środa, 2 stycznia 2013

owsianka z duszonym jabłkiem, migdałami i miodem!

Ostatni wolny dzień. Już jutro powrót do notatek, podręczników, kolorowych zakreślaczy, szybkich poranków i wczesnych pobudek. Co do wczesnych pobudek - zrobiłam dzisiaj małą "próbę". Mianowicie nastawiłam budzik. Dwa budziki, a nawet trzy. Nie wstałam. Marnie widzę jutrzejszy poranek. 


Wczoraj whiness napisała mi o pewnej akcji. Chodzi o "słoik dobrych wspomnień". Na czym to polega? Przez cały rok, przez 365 dni zapisujemy na karteczce dobre wspomnienie z danego dnia i wrzucamy do słoiczka/szkatułki/pudełeczka. A za 12 miesięcy, dokładnie 31.12.2013 wszystkie karteczki wyciągamy ... i czytamy. Brzmi świetnie, prawda? Od razu wiedziałam, że muszę dołączyć!
Pudełeczko już mam i pierwszą karteczkę z wczoraj też. Może ktoś się skusi? Może ktoś dołączy? 


owsianka z duszonym jabłkiem, migdałami i miodem; kawa (z błonnikiem kakaowym)

58 komentarzy:

  1. Brzmi fantastycznie, idę szukać słoika!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jakiegoś ładnego kuferka :)

      Usuń
  2. Też się piszę na pomysł ze wspomnieniami. Mam nadzieję, że ostatniego dnia 2013 będzie co czytać! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe, oby jutro było lepiej ze wstawaniem, bo w przeciwnym razie wykładowca/ćwiczeniowca nie będzie miał przyjemności Cię widzieć ;)
    z tym słoikiem to świetny pomysł, żeby dostrzegać nie tylko duże, ale też małe przyjemności i radości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Współczuję, ja jutro mam na 16 :D.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też dołaczam ;) świetna owsianka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem Ci, że pomysł mi się podoba, nawet nie wiesz jak zaczęłam rozmyślać o tym jakie ładne pudełko skombinować :D Przecież każdego dnia mamy jakieś dobre wspomnienie! A jeśli zdarzy się więcej? Pisać kilka na jednej karteczce, czy wybrać tylko to najbardziej przyjemne? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! To pozwoli nam cieszyć się każdego dnia nawet z najmniejszych drobnostek :)) Hm, myślę, że to indywidualna kwestia, nie ma reguły! Ja bym wpisywała więcej, za rok będzie się jeszcze lepiej czytało :D

      Usuń
  7. kubeczek w ubranku jest super:))

    OdpowiedzUsuń
  8. pomysł brzmi ciekawie, dołączam

    OdpowiedzUsuń
  9. właśnie wczoraj myślałam o tej akcji! i chyba spróbuje;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Załatwicie mi beczkę na dobre wspomnienia-pudełko czy słoik nie starczy! Ale przyłączam się do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  11. zrobiłam sobie coś takiego w grudniu, tylko wszystko zapisywałam w pamiętniku :) coś czuję, że też się dołączę i będę dalej pisać przez cały rok :)

    OdpowiedzUsuń
  12. chyba też dołączę choć czasami trudno dostrzec jakies pozytywy w pewnych sytuacjach...:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Brzmi świetnie, naprawdę! Poszukam wieczorem jakiegoś odpowiedniego pojemnika i dołączę do Was :>

    OdpowiedzUsuń
  14. Czytałam o tej akcji pod koniec roku i robię to samo. A co do wstawania - powodzenia, bo mam ten sam problem i wiem, że będzie ciężko...

    OdpowiedzUsuń
  15. już własnie u whiness czytałam o tym i chyba się dołączę :)
    życzę powodzenia w porannym wstawaniu :)!

    OdpowiedzUsuń
  16. ja też dołączę bo to super pomysł;)

    OdpowiedzUsuń
  17. super pomysł z tymi wspomnieniami:) dołączam!

    OdpowiedzUsuń
  18. ja skombinuję jakiś słoiczek i uzupełniam wczorajsze i dzisiejsze wspomnienia. genialny pomysł.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  19. a ja nie rozumiem trochę po co Ty to tak opisujesz, skoro whiness o tym juz napisala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponieważ również biorę w tym udział i miałam ochotę podzielić się tym z innymi.

      Usuń
    2. A ja nie rozumiem, po co się mieszasz, Anonimku, mącisz i robisz sam jakieś problemy. Życia nie masz? :/

      Madzia, cieszę się, że tak spodobał Ci się ten pomysł, a jakie pudełko wybrałaś ładne! <3 Nie przejmuj się anonimami, bo aż mi głupio.

