poniedziałek, 14 stycznia 2013

budyniowa kasza manna!

Wpis dodaję niestety dopiero teraz, ponieważ miałam ponownie problemy z załadowaniem się zdjęcia. 
Na szczęście wszystko już jest w porządku, mam nadzieję, że więcej się to nie powtórzy.

Pierwszy egzamin za mną, mimo że teoretycznie sesja się jeszcze nie zaczęła. Socjologia miasta napisana i miejmy nadzieję, że zaliczona. Oby czas spędzony nad notatkami nie poszedł na marne. Czekam na wyniki. Obiecałam sobie, że jeśli w tym tygodniu zaliczę wszystko, co mam do zaliczenia, wtedy sprawię sobie nagrodę. Nagroda jest kusząca, więc muszę dać z siebie wszystko!

Dzisiaj jeszcze musiałam odpuścić basen ze względów zdrowotnych, szkoda. Na szczęście jest coraz lepiej, zużywam już znacznie mniej chusteczek higienicznych, odstawiłam Aspirynę, jeszcze tylko wspomagam się syropem na gardło. I tabletkami o smaku owoców leśnych. Ale nimi zajadam się raczej ze względu na walory smakowe! Jeszcze kilka dni i na nowo będę okazem zdrowia.


(budyniowa) waniliowa kasza manna z jabłkiem i suszoną żurawiną

57 komentarzy:

  1. A właśnie się zastanawiałam gdzie też podziewa się dzisiejszy post Magdy :) Znowuż idealne śniadanko, wygląda jak taka mięciutka, delikatna pierzynka! Idealnie też robisz zdjęcia, podziwiam to, ja dzisiaj mam dzień kompleksów nad swoimi zdjęciami w świetle sztucznym :c
    Trzymam mocno kciuki za Twoje egzaminy! Tyle czasu spędziłaś nad notatkami, że nie może to pójść na marne. Jeszcze się rozchorowałaś przez to przemęczenie! Tym bardziej nie może pójść na marne, za bardzo się starałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja sesje mam dopiero za tydzień :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja teoretycznie za dwa, ale niektórym wykładowcom kompletnie to nie przeszkadza :D

      Usuń
  3. nagroda musi być fajna, skoro dobrze motywuje ;))
    zdrowiej, zdrowiej!!

    OdpowiedzUsuń
  4. O :) U mnie też budyniowa, waniliowa manna :) Uwielbiam! :)
    A egzamin na pewno dobrze Ci poszedł, trzymam kciuki w razie co ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę zrobić budyniową w końcu mannę, no:D

    OdpowiedzUsuń
  6. A co to za smaczne tabletki? ;)
    Fajne śniadanko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. strepsils :D smak: owoce leśne, pycha!

      Usuń
    2. Ja uwielbiam też te truskawkowe! :D

      Usuń
  7. ciepłe, słodkie - czego chcieć więcej ? :)
    powrotu do zdrowia :*

    OdpowiedzUsuń
  8. takie śniadanie jest idealne na podwieczorek :))

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też mam trochę egzaminów zerówkowych... i jak zaliczę to będą dłuższe feria- to moja nagroda :P
    śniadanko obłędne i kremowe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko właśnie to nie było zerówka :D ...

      Usuń
  10. pyszne śniadanko. :)
    wyzdrowiej do końca! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam dziś straszna ochotę na podobne śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. a cóż to za nagroda?;> wierzę w Ciebie i bardzo mocno trzymam kciuki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. książka, która marzy mi się od pewnego czasu :)

      Usuń
  13. na pewno poszło Ci dobrze- nie ma innej opcji! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie też jeszcze sesji nie ma i też miałam już dziś egzamin;]
    też sobie jakiś prezent sprawię jeśli wszystko zdam ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio wszędzie budyniowa manna, a ja jeszcze takiej nie jadłam! ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie śniadanie to ja chętnie też bym zjadła. Szczególnie w czasie sesji.. Mam za dwa tygodnie, ale naprawde już teraz mam jej dość.

