wtorek, 13 listopada 2012

kokos i cytryna w owsiance!

Ostatnio wyjątkowo ciężko jest mi się podnieść z łóżka. Sytuację ratuje dopiero filiżanka kawy. Ale co, jeśli to za mało? Potrzebne orzeźwienie, z drugiej strony coś ciepłego, bo nawet szlafrok w takie poranki wydaje się zbyt cienki. Jeszcze chwila zanim wyjdę z domu, jeszcze kolejna dawka kofeiny, jeszcze mail, jeszcze parę dźwięków, ostatnie spojrzenie na wygodne łóżko, które kusi.
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=kYsgY8Gmj0Y#!


cytrynowa owsianka z serkiem wiejskim, jabłkiem i wiórkami kokosowymi

43 komentarze:

  1. dawno się nie odzywałam tutaj ...
    śniadanie jak zwykle świetne :)
    a co do poranków to masz rację, są coraz chłodniejsze i coraz bardziej nie chce się wstawać z łóżka..

    OdpowiedzUsuń
  2. cytrynowa owsianka? takiej jeszcze nie jadłam, ale brzmi apetycznie! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. możemy się zamienić, ja nawet po 4h zrywam się z łóżka rześka i gotowa do działania, a chętnie bym sobie dłużej pospała^^
    jaka orzeźwiająca musiała być ta owsianka dzięki dodatkowi cytryny!

    OdpowiedzUsuń
  4. pycha! naprawde super musi to wygladac..

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie nauczyła tego moja mama, która robiła sałatkę na bazie ryżu białego :) idealnie się łączy ze słodyczą owoców i jogurtem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dobra muzyczka i kawa to niezła pobudka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale i tak najchętniej zostałoby się w łóżku ... :))

      Usuń
    2. no tak ! hehe, ja się tak mądruję jak tu najlepiej wstać z łóżka, a sama w nim jeszcze leżę ;)

      Usuń
  7. Mam ostatnio to samo. Ach to poranne przyciąganie łóżka;)

    OdpowiedzUsuń
  8. co się dzieje z tymi łóżkami? jakaś zmowa...nie chcą nas wypuszczać ;))
    dzięki Bogu, że mamy kofeinę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja sobie właśnie zrobiłam wolne ;D
    od piątku siedzę w domu, dopiero w środę idę na uczelnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie się też nie chce wstawać z łóżka, ale taka owsianka i do tego cytrynowa pewnie by mnie trochę zachęciła :-D

    OdpowiedzUsuń
  11. Owsianka z serkiem wiejskim to dla mnie smakowa nowość do wypróbowania. :) Mnie też łóżko nie chce ze swoich objęć rano wypuścić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. dlatego ja nie patrzę na łóżko, bo mogłoby mnie przytrzymać ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzisiaj najchętniej bym nie wstawała z łózka. Ale na takie śniadanie chyba bym się pofatygowała. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mm, pyszna owsianka:) Cytrynowa, czyli co do niej dałaś ?:P
    Oj, ja też bym dzisiaj najchętniej nie wychodziła z łóżka :P

    OdpowiedzUsuń
  15. jak to, kawa nie działa? jak kawa nie działa to znaczy, że zbyt mało jej dawkujesz! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja słyszałam, że kawa nie bardzo działa na młode i zdrowe organizmy ;)

      Usuń
  16. Cytryna i kokos.. Brzmi ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mmm, uwielbiam cytrynowe aromaty, wiesz? :) Z chęcią wprosiłabym się na taką owsiankę :* Zresztą nie tylko na nią.

    OdpowiedzUsuń
  18. Musiała bosko pachnieć :)
    A łóżko przecież zawsze kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  19. oj tak, ciężko jest rano, łóżko nie chce puścić :D ale na takie śniadanko na pewno szybko bym wstała! :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Eh...mam ostatnio bardzo podobnie. Nawet nie to że się nie wysypiam. po prostu jakoś jest tak szaro, ze wstawanie wydaje się takie...niepotrzebne.A łóżko jest ciepłe.

    OdpowiedzUsuń
  21. Magda też ostatnio cieżko mi się wstaje :)
    Taka owsianka na pewno ułatwia rozbudzenie :P :)

    OdpowiedzUsuń
  22. pysznie otulona serkiem wiejskim i wiórkami <3 mniaaam!

    OdpowiedzUsuń
  23. pyszności , muszę koniecznie spróbować z dodatkiem cytrynki ;d

    OdpowiedzUsuń
  24. muzyka to chyba moje największe uzależnienie:) nie wyobrażam sobie bez niego dnia i mogłabym słuchać jej non stop:D
    a ta owsianka z górką wiórek wygląda bosko!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. moje łóżko nie chce mnie rano wypuszczać! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj tak, wstawać teraz jest ciężko. :< Cytrynowa owsianka, to musi być pyszne. :>

    OdpowiedzUsuń
  27. cytrynowa to na orzeźwienie ? :) mnie teżby sie przydało, bo nie dość że rano cieżko wstać to cały dzień chodzę taka nieprzytomna a ziewam jakbym miała połknąć kogoś :P
    ale ciśnienie spada więc jest wytłumaczenie tego :P

    OdpowiedzUsuń
  28. a ja otwieram na noc okno i wyłączam kaloryfery. rano, kiedy dzwoni budzik, jest mi tak zimno, że muszę wstać z łóżka, żeby je zamknąć, bo nawet pod kołdrą marznę. :D

    OdpowiedzUsuń
  29. ciekawe połączenie-takie nietypowe;) Ale jak znam twój blog, to musiało być pyszne..;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mi jeszcze wystarcza herbata o poranku - później budzi mnie adrenalina:P Bardzo fajnie komponuje się w tym sniadaniu cytryna - taka kropka nad "i" dodająca charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  31. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  32. cytrynowa? fajny pomysł. nie ma to jak kofeina z rana :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Das sieht super lecker aus! Ich hoffe dir gehts es gut:)
    kisses chris

    OdpowiedzUsuń
  34. Witaj :) nominowałam Twojego bloga do wyróznienia LIEBESTER BLOG -więcej szczegółów na moim blogu Pozdrawiam :):):)

    OdpowiedzUsuń