sobota, 8 grudnia 2012

kaszka kukurydziana w zimowej odsłonie!

Na takie chwile naprawdę warto czekać. To dopiero jedno popołudnie, a już tyle pozytywnych wrażeń. Ale ja to po prostu wiedziałam, od samego początku - wspólne kombinowanie przy kuchennym blacie, rozmowy przy kubku kakao, planowanie weekendu i te same myśli w jednym czasie. Do tego wspaniałe prezenty, z których nadal się cieszę i będę się cieszyć przez długi czas, idealnie trafione. I pierwsze wspólne śniadanie. Jak smakowało? Wyjątkowo. Dzisiaj wyruszamy na poszukiwanie reniferów i sań Świętego Mikołaja. 

kaszka kukurydziana z duszonymi jabłkami, cynamonem i przyprawą do piernika;
cafe latte ze spienionym mlekiem i kakao

35 komentarzy:

  1. róbcie zdjęcia dziewczyny, chcę Was obie zobaczyć :D!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjęcia są! :D zobaczysz, Ty na pewno! :D

      Usuń
    2. wszyscy chcemy !! :)

      Usuń
  2. nawet wiem z kim jadłaś sniadanie ;) bo u whiness to samo ;) fajnie, że się spotkałyście. miłego weekendu Wam życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszne smaki :)
    A jednak dobrze myślałam kim będzie twój gość :)
    Życzę, wiec powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. udanego śniadania dziewczyny!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bawcie się dobrze dziewczyny! Super, że się spotkałyście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a więc spotkałyście się:) właśnie widziałam zdjęcia u whiness:)

    OdpowiedzUsuń
  7. na widok tego latte slinka mi cieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kawka wygląda apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kradnę te wspaniałe latte i życzę powodzenia :) Jakby mikołaja znaleźć się nie udało to u mnie w mieście, za urzędem miasta siedzi w saniach i świeci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o Mikołaja to spotkałyśmy nawet trzech! :D
      gorzej z reniferami :<

      Usuń
  10. Dziewczyny miłego weekendu, super, że się spotkałyście, w dwójkę jesteście niepokonane :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Tą kawę to ja Wam porywam! :D
    Udanych zakupów i poszukiwań :)
    A zdjęcia byłyby świetnym pomysłem, wstawcie coś ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. gdzie ja już podobne widziałam? ;> ;)
    Super, że udało Wam się spotkać i tak jak pod poprzednim postem: kawa wymiata ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie spotkania są świetne ;). Udanego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. czy ja tej kaszki już gdzieś dziś nie widziałam ??? :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. I znowu boskie śniadanie zaserwowałaś :-) Miłego weekendu :-D

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny Twój blog po zmianach! ale śniadania niezmiennie cudowne

    OdpowiedzUsuń
  17. mmm porywam tą kawuchę <3
    miłeej zabawy :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też taki zestaw już dziś widziałam ;p
    Udanego weekendu dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jeje jak to fajnie się spotkać i zjeść razem cudowne śniadanie <3

    OdpowiedzUsuń
  20. to super, że udało Wam się spotkać! udanego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ale fajnie, że tak się idealnie dobrałyście i dobrze razem bawicie ;)

    OdpowiedzUsuń