sobota, 15 grudnia 2012

owsianko-manna!

Czasem mam ochotę wyłączyć radio i telewizję; wyrzucić przez okno. Nie czytać gazet. Nie otwierać portali internetowych z wiadomościami z całego świata. Czasem mam ochotę się wyłączyć; nie być częścią tej przerażającej rzeczywistości. Czasem wolałabym po prostu nie wiedzieć.


owsianko-manna z błonnikiem kakaowym, dżemem wiśniowym i wiórkami kokosowymi

Za błonnik dziękuję Emcia Pichci!; bowiem to u niej wygrałam go w konkursie, z czego od początku się cieszyłam, ale teraz - po wypróbowaniu - cieszę się jeszcze bardziej! Tak jak myślałam, idealnie zastępuje kakao. I moja pierwsza owsianko-manna; ale na pewno nie ostatnia!

56 komentarzy:

  1. Tak, ja też...
    Masz CUDOWNĄ miseczkę <3 No i miło, że zasmakowała Ci owsiankomanna, też ją uwielbiam :) A ta gwiazdka świetnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta miseczka jest genialna :D Też chciałam ją kupić, świetna jest!
    A zawartość jeszcze lepsza :) Pyszna i pięknie wyglądająca!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka urocza miseczka! :D I zawartość oczywiście też.

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie podane, a miseczka- cudo!

    OdpowiedzUsuń
  5. jak świątecznie<3 aż szkoda byłoby mi niszczyc taką kompozycję, ale chyba długo bym nie wytrzymała:D
    od 1,5 miesiąca nie trzymałam w ręku gazety, telewizora na oczy nie widziałam, na żaden portal z wiadomościami nie weszłam i nie mam bladego pojęcia, co się na świecie dzieje, to też nie jest dobre-.-

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne śniadanie :) Poproszę na jutro, bo dziś już jestem po :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja bym jadla poki oczek nie zobacze ;p

    smacznego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miseczka jest rewelacyjna, taka świąteczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. aaa! oślepiłaś renifera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już z nim dobrze, odzyskał wzrok! :D

      Usuń
  10. Zakochałam się w Twoim śniadaniu!

    OdpowiedzUsuń
  11. śniadanie idealne, również i ja jestem zachwycona miseczką :)

    OdpowiedzUsuń
  12. widziałam tą miseczkę, jest śliczna <3
    pyszne śniadanie <3

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowna miseczka i jej zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  14. pysznie <3 nie widziałam jeszcze błonnika kakaowego ;o
    + dodaje do obserwatorów i zapraszam do mnie na śniadanko ^^
    simply-way-to-heaven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. chce taką miskę! ;D
    skąd Wy bierzecie takie cuda! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mamy swoje magiczne miejsca i to z nich właśnie! :D

      Usuń
  16. cudna miseczka a w niej przepyszna owsianka !

    OdpowiedzUsuń
  17. jaka świetna miseczka,a a to co w środku mniam;)

    OdpowiedzUsuń
  18. miska wymiata :D Skąd ty czerpiesz te dodatki?;)
    A śniadanko zachęcające-takie rozgrzanie na dobry początek dnia :)

    Wyłączyć się powiadasz? Daj sobie jeszcze 5 dni pracy i wtedy się wyłączysz-czas świąt to najlepsza okazja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Home&You; NanuNana; Flow - moje ukochane sklepy! :D

      Usuń
  19. Ale cudna miseczka :D A wnętrze przepyszne4. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Twoje naczynko! <3 jego zawartość <3! Madzia szaleńcu:D

    OdpowiedzUsuń
  21. jaaaaaaaaka miseczka! mega! i jeszcze pyszne śniadanko tak wspaniale podane, nic tylko zajadać :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna miseczka *_* i pyszne śniadanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. piękna miseczka:) smaczne śniadanko!

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna reniferowa miseczka! I jej zawartość prezentuje się bardzo smacznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluje wygranej ;) Miska jest przeurocza, zresztą owsianka ze stylizacją świąteczną również mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  26. o matko, ta miseczka sprawia, że mam ochotę się do niej przytulić. *.*

    OdpowiedzUsuń
  27. masz rację też czasem wolałabym nie wiedzieć co się dzieje na świecie i mniej się przejmować... ale czy tak się da na dłuższą metę?
    piękna miseczka,a zawartość wygląda pysznie! :D

    OdpowiedzUsuń
  28. jak ślicznie się prezentuje :)
    często marzę o takim odcięciu się od tych wszystkich smutnych informacji

    OdpowiedzUsuń
  29. widziałam dziś taką miseczkę sklepie <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak zawsze wygląda pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. marzę o takie miseczce! W sumie o zawartości miseczki też marzę. Pychota<3

    OdpowiedzUsuń
  32. ta miseczka piękna, a zawartość jeszcze dodała jej uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  33. miska genialna...no i kaszka nietypowa;]

    OdpowiedzUsuń
  34. Hmmm...intryguje mnie to połączenie :) Musze kiedys spróbować :)

    Zapraszam do mnie:
    poraneknaslodko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Miska jest boska:) i owsianko- manna wygląda apetycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  36. wyglada przepysznie! ;) mekstyle.blogspot.com zapraszamy! :*

    OdpowiedzUsuń
  37. miska cudowna, zawartość smakowita .. a jak chodzi o wyłączenie się .. to też jestem za tym, żeby można było znaleźć takie miejsce na świecie :) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  38. miseczka wypaśna tak jak i jej zawartość! :D cieszę się, że błonnik smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  39. świetny blog i super pomysły na śniadania. Do tego pięknie podane. Na pewno będę zaglądać1 :)

    OdpowiedzUsuń
  40. jaka urocza miseczka ;)

    i też czasem mam ochotę wyłączyć się od wszystkiego i najchętniej zamieszkać na bezludnej wyspie.

    OdpowiedzUsuń
  41. Zacny ten mix!;) urocza oprawa ;) jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  42. dziękuję za dodanie wpisów do akcji, proszę tylko o wklejenie banerka http://durszlak.pl/akcje-kulinarne/zimowe-sniadania pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Dziękuję za dodanie wpisów do akcji, proszę tylko o wklejenie banerka: http://durszlak.pl/akcje-kulinarne/zimowe-sniadania Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Na pewno smaczne śniadanko, a jak podane! Po prostu "Merry Christmas Everyone":)

    OdpowiedzUsuń