piątek, 7 grudnia 2012

cynamonowo-kakaowe płatki ryżowe!

Zbyt szybkie tempo ostatnich dwóch poranków i zbyt duża potrzeba snu - tak usprawiedliwiam swoją ostatnią nieobecność. Ale już jestem i obiecuję poprawę! Z dnia na dzień coraz mocniej czuję świąteczną atmosferę. Za oknem biało i mroźno - nastała prawdziwa zima; wieczorami ogrzewam się przy kominku, z kubkiem gorącego kakao w ręce, z mruczącymi kotami na kolanach, słucham świątecznych piosenek. W pokoju pachnie cynamonowym kadzidełkiem. Pierwszy tegoroczny piernik już za mną. I pierwsze prezenty! Wczoraj rano i do mnie przyszedł Święty Mikołaj, obok łóżka zostawił prezenty. Was też odwiedził? Chwalcie się! To nic, że przede mną kolokwia i zaliczenia, to nic. Ja już czekam na pierwszą gwiazdkę. A dzisiaj od rana czekam na autobus. Nie, nie, nigdzie nie jadę. Lepiej! Odbieram z dworca kogoś, na kogo czekam już od pewnego czasu. Szykuje się przyjemny weekend.


cynamonowo-kakaowe płatki ryżowe z musem jabłkowym; z chipsami jabłkowymi (domowymi)
i rodzynkami; kawa ze spienionym mlekiem

47 komentarzy:

  1. Super śniadanko, pyszne i świąteczne :D I ten mikołaj :D
    Czyżby przyjeżdzała do Ciebie whiness? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa ... już niebawem tajemnica się wyjaśni! :D

      Usuń
    2. hehe, tutaj nic się nie ukryje ;)
      kawka lepsza niż w kawiarni ! :)

      Usuń
    3. To żadna tajemnica, od dawna to wiadomo :D Czekam na jutrzejsze wspólne śniadanie, na pewno będzie mega :)

      Ale idealna kawa Ci wyszła! I płatki tak apetycznie podane :)

      Usuń
    4. haha, taaak, nic się nie ukryje! :D

      Usuń
  2. a ja się domyślam :) ale fajnie będzie :D
    a śniadanie genialne, ta kawa <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i coś czuję, że się dobrze domyślasz! :))

      Usuń
  3. koty i kominek...cudowna atmosfera :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kominek...super! Miłego weekendu dziewczyny, bądźcie grzeczne:P

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam zasiadac przy kominku.. a takie mleko jest wprost to tego idealne.. z duza pianka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. w takim razie życzę udanego weekendu!:)
    i porywam kawkę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma to jak kawa z ekspresu :) Domowe chipsy genialne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Sniadanie przepyszne a ten Mikołaj wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW!!! Laski ale się cieszę że spędzacie czas razem- chyba wiem o kogo chodzi :) POzdrawiam Was obie bardzo serdecznie i całusy dla kotów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne śniadanko, Mikuś słodki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie że będziesz miała przyjemny weekend- odstresujesz sie od tych kolosów itp :)
    taką kawę to chciałabym pić codziennie :P jak ją zrobiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kawę zrobiłam w tradycyjny sposób; a mleczną piankę przygotowałam w spieniaczu :)
      do szklanki wlałam najpierw gorące mleko i piankę, a następnie kawę :)

      Usuń
  12. Pyszne śniadanie :)
    Ojj, czuje, że tą tajemniczą osobą jest whiness, czekam tylko na to aby zobaczyć co razem wymyśliłyście :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudownie wygląda ta kawa! A śniadanko chętnie bym schrupała nawet teraz. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki piękny Mikołaj ♥ ! Czy to prezent na Mikołajki ? Ja też już czekam na święta ♥ Mmmm cudowna atmosfera, rodzina , chwila na złapanie oddechu od pracy i tylee pysznego świątecznego jedzenia! Chociaż oczywiście jak się e takie cudowne śniadania to pewnie każdy dzień jest świętem ♥ ! Hahah i tak chyba powinno być !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten Mikołaj pojawił się akurat nieco wcześniej, nie jest prezentem :)

      Usuń
  15. pyszne śniadanie! :)
    wszyscy piszą że u nich biało...Zazdroszcze!

    OdpowiedzUsuń
  16. przepyszne śniadanko na zimne poranki ;d

    OdpowiedzUsuń
  17. A co to za tajemnice...? :>
    Śniadanie - prosto i pyszne! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Już sie martwiłam, że tyle Cię nie ma!
    Ależ smakowicie wygląda ta kawa.. rozpływam się. :)
    W takim razie udanego weekendu! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam dość pracowite dni, ale już jestem!:)

      Usuń
  19. chcę taką kawusie;) robisz ją z ekspresu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, robię ją w taki tradycyjny sposób; tylko mleczną piankę robię w spieniaczu :)

      Usuń
  20. jestem strasznie ciekawa Waszego jutrzejszego śniadania, co tym razem wymyślicie, jak połączycie siły nie tylko przez internet, ale w jednej kuchni:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Takie wieczory kocham...do tego ciepły koc i skrzący się śnieg za oknem. Święta, święta! <3 Śniadanie pełne smaków..kogo tak wyczekujesz?(:
    Właśnie dzisiaj czułam w szkole piernika !^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już się nawet doczekałam :) jutro o wszystkim opowiem!
      nie ma to jak zapach piernika <3

      Usuń
  22. odwiedził, odwiedził i to na bogato w tym roku :D
    a u ciebie jak??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie też był i również się postarał! :))

      Usuń
  23. hm.. podoba mi się to połączenie :)
    Życzę udanego weekednu;)
    A mnie Mikołaj nie odwiedził :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może zabłądził, ale w końcu dotrze! :)

      Usuń
  24. piękności! czy miseczka jest też z ikei?

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię wygląd takich warstwowych kaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. idealne zgranie smaków, a i Mikołaj pocieszny ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowna ta kawa!!
    Całe śniadanie już pachnie Świętami, czekam na tą niespodziankę, choć się już troszkę domyślam ;p

    OdpowiedzUsuń
  28. ano przyszła zima.. ja już czekam na święta, bo na uczelni okres mam teraz paskudny. z ochotą zabunkrowałabym się pod kołdrą.

    OdpowiedzUsuń