niedziela, 6 stycznia 2013

sałatka z selera!

Ponad 2-godzinne rozmowy przez skype'a zawsze poprawiają humor! Nawet żmudne tłumaczenie niezbyt ciekawych tekstów staje się miłą formą spędzania wieczoru, jeśli nie robi się tego samemu.

Jest taki egzamin, którego zdać nie mogę od ponad pół roku. Może powinnam przerzucić się na rower? Haha, może, ale póki co jednak próbuję i już niedługo kolejne podejście. Dlatego dzisiejsza niedziela spędzona będzie w towarzystwie małej książeczki, setek pytań i testów. 
A wieczorem teatr, na miłe zakończenie weekend'u. Spektakl "Zemsta jest kobietą". Jest?

sałatka (seler, szynka, jajko, kukurydza, groszek, ananas, jogurt naturalny, musztarda)

39 komentarzy:

  1. Mmmm..... Bardzo przyjemna ta sałatka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obłędne śniadanie, kocham tego typu sałatki, plus grzanki i jestem w niebie! ;)

    A egzamin zdasz na pewno, wszyscy tu będziemy trzymać kciuki więc nie ma innej opcji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam sałatki na sniadanie, sa syte i pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rower wcale nie jest złym wyjściem z sytuacji. Po za tym nigdy nie zrozumiem co wszyscy widzą w tych samochodach :P.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zestawienie
    a zemsta kobietą jest na 100% :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje wytrawne sniadania rownie pysznie wygladaja :)
    nie poddawaj sie, na pewno Ci sie uda... trzymam mocno kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  7. dziś śniadanie pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  8. Tą sałatką przypomniałaś mi trochę święta :D
    O, teatr! Poszłabyym! Niedługo się wybieram na Jande, o żonie Wałęsy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie kusi ten spektakl, tylko nie przepadam za Jandą.

      Usuń
  9. Wytrawne, pyszne śniadanie :) Dobra odmiana.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja, co prawda nie z konieczności, ale też nabrałam ostatnio ochoty, żeby wyciągnąć w końcu rower. (;

    OdpowiedzUsuń
  11. tak tak takie skypowe randki są bardzo miłe :D dzięki Tobie staję się małym socjologiem :D nie mogę się doczekać wieczorururu!

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię ta sałatke, ale robie bez groszku ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. oooooo, sałatka w moim typie, całkiem niedawno robiłam podobną, moją popisową dla gości;D

    OdpowiedzUsuń
  14. ooo wytrawne śniadanko! ;))

    no i bardzo mile zakończysz weekend;)!

    OdpowiedzUsuń
  15. nie chcę zdawać tego egzaminu, a cała rodzina mi każe :C

    OdpowiedzUsuń
  16. jaka pyszna sałatka. :D
    chyba zacznę gustować w wytrawnych śniadaniach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. hehe. ja też prawka jeszcze nie mam :d ale nawet nie próbowałam jeszcze iść na kurs... co prawda chłopak mnie uczył jeździć i było fajnie, ale na kurs mi nie spieszno....

    OdpowiedzUsuń
  18. pyszna sałatka! chętnie bym się poczęstowała:)

    OdpowiedzUsuń
  19. omomom pożywna sałatka i chlebek ,nie ma to jak niedzielne śniadanie ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe jak to u mnie będzie, gdy i ja będę zmuszona do zdawania tego testu...

    OdpowiedzUsuń
  21. trzymam w takim razie kciuki, abyś z prędkością wiatru ogarnęła cały materiał na ten egzamin:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Smakowita sałatka :) Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię ta sałatkę, "przydałaby" mi się dziś;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna kolorowa sałatka ja zawsze robię z majonezem, może też sprubuję z jogurtem.
    Powodzenia w nauce:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Chyba wiem o jaki egzamin chodzi ;) ale nie przejmuj się, ja też się męczyłam i zdałam w najmniej oczekiwanym momencie ;) ależ ja dawno nie jadłam takiej sałatki... ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam takie sałatki! Powodzenia w szkole! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam trochę mały wstręt do sałatek przez chorobę, ale ogólnie sałatki to cudowne dania :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakie swietnie, wytrawne śniadanko! Ostatnimi czasy marzę o takim :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam sałatki, taka jest przepyszna <3

    OdpowiedzUsuń
  30. W końcu zdasz, ja też podchodziłam 3 razy :P I się udało ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam sałatki:) Na śniadanie, deser, kolację;) Powodzenia na egzaminie!

    OdpowiedzUsuń
  32. a ja myślałam, że to chiński makaron- a to seler ;D
    Ech.. ja zdałam tez nie za 1szym, al 3mam kciuki za cb ;* Dasz radę, jak nie ty to kto?;D

    OdpowiedzUsuń
  33. Sałatka zawsze na topie!Trzymam kciuki za egz!;)

    OdpowiedzUsuń
  34. jak ja uwielbiam sałatki z gotowanych warzyw! w ogóle ja np. jem gotowane buraki na deser kiedy moja mama sięga po kawałek ciasta :D mam chyba bzika na punkcie warzyw i owoców, ale ciasta też chętnie skosztuje :)

    u Ciebie jak zwykle pysznie :)

    OdpowiedzUsuń