      Usuń
  20. Wspaniała miodowa owsianka i równie wspaniały pomysł, do którego już dolaczylam - mam nawet takie słodkie pudełko, akurat sie przyda :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, świetny pomysł! Mogę wykorzystać? :D

    OdpowiedzUsuń
  22. ten pomysł bardzo mi się podoba :) niedługa chwilka każdego dnia, a na koniec roku tyle miłych wspomnień :)
    śniadanie - mmmm... , moje ulubione smaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. fajna jest ta akcja ;) a owsianka wygląda mega smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Chyba się przyłączę do tej akcji :) A śniadanko wygląda cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  25. do pomysłu ze wspomnieniami się nie dołączam, ale kibicuję, żebyś Ty wytrwała w tym postanowieniu. ;)
    a śniadanko pyszne. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdjęcia masz strasznie inspirujące!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło to czytać! Dziękuję! :)

      Usuń
  27. Ja troszkę się ciesze z powrotu do szkoły:)
    Bo nie będzie mi się tak nudzić :o)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super pomysł:) Podoba mi się;) Ja też mam problemy ze wstawianiem, kilka dni wolnego i człowiek słania się na nogach z rana:) Dobrego 2013!

    OdpowiedzUsuń
  29. Nawet nie wiesz jak uwielbiam takie dodatki, obojętnie w czym, a w owsiance to już w ogóle niebo w gębie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. cudowne zdjęcia aż zgłodniałam;dbardzo fajnie czyta się twoje posty ,będę tutaj często zaglądała , zapraszam ciebie do wspierania mnie podczas mojej diety :) oprócz diety znajdziesz na moim blogu opisy wycieczek zagranicznych i krajowych :)


    http://perfektbin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. mój poranek też dzisiaj był trudniejszy niż zwykle... ale dla takiego śniadania chyba warto było w końcu wstać. (;

    OdpowiedzUsuń
  32. oo moja droga to było takie proste zdobyć ten sweterek!
    Najpierw musisz być chora i wzbudzić litość w swojej przyjaciółce, pokazać sweterek i jęczeć że TAK Ci się podoba , a następnie wygrać zakład zagadując jedynie do bardzo miłego pana Dominika z empiku :)
    Poszłam do słoik po nutelli, rano powinien być czysty :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajny pomysl z ta akcja - ale ja zamiast do sloiczka bede zapisywac wspomnienia w notesiku :)

    OdpowiedzUsuń
  34. ja też jutro zaczynam maraton niestety, trzeba będzie nastawić parę budzików, wstaję pierwsza więc mnie raczej nikt nie obudzi;p
    świetny pomysł z tym karteczkami! chyba od dziś zacznę;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Przeczytałam u whiness o tej prostej, ale niezwykłej akcji i chętnie się dołączę :-)
    Powrót do rzeczywistości... Co prawda bez budzika, (chyba, że kota można tak nazwać ;-)) ale ciężko mi się dzisiaj wstawało i jutro będzie dłuuga pobudka.

    OdpowiedzUsuń
  36. Pomysł strasznie mi się podoba - tym bardziej, że jestem osobą niezwykle sentymentalną i od dzieciństwa zapisuję wspomnienia w pamiętnikach :) Muszę tylko znaleźć odpowiednie pudełeczko!

    OdpowiedzUsuń
  37. Wow, this looks a lot like the new Chef’s Gallery

    OdpowiedzUsuń
  38. Chętnie bym się dołączyła, ale wiem że jestem nie systematyczna. Prowadziłam kiedyś pamiętnik, zapału miałam na 3 miesiące:)
    Ale dla wytrwałych pomysł super, może jak by nie trzeba było być systematycznym też bym się dołączyła:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Hej ale fajne :) ja kiedyś taki podpbny słoiczek miałam, i tam wrzucałam dowcipy i żarty- też fajny pomysł, nie? A na 2013 mam NOTES który założyłam ja i moja koleżanka- zapisujemy tam ważne dla nas rzeczy i wiesz co? Na bank 2013 będzie SUPER rokiem :) A jeżeli chodzi o pobudkę, ja dziś nastawiłam na 10.00 i nic :D

    OdpowiedzUsuń
  40. 1 łyżeczka kawy rozpuszczalnej,1/4 obj. filiżanki wrzątku, 1/4 obj. filiżanki mleka kokosowego, 1/4 obj. filiżanki mleka, wiórki kokosowe
    Kawę zalać gorącą wodą (dosłodzić) i wymieszać. Mleko zagrzać razem z mlekiem kokosowym i dolać do filiżanki z kawą. Ozdobić bitą śmietaną i uprażonymi na suchej patelni wiórkami kokosowymi.

    :P

    OdpowiedzUsuń
  41. A ja chciałam takie coś zrobić tylko, że w notesie. Zapisywać codziennie datę i pod datą pozytywności z całego dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda forma jest dobra! :))

      Usuń
    2. Też o tym myslałam :) Przynajmniej nie pogubię

      Usuń
  42. juz pisałam u whiness, świetny pomysł! Z pewnością spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. super pomysł, aż się przyłączę :)

    OdpowiedzUsuń