czwartek, 29 listopada 2012

piętrowa kanapka!

"piętrowa" kanapka z serkiem śmietankowo-pierniczkowym i mandarynką

Przepis (jedna porcja):
3 kromki chleba (u mnie słonecznikowy)
2 łyżki serka śmietankowego
1 łyżeczka przyprawy do piernika
1/2 łyżeczki cynamonu
mandarynka
Serek śmietankowy wymieszać z przyprawą do piernika i cynamonem. Mandarynkę obrać i podzielić. Na talerzu położyć pierwszą kromkę posmarować serkiem, ułożyć na niej 1/2 kawałków mandarynki; przykryć drugą kromką i powtórzyć czynność z serkiem i mandarynką. Na wierzch położyć ostatnią, trzecią kromkę.

52 komentarze:

  1. takie psrote, a jaka pomysłowość w tym! genialne naprawde ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie pomysłowe! przypomina mi to kanapki z bajki scooby doo, haha :D
    musiało być pyszne*.*! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam pytanie: jak robisz takie białe tło, idealne kolory? masz naprawde udane zdjecia ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dołączam się do pytanie. :) A kanapki na słodko uwielbiam.

      Usuń
    2. to bardzo miłe, dziękuję :)
      jeśli chodzi o białe tło to kanapkę położyłam po prostu na jasnym talerzu i jasnym kuchennym blacie; do tego robiłam zdjęcie przy sztucznym, dość mocnym świetle; i taki efekt powstał :)
      po zrobieniu zdjęć obrabiam je zawsze odrobinę w programie picassa; wyostrzam obraz, ustawiam lepszy kontrast.

      Usuń
  4. Hahahha ♥ Jaka cudowna kanapka ! Czy tylko mi przypomina te piętrowe kanapki, które przyrządzali sobie Scooby Doo i Kudłaty w bajce ? I związywali je sznurkiem , żeby zmieści do buzi ♥ awwwwwww wspomnienia dzieciństwa ! Ta kanapka było moim marzeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aa, rzeczywiście! :D oni jedli takie kanapki <3

      Usuń
  5. zabiję cię ! kupiłam sobie ten serek orzechowy z pillosa i teraz ciągle jem go z bananem hahaha :( :( a tak serio to dziękuję, bo pewnie sama bym się nigdy nie odważyła na takiego mixa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, cieszę się, że Ci smakuje! :)

      Usuń
  6. na pierwszy rzut oka pomyslałam ze to ciasto przekładane, musilalo byc pyszne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. jaki fajny pomysł, kocham mandarynki! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. taki mały torcik wyszedł :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. o jaka cudowna kanapka! idealne dodatki<3 tylko miałabym pewnie problem z jej jedzeniem..:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny pomysł na śniadanie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pyszna piramidka śniadaniowa!

    OdpowiedzUsuń
  12. zawsze mnie dziwiły takie połączenia - chleba z owocami ;)a widziałam już banana, truskawki a teraz mandarynki :D ale jak smaczne to nie ma się o co czepiać przecież ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. smaczne, nawet bardzo :) spróbuj kiedyś!

      Usuń
  13. mmm taki świąteczny piernikowy torcik :D pyycha i genialny pomysł z tym serkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  14. te śniadania to małe dzieła sztuki

    OdpowiedzUsuń
  15. I to się nazywa porządna i smaczna kanapka ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. a jak ty to jadłaś? ;D
    Fajny pomysł, trzeba wykorzystać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haa, najpierw była próba spłaszczenia kanapki, ale ciężko mi to szło, więc po prostu ... zjadłam ją dzieląc na części :D

      Usuń
  17. Pysznie :) Po takim śniadaniu to mogłabym do pracy frunąć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. kanapka wygląda cudownie, ale jak ją ugryźć? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szeeeeeeroko otworzyć buzię trzeba! :D

      Usuń
  19. wygląda efektownie, jednak miałabym problemy, żeby zmieścić ją do ust. A krojenie popsuje całą zabawę :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Uch, też myślałam, że to jakieś piernikowe ciacho :D Ale świetny pomysł, mega apetycznie się ta kanapka prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. no dobrze, ale jak to zjeść? ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny pomysł :) zastanawia mnie jednak jak ją zjadłaś ?:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedy próba spłaszczenia kanapki się nie do końca udała, po prostu dzieliłam ją sobie na części :D

      Usuń
  23. genialna kanapka <3 chyba najpyszniejsza jaką widziałam! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. ah ten zapach przprawy do piernika... taki typowo jesienno-zimowy aromat :)
    wygląda ciekawie ! :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. fajnie wygląda , pysznie smakuję ,idealne śniadanie ;d

    OdpowiedzUsuń
  26. A się nabrałam ! myślałam że to jakieś ciacho ;p

    OdpowiedzUsuń
  27. widać, że chlebek taki prawdziwy i konkretny, a nie jakieś podeszwy:D
    mega sycące, pyszne!:P

    OdpowiedzUsuń
  28. nie wpadłabym na taki pomysł! a takie to proste? :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Piętrowaaaaa kanapka! Pomysłowo!
    Pozytywnie zielono szablonow u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  30. Prześlicznie podana:) i na pewno smakowita.

    OdpowiedzUsuń
  31. Wygląda jak tort albo piernikowa wieża :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow, takiej kanapki jeszcze nie jadłam. Super pomysł! :D

    OdpowiedzUsuń
  33. ojejku! ale gigantycznie pyszna musiała być <33

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawy pomysł z tym mieszaniem serka z cynamonem i piernikową przyprawą :) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne pierwsze zdjęcie ;).

    OdpowiedzUsuń