piątek, 2 listopada 2012

pieczona owsianka piernikowa!

„"– Chciałem powiedzieć (...) że na tym świecie jest chyba coś, dla czego warto żyć. (...) zastanowił się przez chwilę. KOTY, stwierdził w końcu. KOTY SĄ MIŁE.”

Na kalendarzu listopad, ale w domu już pachnie grudniem. Nawet koty to czują, śpią coraz więcej, coraz dłużej i powoli przybierają kształt "kuli", jak co roku. Dzisiaj cały dom jeszcze śpi, za wyjątkiem mnie i piekarnika, od którego bije takie przyjemne światło, takie przyjemne ciepło. Kubek z gorącą kawą; muzyka w głośnikach. Chwilowy spokój. http://www.youtube.com/watch?v=2EIeUlvHAiM

pieczona owsianka piernikowa z jabłkiem

42 komentarze:

  1. Ja mam ochotę na pieczone śnaidania, ale przeważnie rano jestem taka głodna, że nie wytrzymamxp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, mam tak samo!
      Jednak takie owsianki są warte czekania na nie z pustym brzuszkiem :)

      Usuń
  2. Cudownie wygląda. Już sobie wyobrażam ten zapach. :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdy taka owsianka na stole to nic dziwnego, że czuć święta :) Musiała pachnieć nieziemsko i tak samo smakować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już prawie zima :) Owsinka prezentuje się fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mmm.. Zapowiada się mega pysznie, możesz mi trochę podrzucić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy! Jeszcze trochę zostało :))

      Usuń
  6. piernikowa owsianka musiała pachnieć grudniem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie podane! Ja także czuję już zbliżające się święta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piernikowa, musiała być pyszna... i jaka świąteczna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. mniam piernikowa czyli od razu mam na mysli święta ,pyszne pieczone śniadanie ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. od Ciebie zawsze bije takie ciepło...ech
    a śniadanko musiało być boskie w smaku;)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam zapach zimy. i piernika.

    OdpowiedzUsuń
  12. nie tylko koty zwijają się w kłębek :P Rano było tak zimno, że sama nie chciałam wyściubiać nosa spod kołdry :) Pycha!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piernikowa *.* nie dziwię się, że czujesz święta ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. coraz bliżej święta, coraz bliżej święta : D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta owsianka oficjalnie zawojowała blogosferę :)
    Kochana, nie ma to jak Florence :D

    OdpowiedzUsuń
  16. same pyszności! Twojej rodzinie musi być bardzo przyjemnie wstać rano i czuć taki miły zapach z kuchni:))

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam takie piernikowe smaki, musiała być przepyszna!

    OdpowiedzUsuń
  18. muzyka w głośnikach plus śniadanie. to jest to! :-)

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jakie cudowne śniadanie! :-)


    zapraszam Cię na moją nową stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. och, och ...och....;))))))
    lubię ten blog i już;)

    OdpowiedzUsuń
  21. dzięki tej owsiance czuc jeszcze bardziej zbliżające się święta<3 uwielbiam ten okres oczekiwania wypełniony zapachem piernika:D

    OdpowiedzUsuń
  22. miałam robić dzisiaj pieczoną, ale nie miałam wszystkich składników :D ale bym taką zjadła, piernikowa *.*

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo podobają mi się Twoje foremki- półmiski do zapiekanek, od dawna szukam takich w sklepach w przystępnej cenie i nic;(
    uwielbiam zapach piernika!;)

    OdpowiedzUsuń
  24. podałabyś swoj dzisiejszy jadłospis? :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Po tak rozpoczętym dniu to chyba można góry przenosić. ;)
    A koty faktycznie się już zimowe zrobiły. Moja kota jak siedzi to coraz bardziej przypomina dynię pizmową. :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie mogę się przekonać do tej pieczonej owsianki, mimo ,że już kiedyś ją piekłam:)
    Może dla tego ,że mojej mamie nie posmakowała, dlatego się trochę zniechęciłam!?

    OdpowiedzUsuń
  27. Coś sezon na pieczona owsianki w pełni :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Moje koty także zamieniają się powoli w leniwce:)Widzę, że także u Ciebie powoli goszczą piernikowe klimaty:)

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo zachęcające i nie ma się co dziwić, że grudniem pachnie jak taka owsianka się piecze :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mmmm wygląda pięknie i przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Czy podałaś tylko zdjęcie czy tylko ja nie mogę znaleźć przepisu? Owsianka wygląda przepysznie, zresztą jak wszystko u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest tylko zdjęcie, przepisu tutaj nie podawałam.
      dziękuję! :)

      Usuń