wtorek, 4 grudnia 2012

muffinki z makiem!

Nareszcie! Doczekałam się i ja białego puchu za oknem! Jaka była moja radość dzisiaj o poranku! Tak więc oficjalnie mogę zacząć odliczanie do świąt i cieszyć się magią grudniowych dni i nocy. Pierwsze, świąteczne muffinki upieczone. Urocze, w kropeczki - z makiem. Poza tym to szczególny wypiek, robiony od serca, dla innych. Jeśli jesteście ciekawe/i, o czym piszę, zajrzyjcie tutaj. A później biegnijcie do kuchni piec muffiny!


Przepis: makowe muffinki
inspiracja
2 szklanki mąki
2 łyżeczki proszku do pieczenia
2/3 szklanki cukru
2/3 szklanki suchego maku
2 jajka
1/2 szklanki oleju
1 szklanka mleka
W misce połączyć ze sobą wszystkie suche składniki; dodać mokre i delikatnie wymieszać wszystko łyżką. Napełniać papilotki do 2/3 wysokości. Wstawić do piekarnika, piec 25 minut w 180 stopniach.

51 komentarzy:

  1. Świetne te babeczki i nie wiem, co mi się bardziej podoba - one czy ten suflet :) Na pewno obydwa dania były pyszne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie słodkie babeczki :D a sufleta jeszcze nie jadłam. chyba trzeba to zmienić:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Babeczki rewelacyjne ale i ten suflet wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. i u mnie dzisiaj już śnieg, więc podzielam Twoją radośc<3
    częstuję się muffinką i zachwycam sufletem i malinkami!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten suflet jest obłędny!
    A muffinki po prostu uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne babeczki! ten, kto zostanie nimi obdarowany na pewno będzie bardzo ucieszony:) a Wasza akcja bardzo fajna!

    OdpowiedzUsuń
  7. porywam babeczkę! I suflet! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba przekopię swój zamrażalnik, może coś znajdę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna akcja;)
    muffinki wyglądają przepysznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Babeczki urocze:)
    A suflet z malinami gdy śnieg za oknem, to prawdziwa rozkosz:)

    OdpowiedzUsuń
  11. wyślij mi taką jedną muffinkę :D i maliny! :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Jej - też chciałam sobie kupić taką puszkę :) I zgadzam się - piekąc dla innych, "z serca", zawsze wychodzi lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialna sprawa z akcją :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ja też się doczekałam :)
    fajne zmiany na blogu, lubię! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. mmmm... same pyszności! jak tu do ciebie zaglądać, żeby ochoty nie było?;P

    OdpowiedzUsuń
  16. Mega apetyczne zdjęcia :) Muffinki z makiem są na mojej liście to-do, a suflet owsiany musi być pyyyszny *.*

    OdpowiedzUsuń
  17. Obydwa dzisiejsze przepisy super:) PS. Co tak szalejesz z banerem w nagłówku?;) Chyba ten rózowy mi się bardziej podobał... Będą jeszcze jakies zmiany?;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Makowe rok temu na święta robiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ten suflet *.* te muffinki *.* jesteś genialna !

    OdpowiedzUsuń
  20. Owsiany suflet, o tym jeszcze nie słyszałam. :D

    OdpowiedzUsuń
  21. ale wspaniałości! świątecznie u Ciebie i zarazem letnio przez malinkii :)

    OdpowiedzUsuń
  22. muffinki *.* nic się z nimi nie stanie do świąt, mogą tak leżeć? :D
    suflet obłędny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do świąt już ich nie będzie :D podejrzewam, że już teraz ich nie ma :D

      Usuń
  23. świetny suflet i dobre słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialne te babeczki :)
    I jeszcze takie cudowne śniadanie <3

    OdpowiedzUsuń
  25. mam ochotę na te muffinki :) mmm, może nawet dałabym radę takie przyrządzić, bo składniki całkiem w porządku :]

    OdpowiedzUsuń
  26. O, jakie śliczne muffinki! I na pewno pyszne. :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak ja dawno nie jadłam muffinek :)

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam makowe wypieki - sama mam w planie upiec w weekend makowe ciacha i muffiny a i może pierniki się uda :) jeśli czasu mi starczy

    OdpowiedzUsuń
  29. przepis na ten suflecik zapisałam, wygląda obłędnie

    OdpowiedzUsuń
  30. alee pyszne babeczki <3 ! suflecik też;))

    OdpowiedzUsuń
  31. Och, te Twoje królewskie śniadania..Śnieg u mnie też zawitał. Niestety totalnie zaskoczył drogowców w Poznaniu...JAk co roku:(

    OdpowiedzUsuń
  32. wyglądają perfekcyjnie! pyyyycha *.*
    www.marilyn-rk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajna akcja :))
    A babeczki i suflet super wyglądają! Ja uwielbiam maliny i cieszę się, że mam dużo torebeczek pomrożonych, mogąc podjeść w każdej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Już widziałam coś o tej akcji u 'pora coś zjeść' fantastyczna sprawa! :) Jakoś nie mogę się przyzwyczaić do nowego wyglądu bloga, ale jak już mówiłam bardzo mi się podoba!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Widzę małe zmiany na blogu, ładnie! :-)
    Ten owsiany suflet chętnie wypróbuję w moich nowych kokilkach :-) I muffinki też z chęcią zrobię.

    OdpowiedzUsuń
  36. entuzjastką śniegu nie jestem, wiec wpadam tylko do Ciebie po muffinki i suflet :-D

    OdpowiedzUsuń
  37. zima - nie! ale te muffinki - tak!!!

    OdpowiedzUsuń
  38. mufinki makowe, jeszcze nie próbowałam, przepis zapisany :)

    OdpowiedzUsuń
  39. No, no, no... czwartek a tu wpisu ze środy nie ma;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Urocze muffinki! I ten suflecik ciekawy, nie jadłam owsianego

    OdpowiedzUsuń
  41. Coś czuję, że niedługo ten suflet trafi na mój stół. Ale tutaj pysznie! ;))

    OdpowiedzUsuń
  42. Fantastyczny pomysł na suflet. Niesamowite że go u Ciebie znalazłam. Właśnie się okazało że moja teściowa ma cukrzyce i zastanawiałam się jaki deser mogłabym jej przygotować ż użyciem stawi. Dzięki:)

    OdpowiedzUsuń