niedziela, 2 grudnia 2012

cynamonowa dynia pieczona!

cynamonowa dynia pieczona z płatkami owsianymi, jabłkiem, jogurtem naturalnym i makiem

Przepis (jedna porcja):
3/4 szkl dyni (pokrojonej w kostkę)
1/2 jabłka
1 łyżeczka cynamonu
5 łyżek płatków owsianych firmy Halina
2 łyżki pestek słonecznika
2 łyżki maku
1 szklanka jogurtu naturalnego
Dynię (obraną i pokrojoną w kostkę) obtoczyć w cynamonie, wstawić do piekarnika. Piec około 20 minut w 250stopniach. W tym czasie obrać jabłko i pokroić w kostkę. W osobnej miseczce wymieszać płatki owsiane, pestki słonecznika i mak. Połączyć z jabłkiem. Po upływie czasu do dyni dodać jabłko i płatki owsiane. Piec jeszcze przez 10-15 minut. Wyciągnąć z piekarnika, przełożyć do osobnej miseczki/naczynia i odstawić na kilka minut. Dodać jogurt naturalny i dokładnie wymieszać.

49 komentarzy:

  1. yhm,yhm.. porywam danie, bo smaczne i kubek bo zarąbisty jest ;D
    Gdzie taki kupiłaś? ;)

    Ech.. święta, święta--> tez ich oczekuje, ale ja dla mnie sieci sklepów przesadzają :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. częstuj się! :D
      kubek nie pamiętam skąd jest, ale pewnie najbardziej chodzi Ci o sweterek :D zrobiła go moja mama :)

      Usuń
    2. ej.. no i tak zmieniłaś moje szanse na fajny pokrowiec do 5% ;P
      Teraz ja muszę jakoś namówić mamę, żeby nauczyła się robić na drutach ;D
      Ale pogratuluj mamie talentu i pomysłu-to jest genialne!

      Usuń
    3. Albo trzeba się samej nauczyć na drutach robić :) Ja właśnie przeprowadzam masową produkcję sweterków jaki prezenty dla dziadków i dalszej rodziny :)

      Usuń
    4. o, świetny pomysł na prezent! :))
      ja próbowałam kilka razy, ale jakoś mi nie szło :<

      Usuń
  2. Aaa, cudne śniadanie :D Wiedziałam, że wymyślisz coś ekstra i nie pomyliłam się :)
    Prezenty od serca - najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam Twoje pomysły na pieczone śniadania :)
    sklepy sprawiają, że święta częściowo tracą swoją magię :( nie lubię tego!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świąteczny nastrój wprowadza to piosenka, jej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pyszne śniadanie i piękny kubek. *-*
    Również uwielbiam rodzinne święta. Z resztą, kto nie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo apetyczne śniadanie:)... z chęcią wprosiłabym się dziś do Ciebie:) PS. Dziękuję za odpowiedzi na pytania... lubię czytac o tym jak inni spędzają święta, wprowadza mnie to w przemiły świąteczny nastrój:) pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam! :)
      to ja dziękuję jeszcze raz za nominację! a odpowiadanie na te pytanie było przyjemnością :)
      pozdrawiam!

      Usuń
  7. pieczone śniadanka to jest to :) swietnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe! Wygląda intrygująco i pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Skąd tyle pomysłów na śniadania ? Ja rano nie jestem w stanie się ogarnąć, żeby nie musieć wybiegać z domu z myślą - znowu nie zdążę... A co dopiero takie smakołyki przyrządzać, już rano :) Świetny ocieplacz na kubek :)
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. one jakoś tak same się pojawiają w głowie :) czasem to totalna improwizacja (jak dzisiaj na przykład!), czasem coś lub ktoś mnie zainspiruje :)

      Usuń
    2. To wspaniale improwizujesz :D

      Usuń
  10. o taak, wigilia w domu z rodziną to jest to! Też mnie wkurza,że w sklepach już od dawna są świateczne produkty..To niszczy tą atmosferę...
    Pycha śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem zakochana w tym kubeczku <3

    OdpowiedzUsuń
  12. szukaj optymizmu w drobiazgach Kochana :)
    świetne śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. weź mi wyślij i trochę śniegu i takie śniadanko*.*

    OdpowiedzUsuń
  14. i u mnie zaczął padać śnieg! :) świetnie opatulony kubas!

    Pozdrawiam kochana!

    OdpowiedzUsuń
  15. o jeja to śniadanie jest boskie ! kocham cie za te przepisy ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. jaki słodki sweterek na kubek! cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham Twój kubek! Marzy mi się taki już od zeszłego roku <3
    Świąteczne klimaty - podoba mi się ta owsianka. Bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. To musiało byc pyszne- fajny zestaw pytań :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Widzę, że też lubisz Christinę Perri :) Jej świąteczne piosenki są tym bardziej piękne :)) A ja nie mogę napatrzeć się na ten piękny ocieplacz...

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaki piękny kubek <3
    a śniadanie to istny raj dla podniebienia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ale się u Ciebie zmieniło! podoba mi się ten wystrój:)a u Ciebie też dynia! pyszna!gratuluję nominacji!

    OdpowiedzUsuń
  22. ten kuuubeczek!

    ej kobieto jakaś ty kreatywna! uwielbiam to w Tobie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Dla mnie sezon świąteczny rozpoczyna się też pod koniec listopada:) Ocieplacz na kubek rewelacyjny:) Tak samo jak dynia!

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię Twoje pomysły :) ta dynia musiała być obłędna. I ocieplacz na kubek - doczytałam, że własnej roboty, świetny!

    OdpowiedzUsuń
  25. u mnie śniegu po kolana :P a dynia wygląda smakowicie... kubeczek i jego kubraczek skradł moje serducho :D

    OdpowiedzUsuń
  26. kocham ten twój kubek. iście królewskie śniadanko :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Spadł śnieg, więc i kubeczek musi mieć ubranko... Cudnie...

    OdpowiedzUsuń
  28. WOW! jak to cudownie wygląda!
    źle zrobiłam wchodząc tu o tej godzinie!:p
    a ten wełniany pokrowiec na kubek jest boski!:D

    OdpowiedzUsuń
  29. Dynia z cynamonem....chodzę w to;)!

    OdpowiedzUsuń
  30. cynamonowa dynia pycha! a ocieplany kubek jest mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. wcześniej było tak radośniej :(:(

    OdpowiedzUsuń
  32. Świąteczne piosenki uwielbiam, pod kocem siedzę też i to obowiązkowo, bo z powody grypy i piję herbatę waniliową z miodem. Widzę, że zmiana szatki nastąpiła znowu...Ładnie!;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Super ciepłe śniadanie na zimny poranek :)
    Ale temu kubeczkowi to cieplutko ;p

    OdpowiedzUsuń
  34. Mak czyni Twoje śniadanie takim świątecznym i do tego ten kubeczek w sweterku :)! No i widzę zmiany na blogu, podoba mi się! Pozdrawiam Madziu!

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowny kubek :) I ciekawy pomysł na dynię. Połączenie jej z płatkami owsianymi? Brzmi mega pysznie :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń