiem wiejskim!

Są takie noce, podczas których mimo zmęczenia wcale nie śpisz. Nie dlatego, że nie możesz. Po prostu nie chcesz. Bo księżyc wyjątkowo mocno świeci, bo gwiazdy na niebie tak ładnie wyglądają, herbata smakuje tak, jak dawno już nie smakowała, a ulubiona piosenka od paru godzin się nie kończy.
By now you should've somehow realized what you gotta do."



Kwaśna cytryna i słodkie jabłko to wyjątkowo smacznie dobrana para. To dzisiejsze śniadanie orzeźwia
i rozgrzewa jednocześnie. Smakuje jeszcze zimą, ale pachnie tęsknotą za wiosennymi porankami.

cytrynowo-jabłkowa owsianka z serkiem wiejskim

41 komentarzy:

  1. Uwielbiałam jeść cytrynę z cukrem:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki smak owsianki jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo :) Ale pomysł! Musiała być przepyszna! Na pewno bardzo orzeźwiająca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ta owsianka - jest taka gęsta... A cytrynowy posmak musi być naprawdę dobry pomysłem. Uwielbiam cytrynę nawet solo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Orzeźwienie gwarantowane! :) Przepyszna owsianka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezłe, niezłe, a co do nieprzespanych nocy, mnie przy życiu trzyma dobra książka i czasem orientuję się, że już 4rano,a ja czytam :) takie śniadanie to wtedy MUS- orzeźwienie musi być

    OdpowiedzUsuń
  7. orzeźwiająco-rozgrzewająca :) świetne połączenie smaków!

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam owsianke z serkiem wiejskim ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam takie zdrowe śniadania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja już też tęsknię za wiosną... A cytrynowo - jabłkowe połączenie idealnie stawia na nogi i orzeźwia:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie jadlam nigdy z wiesniakiem ale chyba spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mmm jaka owsianka :)
    Ja właśnie tej nocy tak miałam.

    OdpowiedzUsuń
  13. wkoncu muszę sie przeoknać do owsianki bo wygląda bardzo smakowicie !


    Jak zawsze chętnie tutaj zaglądam , naprawdę świetny blog i jak zawsze zapraszam na mojego bloga , porady na temat odchudzania , moje rezultaty i nie tylko.
    http://perfektbin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. cytrynowej jeszcze nie jadłam ,czas spróbować ;d

    OdpowiedzUsuń
  15. mmm chyba muszę sobie taką cytrynową zaserwować ;)
    ojj tak jest czasem, ja mam tak w pełnię, bo fajnie się patrzy na ten świecący balon ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. doskonale rozumiem tęsknotę za wiosną ;)
    uwielbiam zarywać nocki dla książek :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Aż mnie naszła ochota na taką owsiankę. Trzeba będzie zrobić, jutro może? ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. owsianka wygląda smakowicie, chętnie bym zjadła:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham nocą siedzieć na parapecie i gapić się w świat :)

    A parująca miseczka wygląda obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię czasami dodać kilka kropel cytryny do owsianki. Z jablkami rzeczywiście stanowi dobraną parę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jaki świetny pomysł na połączenie smaków :D
    pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam takie noce. Mają w sobie jakąś magię. Uwielbiam cytrynę, muszę spróbować dodać ją do owsianki. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jabłko i cytryna mówisz?
    Spróbuję jutro! O ile nie zapomnę...

    :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. też nie spałam dzisiejszej nocy ;D
    a owsianka bardzo intrygująca!

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudne połączenia smaków.. Uwielbiam Twoje pomysły ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. ale te jabłuszka się super prezentują na zdjęciu:)
    to połączenie jest megaśne, zrobiłam sobie na podwieczorek-działa;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło, że się nie zawiodłaś! :))

      Usuń
    2. Tez sie cieszę;D
      Dla ciebie zawsze sie znajdzie!;)

      Usuń
  27. aż mi się ciepło zrobiło :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Owsianka musiała być naprawdę pyszna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. haha, mnie tego połączenia zachwalać nie musisz, bo praktycznie codziennie jem jabłko z cynamonem i właśnie sokiem z cytryny. (;

    OdpowiedzUsuń
  30. Hmm... Jaki sympatyczny wstęp :)
    Twoje śniadania tylko mi przypominają o tym co powinnam zmienić w swoim porannym menu :))

    OdpowiedzUsuń
  31. jeszcze nigdy nie dodawałam soku z cytryny do owsianki! nawet na to nie wpadłam! ale dzięki Tobie kolejny punkt do realizacji na mojej liście:D

    OdpowiedzUsuń
  32. uwielbiam owsianke z wiejskim :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja tam lubię cytrynę solo i to nic, że domownicy patrzą na mnie ze skwaszoną miną, może spróbuje dodać ją do owsianki ; p

    OdpowiedzUsuń
  34. Owsianki naprawdę wymiatają ta musi być pewnie przepyszna :)

    OdpowiedzUsuń