    OdpowiedzUsuń
  17. kuruj się, żebyś mogła dać z siebie jak najwięcej w tym tygodniu!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też bardzo lubię ssać tabletki smakowe :D aaa, i jeszcze bardzo lubię te musujące, które rozpuszcza się w wodzie, kiedyś miałam taką fazę, że nie rozpuszczałam w wodzie, tylko na języku ^^
    ta manna musiała być nieziemska... :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdrowiej biedaku :*
    Taka mannę mogłabym jeść każdego ranka! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jak zwykle pięknie wszystko podane, uwielbiam jeść tak pokrojone jabłuszka np. w ramach przekąski, są takie pyszne i zdrowe! a Ty kochana trzymaj się cieplutko, potrzebujesz dużo energii, bo zapał masz duży wszystko się uda!
    musi się udać, wierzę w to :*

    pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  21. mniam! Nagroda kusząca - to super! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja już egzaminów nie mam, tylko lub aż obronę :) Śniadanko wygląda super ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Motywacja i chęci to już połowa sukcesu. Trzymam kciuki.
    Miseczka pełna pysznosci ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. pyszna kaszka! musi być dobra z żurawiną!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Aż zachciało mi się manny :) Egzamin na pewno zaliczyłaś :) Wracaj do zdrowia! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Musi być dobre......miseczka z pepco zawsze spoko ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. A jaką nagródkę sobie obiecałaś ?:) powracaj do zdrowia jak najszybciej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. książkę, na której zakup czaję się już od jakiegoś czasu :)

      Usuń
  28. A ja właśnie zaczynam smarkać aaaaa :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Wygląda przepysznie :) smakuje pewnie też.

    OdpowiedzUsuń
  30. przepyszne budyniowe śniadanie , z jabluszkiem wszystko pycha <3
    będzie dobrze, trzymam kciuki , powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  31. swietny bog :)) pyszne sniadanko!
    Obserwuje i zapraszam do siebie :*!

    OdpowiedzUsuń
  32. sesja nieoficjalna rozpoczęta i u mnie
    i mam wielką ochotę na manną

    OdpowiedzUsuń
  33. sesja i choróbsko - to samo i u mnie, ech. ale nie damy się! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. ale mnie tu dawno nie było;/
    sesja+choróbsko to nie jest dobre połączenie :(
    trzymaj się tam;*
    Jak egzamin, udało się tym razem?;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o ... o ten egzamin, o którym myślę, to niestety :D ...

      Usuń
  35. O tak! czegoś takiego mi trzeba:) przepysznie i zdrowo to wygląda:)

    pozdrawiam, R.L.

    OdpowiedzUsuń
  36. klasycznie i pysznie :)
    zdrowia zycze :*

    OdpowiedzUsuń
  37. ło jezu przegapiłam taką kaszkę? A jeżeli chodzi o przeziębienia, choróbska i inne świństwa, to pierwszy raz od dawna dorwało już chyba wszystkich w moe rodzinie i nawet mnie. Chyba się już tego nie da uniknąć :/ Nawet przy codziennym wpierdzielaniu czosnku i cebuli na umór :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wonderful site. A lot of useful information here.
    I'm sending it to some friends ans additionally sharing in delicious. And naturally, thanks on your effort!
    Here is my web page ... kolagen platinum

    OdpowiedzUsuń
  39. Czyżby nauka znowu Cię przytłoczyła? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety :( na szczęście już prawie weekend!

      Usuń
  40. Zdrówka życzę a ja idę robić mannę:)!

    OdpowiedzUsuń
  41. hej i jak tam zdrówko? Mam nadzieję, że w porządku i że nauka Cię nie osłabi :)) Ja już tracę głowę... Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ze zdrowiem już w porządku, dziękuję! :*
      tylko nauki nadal dużo, mam nawet wrażenie, że coraz więcej! dlatego tak mnie tutaj z Wami mało :( na szczęście prawie weekend już!

      Usuń
    2. tak, jestem na specjalizacji tłumaczeniowej :)) Fajna sprawa, dopóki nie trafi się na kretyńskie teksty :) podziwiam z niemieckim, ja w dużej ilości go nie przyswajam :D Buziaki!

      Usuń
  42. Zdrowia i owocnej nauki! Ja tez mam egzaminy :( A śniadanie pyszne

    OdpowiedzUsuń