środa, 21 listopada 2012

kakowo-cynamonowa legumina!

kakowo-cynamonowa legumina z kaszy manny z jabłkiem

Przepis (jedna porcja):
inspiracja 
4 łyżki kaszy manny
3/4 szkl mleka + 1/4 szkl wody
1 łyżka stewi (plaska)
jajko
3 łyżki musu jabłkowego
+ plasterki jabłka do dekoracji
1 łyżeczka cynamonu
1 łyżka kakao
Kaszę mieszamy z niewielką ilością zimnego mleka. Resztę mleka zagotowujemy razem ze stewią. Dodajemy zawiesinę z kaszy manny i gotujemy. Zdejmujemy z ognia, wsypujemy cynamon i kakao, intensywnie mieszamy, dodajemy mus, studzimy, dodajemy żółtko i ponownie mieszamy. Ubijamy pianę z białek i dodajemy do manny. Do pucharków wlewamy leguminę i dekorujemy dodatkowymi plastrami jabłek.

48 komentarzy:

  1. zakochałam się! pięknie podane! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bosko to wygląda :) Już się nie mogę doczekać, kiedy go zrobię <3

    OdpowiedzUsuń
  3. jak mi się podobają te Wasze propozycje z manną, co jedna to lepsza!
    mogę się wprosić na wieczór na jeszcze ciepłe wypieki?*.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam! zrobię kilka dodatkowych sztuk :*

      Usuń
  4. kegumina wyglada zjawiskowo, zreszta jak wszystkie Wroje śniadania, o których nie miałam zielonego pojęcia wczesniej..
    a odpowiedzi... bardzo ciekawe jak i pytania:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ przepysznie to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda wspaniale :-)
    No i odpowiedzi na pytania - przeczytałam z przyjemnością :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. chętnie bym wpadła do Ciebie popróbować tych pyszności<3

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wygląda! musi być bardzo smaczne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. na kaszę mannę mam długie zęby, pewnie dlatego, że mama codziennie rano wciskała mi ją przed pójściem do przedszkola. Może bardziej wyrazista wersja z kakaem i jabłkami bardziej by mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. intrygujący przepis (:
    wygląd jeszcze lepszy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale to jest smaczne! <3 Właśnie się tym zajadam ;D
    Tylko zamiast musu dałam... powidła śliwkowe domowej roboty. Przesadziłam ze słodkością, ale... jest mega.

    To są składniki na 1 porcję? Mi z tego wyszły dwie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o! cieszę się :)

      dla mnie to jedna porcja :) zależy od indywidualnych porannych potrzeb :D

      Usuń
  12. wygląda jak przepyszny mus !

    OdpowiedzUsuń
  13. kurcze, a ja się zastanawiałam co to za leguminę wymyśliłaś i TADAM! Wygląda bosko

    OdpowiedzUsuń
  14. jejku, ile pyszności masz do upieczenia. zawsze zastanawiało mnie jak zrobić taką leguminę, teraz już wiem. pycha! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow, w taki sposób manny jeszcze nie robiłam :) hehe zaskoczyłaś mnie z tymi Niemcami :D Nieczęsto spotykana odpowiedź :) Ja bym raczej nie chciała :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaplanowałaś dziś dużo pysznych rzeczy:) Też zamówiłabym makaron:)

    OdpowiedzUsuń
  17. wygląda jak bajeczny deser z najlepszej cukierni *.*

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda jak taki pyszny, czekoladowy deserek . ! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudna ta legumina :)
    Nie trzeba Ci czasem kogoś do testowania tych wieczornych wypieków? Jeśli tak, to reflektuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zapraszam, wyszło nieco więcej sztuk :D

      Usuń
  20. Twoja wersja czyli ta kakaowa wygląda lepiej!;) a jak smakuje... mrr ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. zaciekawiłaś mnie tą leguminą :) ciekawe odpowiedzi ! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne masz pomysły :)
    Przydałaby się tylko na blogu wyszukiwarka, bo szukam pomysłu na kaki, bo kupiłam, i nie wiem, z czym zjeść :)
    Doradzisz??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Hm, pomyślę nad taka wyszukiwarka, to chyba byłoby dobre rozwiązanie :)
      Jeśli chodzi o kaki to mogę póki co polecić tylko do owsianki, w innej wersji nie jadłam :)

      Usuń
  23. Nie wpadłabym na połączenie manny z jajkiem. Pycha! :]

    OdpowiedzUsuń
  24. dla mnie jeszcze coś do chrupania do tej kaszy i jestem w niebie. <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Jako fanka kaszy mannej poproszę o porcyjkę! :))

    OdpowiedzUsuń
  26. ale to pięknie wygląda!
    jak poszło u fryzjera?
    jakaś drastyczna zmiana?;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale wielki puchar, po prostu mistrzostwo:)

    OdpowiedzUsuń
  28. yhm,yhm.. porywam jeden pucharek i też zajadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. mniam :) wyglada super a smakuje pewnie jeszcze lepiej:)
    musze sobie umilic takim smakolykiem jakis zimny jesienny wieczor:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pysznie wygląda :) Magia Twoich zdjęć polega na tym, że mam ochotę schrupać ekran komputera :)) Pozdrawiam i obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ooo jak czekoladowo, taki zdrowy budyń Ci wyszedł :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Fantastyczna legumina. Wspaniale się prezentuje...Mniam:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Az w brzuszku burczy na sam widok! ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. ta manna *.* mniam ! znowu tak smacznie <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Pyszny deser na poprawę humoru :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wygląda obłędnie! Nie powinnam oglądac tego na noc. ;P

    OdpowiedzUsuń
  37. o jaaaaa! Musze w końcu zrobić tę leguminę, szałowa!

    OdpowiedzUsuń