niedziela, 11 listopada 2012

pudding chlebowy a'la Rogal Marciński!

Dzisiaj również i u mnie śniadanie a'la Rogal Marciński - dzisiejszy dzień trzeba odpowiednio uczcić.
Znowu duet, znowu eksperyment! Ale powiem Wam w tajemnicy, że wspólne kucharzenie z whiness zawsze kończy się sukcesem. Brak internetu nie pozwolił mi na natychmiastowe dodanie wpisu i zdjęcia śniadania; pozwolił mi za to na poranny spacer, zebranie żółto-pomarańczowego bukietu z liści i kilku kasztanów.

pudding chlebowy z jabłkiem, orzechami, rodzynkami, figami, skórką pomarańczy i śmietanką

48 komentarzy:

  1. To wygląda cu-do-wnie! <3 Piękne zdjęcie, a ten smak... O tym wiemy najlepiej, prawda?
    Z Tobą zawsze się udaje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. na pewno spróbuję tego puddingu :) jeszcze nigdy nie jadłam rogali marcińskich, a on może być ich świetną alternatywą :)
    Nominowałam Cię do zabawy "Liebster Blog" u siebie na blogu, dokładnie tutaj: http://kuchcikola.blogspot.com/2012/11/5-dzien-wyzwania-fotograficznego-i.html
    Jeśli masz ochotę to odpowiedz na pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wasze śniadanko dzisiaj mistrzowskie:D bez kitu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do odpowiedzenia na pytania z TAGU Liebster Blog, zostałaś otagowana na mooim blogu :)

    pozdrawiam !

    http://petitparis-forbreakfast.blogspot.fr/2012/11/138-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  5. ale Wam zazdroszczę takiego pysznego śniadanka! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmm... Znowu powalacie na kolana: to połączenie, ten smak i wygląd..;D brawo! Gratuluje wam i zazdroszczę tych udanych duetów, przyjaźni niejako kucharskiej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia :) A musiał smakować jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię Wasze wspólne śniadania, zawsze są takie pyszne i zawsze Wam ich zazdroszczę:D

    OdpowiedzUsuń
  9. mm pewnie było pyszne!

    Jestem nowa, zapraszam do śledzenia mojego bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie wygląda Twoje śniadanie i na pewno jest mega pyszne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. jesienne śniadanko ;) ale musialo być wysmienite ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. wygląda wspaniale! fajnie razem kucharzycie i inspirujecie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie pozostaje mi nic innego jak powtórzyć to co napisałam u whiness - przecudownie ten pudding wygląda *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. nauczysz mnie takie robić? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. U Ciebie wygląda równie wspaniale co u Whiss :) Mniam !

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialne, chętnie bym spróbowała ;) ja dzisiaj czerstwy chleb oddałam kaczkom, niech mają ; D

    OdpowiedzUsuń
  17. udany wypiek , robisz świetne śniadanka ,zawsze takie smaczne i pomysłowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesiennie piękne. Co tam rogal przy takim śniadaniu!

    OdpowiedzUsuń
  19. dalej nie rozumiem, o co chodzi z tymi wszystkimi rogalami (jakieś święto?), ale pudding obłędny! *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaaak, dzisiaj jest dzień Świętego Marcina :)

      Usuń
  20. Pudding! Nawet udało mi się ostatnio taki zrobić:) Twój na pewno jest pyszny, nie może być inaczej:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo pyszne to musiało być;)

    OdpowiedzUsuń
  22. cudne to śniadanie :) jutro o 4.30 poproszę o takie :) z dostawą do domu :) hihihi :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z przyjemnością zrobiłabym dla Ciebie takie śniadanie! :)
      aaale aż tak wczesna pobudka? :O

      Usuń
  23. Moje wrażenia? (pudding chlebowy) - nie wiedziałam, że to może być aż tak pyszne!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Otagowałam Cię do liebster blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. no no widzę, że u Ciebie też pięknie dodany pudding chlebowy! oj zjadłabym zjadła...

    OdpowiedzUsuń
  26. Wygląda tak bajecznie, jesiennie. I wierzę, że pysznie smakuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. co do Ciebie nie zajrze, coraz bardziej smakowite śniadanie! :))

    Otagowałam Cię u mnie na blogu, zapraszam!:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Stęskniłam się za puddingiem chlebowym. Pycha!

    OdpowiedzUsuń
  29. na początku myślałam,że to grzyby! :O

    OdpowiedzUsuń
  30. wygląda świetne i zapewne równie świetnie smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  31. cudowny pudding. Porywam porcję dla siebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  32. To najładniejszy pudding chlebowy jaki dotąd widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. pudding super Magda, ale chryste, musisz zjeść prawdziwego rogala!

    OdpowiedzUsuń
  34. cos pysznego na dobry pocztek dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Witam, nominowałam Cie do Liebster blog - zapraszam do zabawy :) szczagóły u mnie na blogu http://krakowiankawbieszczadach.blogspot.com/2012/11/liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń