niedziela, 4 listopada 2012

miodowy ryż z jogurtem i zielonym musem!


miodowo-mleczny ryż z jogurtem naturalnym i musem kiwi-mięta

Przepis (jedna porcja):
100g naturalnego ryżu brązowego marki Halina
1 łyżka miodu
1 szklanka mleka
1/2 szklanki wody
MUS:
3 średnie kiwi
5 łyżek syropu miętowego
DODATKOWO:
jogurt naturalny
Mleko i wodę zagotować. Dodać miód; wsypać ryż; trzymać na małym ogniu ok.30minut, aż ryż będzie odpowiednio miękki. W tym czasie obrać kiwi, pokroić na kawałki, zblendować. Dodać syrop miętowy i porządnie wymieszać. Gotowy ryż wyłożyć na talerz. Polać jogurtem naturalnym i musem.

47 komentarzy:

  1. Niestety ze względu no to, że jutro poniedziałek ja nie mogę odpoczywać ;)
    Zieleń kiwi <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha! I to chyba był jednak dobry eksperyment, prawda? :) Bo wygląda świetnie. Bardzo też podoba mi się ten talerzyk, też mi się rzucił w oko jakiś czas temu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo tak zakupy sa idealne. ! :d Pyszności. :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie dni są najlepsze! :)
    Pracuję nad tym, by każdy mój dzień był w 100% dobry! :D
    Pozdrawiam! :**

    OdpowiedzUsuń
  5. mam taki sam talerz! :D genialny ten mus *.* świetnie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  6. ale to kiwi ma śliczny kolor :) pyszne śniadanie! :)
    talerzyk jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ten talerz jest przecudowny! ;)

    a Twoje dzisiejsze śniadanko musiało być genialne! *_*

    OdpowiedzUsuń
  8. mniam ,mleczny ryż , wyglada przepysznie ! bardzo chciałabym odpoczywać ale nauka czeka...

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam kiwi. ten posiłek wyglada przepysznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. wow! w takiej wersji ryżu jeszcze nie jadłam, a widzę , że musi być mega pyszny!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super pomysł na ryż. I śliczny talerzyk :)
    Też śpiewam w samochodzie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ty mi tu z takim daniem, a ja właśnie obiad zjadłam :(
    piękne... <3

    OdpowiedzUsuń
  13. połączenia ryżu i kiwi jeszcze nie próbowałam:P
    Pysznie to wygląda <3

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi się bardzo ten mus<3 do ryżu musiał byc idealny!

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wygląda i muszę ci powiedzieć, że strasznie podoba mi się ten twój talerzyk ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. ojoo, bajka! Skąd wytrzasnęłaś ten syrop miętowy? ;o
    Zieleń na talerzu działa na mnie pobudzająco :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mama któregoś dnia przyniosła go ze sobą ze sklepu :D zapytam z jakiego, może pamięta!

      Usuń
  17. zdecydowanie miło jest mieć dobry dzień :)
    oo uwielbiam brązowy ryż, szczególnie na słodko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jestem posiadaczką takiego samego talerza ;) śpiewanie w samochodzie jest lepsze niż gdziekolwiek indziej !

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nienawidzę niedzieli, cały czas czuję, że jutro poniedziałek i nie mogę wypoczywać, tylko mam mnóstwo roboty :<

    Mmmm pysznie wygląda ten ryż :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolorystycznie po zdjęciach WIOSNA;) Tez podoba mi się ten talerzyk, skąd? I na pewno było pysznie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. kiwi i mięta- świetny pomysł! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. już na wstępie kolorystyka przyciąga. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. przepiękne kolory. Ten zielony powalający

    OdpowiedzUsuń
  24. zawsze jest coś, co może poprawić Nam humor :))

    a danie wygląda apetycznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękniaste śniadanie!
    Zakupy ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. już na miniaturce zaintrygował mnie ten zielony kolor, a to proszę kiwi! ;) nigdy nie próbowałam połączenia kiwi-mięta ale koniecznie muszę sprawdzić ten smak ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. ależ u Ciebie kolorowo dziś :) bardzo podoba mi się pomysł sosu kiwi z miętą :)

    OdpowiedzUsuń
  28. A dla mnie chodzenie po sklepach to męka ;) pełno ludzi, światła nieprzyjemne ;P wolałabym zamiast tego poczytać książkę ;) Fajny pomysł na mus :)

    OdpowiedzUsuń
  29. zakupy są dobre na wszystko! wiosenne śniadanie, takie zielone

    OdpowiedzUsuń
  30. talerzyk mnie powalił na kolana:)

    OdpowiedzUsuń
  31. super pomysl:) i sliczne zdjecia na dodatek:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zakupy lekiem na całe zło hehe :D Czy ten śliczny talerzyk to łup z tych zakupów?:) A śniadanie - wprost rewelacyjne - zwlaszcza ten mus!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, to jeden z nich! :)

      Usuń
    2. Prześliczny! Pochwal się także (jeśli dobrze pamiętam) kubeczkiem:) Moje łupy też za niedługo ujrzą światło dzienne :D

      Usuń
  33. A ja nie przepadam za zakupami:), ale taki ryż to bym chętnie zjadła!

    OdpowiedzUsuń
  34. I love everything here honey,amazing!;)
    xx
    B.
    http://www.beeswonderland.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. kiwi, kiwi, kiwi!!!! uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. Madzia, zrobiłam to! Przepyszne <333333

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam takie połączenia ;)

    OdpowiedzUsuń