czwartek, 1 listopada 2012

płatki ryżowe z granatem!

Rano zegarek wskazywał wyjątkowo późną godzinę gdy właśnie przewracałam się z jednego boku na drugi. Jednak po takim wieczorze/po takiej nocy, dłuższy sen był potrzebny. Filmy (co jeden, to lepszy!), nowe smaki, które zachwycały podniebienie, herbata, duuużo herbaty, ciepły koc i rozmowy do późna, których najchętniej nigdy by się nie przerywało. Dzisiaj za oknem szaro i ponuro, wieje zimny wiatr; taka pogoda oznacza zapotrzebowanie na cieple, rozgrzewające śniadanie. Do tego w koszyku samotnie leży owoc granatu, który już od kilka dni czeka na wykorzystanie. Chwila zastanowienia i jest pomysł! Tak więc dzisiaj padło na płatki ryżowe marki Halina. Z dodatkiem wanilii, jabłka i granatu. Mleczno-owocowy poranek.


WANILIOWE PŁATKI RYŻOWE Z GRANATEM
Przepis (jedna porcja):
5 łyżek błyskawicznych płatków ryżowych marki Halina
3/4 szklanki mleka + 1/4 szklanki wody
1/2 laski wanilii
ćwiartka jabłka
owoc granatu
Płatki ryżowe zalać mlekiem i wodą, wymieszać. Do płatków z mlekiem wrzucić laskę wanilii, gotować na małym ogniu, aż uzyskamy odpowiednią, "gęstą" konsystencje. W tym czasie obrać owoc granatu; umyć i pokroić jabłko w plasterki. Gdy płatki ryżowe będą gotowe, przelać je do miseczki (laskę wanilii wyjąć i wyrzucić). Udekorować plastrami jabłka i pestkami granatu. Podawać.

45 komentarzy:

  1. ale fantastycznie kolorowo. a te płatki to z taką krówką (? a moze to łowiecka? )na opakowaniu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, to te płatki właśnie :)) aale ja obstawiam, ze to owieczka!:))

      Usuń
    2. Jak dla mnie też owieczka ;p

      Usuń
  2. super ,ze spędziłaś tak miło czas ;d
    a takie pyszne śniadanko na pewno dodaję uśmiechu na twarzy ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też lubię długo spać, szczególnie wtedy gdy tego faktycznie potrzebuję :) Dobre to śniadanie ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, ja tak mogłabym dzień i noc :*

    Piękne to śniadanie Ci wyszło :) I podoba mi się nawet samo opakowanie tych płatków, takie urocze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taak, opakowanie też mnie urzekło :3

      Usuń
  5. Uwielbiam płatki ryżowe, świetne połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. dawno nie jadłam tych płatków! dobrze że mam je jeszcze w szafce:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ahh, płatki ryżowe z wanilią ... <3
    a jakie filmy oglądałyście ? horrory, czy różne gatunki ? ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Mmm, muszę spróbować tych płatków. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Halina?przyjemna nazwa xD
    przydałyby mi się takie błyskawiczne płatki..

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam płatki ryżowe :) jednak ja kupuję zawsze z Kupca i są pyszne :D Tych nigdy nie widziałam w sklepie a mają świetne opakowanie :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. "Nieproszeni goście", "Droga" i "Nieuleczalny strach" - genialne! Jeden lepszy od drugiego :)

      Usuń
  12. Takie poranki są najlepsze. ! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. horrory to niestety nie mój gatunek. :D a śniadanie wygląda apetycznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. No i teraz to już na 100% zjem jutro płatki ryżowe :D I obejrzałabym jakiś dobry horror, polecasz coś?:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze nigdy ich nie jadłam...Muszę spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  16. jakie świetne opakowanie!! I śniadanie też! :-D

    OdpowiedzUsuń
  17. jaki intensywnie czerwony granat. Pyszne musiało być

    OdpowiedzUsuń
  18. jakie słodkie opakowanie tych płatków! nie widziałam ich w sklepie, a muszę się w nie koniecznie zaopatrzyc!
    po takiej nocy trzeba było odespac, było co..:D
    a śniadanie jak zwykle cudowne, uwielbiam takie połączenia:)

    OdpowiedzUsuń
  19. O matko to wygląda przepysznie! Muszę spróbować koniecznie:>

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne opakowanie mają te płatki - chętnie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  21. późne śniadanie to też dobre śniadanie;)
    wygląda smakowicie..!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie to musi być smaczne <3

    OdpowiedzUsuń
  23. fantastyczne! jak zawsze kusisz śniadaniem:))

    OdpowiedzUsuń
  24. w tkaie ciężki poranki dobre śniadanie to podstawa. Pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  25. a z kim to tak spędziłaś przyjemnie czas ? :))

    OdpowiedzUsuń
  26. stęskinłam sie już za Twoimi śnaiadaniami:)ale znowu moge spokojnie się nimi rozkoszować, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. przez internet z nią gadałaś ? :P

    OdpowiedzUsuń
  28. ale to pięknie i pysznie wygląda! Nigdy nie jadłam granatu. Możesz jego smak jakoś przybliżyć? Może się skuszę na zakup :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ma słodki, orzeźwiający smak, mieszający się z lekką goryczą, która wydobywa się przy pogryzieniu pestek :))

      Usuń
  29. Uwielbiam płatki ryżowe. Są szybkie w przygotowaniu i kiedy nie mam czasu na długie stanie w kuchnii, sprawdzają się świetnie <3

    Tak, dzisiaj wiał starsznie zimny wiatr. To przez niego zmarzłam :<

    OdpowiedzUsuń
  30. dawno do Ciebie nie zaglądałam:(a tu tyle nowego, płatki z granatem? skąd Ty bierzesz pomysły Madziu? pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  31. uwielbiam dodatek granatu, pyszna miseczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Muszę zaopatrzyć się w płatki ryżowe, nigdy nie jadłam :)
    Ja dzisiaj strzelę sobie maraton filmowy. Pożyczyłam od wujka przenośny dysk z katalogiem około 100 filmów :D

    OdpowiedzUsuń