sobota, 6 października 2012

pieczone kakaowe pancakes a'la torcik

Przyjemnie jest zostać obudzoną przez promienie słońca wpadające do mojego pokoju przez okno w dachu, a nie, jak to bywa w tygodniu, przez dźwięk budzika. Przyjemnie jest zejść w szlafroku do kuchni, włączyć radio, nastawić piekarnik i w spokoju, nigdzie się nie spiesząc, zacząć robić śniadanie. Tym bardziej, że dzisiaj do porannego stołu zasiadam wirtualnie z Madzią (madlene17); nasz temat przewodni: placki! (bo to w końcu dzisiaj sobota!). Dobrze zjeść sobotnie śniadanie w tak miłym towarzystwie (miałam wrażenie, że naprawdę siedziałaś obok!), dziękuję Madziu, dzięki Tobie ten weekend zaczął się naprawdę dobrze! ♥


 
pieczone kakaowe pancakes a'la torcik (z serkiem i malinami)

84 komentarze:

  1. fantastyczne śniadanie! torcik na śniadanie, czemu nie:) chętnie zjadłabym kawałeczek!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pięknie wygląda ten placuszkowy torcik:) Maliny kocham, z pewnością zjadłabym co do okruszka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. taki tort to ja mogłabym codziennie jadać!

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepsze z wszystkich placków jakie dziś widziałam.;D

    OdpowiedzUsuń
  5. kochana, jak tam decyzja dziekana ? :* zrób zdjęcia swojego pokoju ! :) jestem ciekawa jak wygląda :) uglyskeleton :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety decyzji nadal brak..
      dalej muszę czekać :( nawet nie wiem, ile to może jeszcze potrwać, w dziekanacie oczywiście nikt nie jest mi w stanie nic powiedzieć.

      zdjęcie pokoju? czemu nie, pomyślę nad tym kochana :))

      Usuń
  6. Wow, Madziula, piękne, apetyczne śniadanie podane po królewsku:)Dziękuję Ci jeszcze raz kochana za wspólne pichcenie:*:*:* Chociaż na chwilę mogłam zwolnić tempo i delektować się posiłkiem:)Wielkie buziaki dla Ciebie:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie poranne chwile, kiedy nigdzie nie trzeba się spieszyć są bezcenne ;) placuchy odlotowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak dwie madzie pichca to musi wyjsc pysznie :-) cudowny sobotni poranek

    OdpowiedzUsuń
  9. znakomite placuszki zjedzone w miłym towarzystwie to śniadanie idealne ! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten wypływający serek wygląda zabójczo ;).

    OdpowiedzUsuń
  11. Ah.. pyszności! Czemu wszystko co dobre jest trochę za bardzo kaloryczne? To takie nie sprawiedliwe ;( udanego weekendu ;) Oby jutrzejsze śniadanko było równie smaczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie nazwałabym tego śniadania jakoś szczególnie kalorycznym!:)

      Usuń
  12. cudownie wyglądają, aż szkoda zjadać. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Pieczone? pewnie były lepsze niż smażone...
    I czekoladowe...ach, rozmarzyłam się ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. o boże.. jakie to wspaniałe!!! właśnie ślina ścieka mi z brody...

    OdpowiedzUsuń
  15. Aaaa, uracz mnie takim śniadankiem, proszę, błagam!
    Wygląda niesamowicie, aż ślinka cieknie *-*
    Uwielbiam połączenie malin z serkiem śmietankowym.

    OdpowiedzUsuń
  16. dopiero co tu trafilam, ale jestem zachwycona! Szczególnie podoba mi się drugie śniadanie. Może wreszcie moje wieczne i nudne kanapki zmienią się w coś wymyślniejszego? :) pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooooo co za śniadanko! Wygląda cudnie i apetycznie, mniam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. wyglądają cudownie! piekłaś je w piekarniku?

    OdpowiedzUsuń
  19. Przeszłaś samą siebie! To śniadanie wygląda rewelacyjnie a ja chętnie bym się na nie skusiła, a jeszcze lepiej nawet bym je zrobiła (gdybym wiedziała, że osiągnę taki efekty jak Ty, bo wiesz jestem chodzącą porażką :D) a ja nie cierpię robić sobie śniadań!
    No i maliny! Mmmm, bajka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zrobienie tych placuszków to naprawdę nic trudnego, zrób je, wyjdą Ci na pewno! :)

      Usuń
  20. O mamo... Nie dziwię się, że dobrze zaczęłaś dzień :) Mnie niestety promienie słońca nie obudziły, bo od rana popaduje.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale smacznie Madziu rozpoczęłaś sobotę! Ja wolałam poleżeć i zjeść kupną bułkę z miodem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pokombinuj z balansem bieli, iso. Jeśli jest jasno,a dzień deszczowy-spróbuj zdjęć jedzenia postawionego na parapecie okiennym. Upewnij się,że nic Ci nie zasłania nikłego źródła światła. Można też pokombinować z rozproszeniem czy odbiciem światła(firanka, folia, kartka,lusterko)A jeśli sa to zdjęcia nocnoranne-lampka,doświetlenie. Jeśli ręka Ci często "drga" i obraz jest rozmazany-robiąc zdjęcia oprzyj na czymś aparat byś robiąc foty nie poruszyła ręką ;)

    Buddo! Genialne to Twoje śniadanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo Ci dziękuję! to dla mnie cenne rady :) na pewno z nich skorzystam! :)

      Usuń
    2. Sama się uczę. Zazwyczaj zdjęcia robiłam w plenerze-ludziom, zwierzakom, krajobrazom. A fotografowanie tego co jem...wychodzi mi kiepskawo.Ale cóż trening czyni mistrza czyż nie? ;)

      Usuń
    3. ja nigdy za bardzo fotografia się nie interesowałam, jedynie podziwiałam, jak inni to robią :) ale blog sprawił, ze zaczęłam się w to powoli wkręcać :)
      'trening czyni mistrza' - no pewnie!

      Usuń
  23. kakao i maliny, połączenie idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam czerwony kolor!
    Patrząc na to pyszne coś aż chciałabym schrupać a'la torcika :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, to pyszne coś to chyba maliny! :D

      Usuń
    2. No dokładnie, tylko słowa mi zabrakło :) większość rzeczy u mnie nazywa się "coś" :))

      Usuń
    3. mam to samo, dlatego od razu zrozumiałam! :D

      Usuń
  25. przepyszne! teraz ja bym się do Ciebie zaprosiła!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maja, Twoje towarzystwo byłoby czystą przyjemnością dla mnie!:)

      Usuń
  26. MNIAM, sama zjadałbym takie coś ;)
    Świetny pomysł ;]
    Zapraszam, obserwuejmy?
    http://nbyen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. idealne sobotnie placuszki *-* przeurocze!

    OdpowiedzUsuń
  28. ojeje.. ja po całym tygodniu akademickiego życia (to dopiero mój pierwszy, a już tak doświadczony)zjadłabym wszystkie nie zostawiając nikomu..;) Mmm.. musiało być pysznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak się do nich dorwałam to zjadłam co do okruszka!:D

      Usuń
  29. Jejciu, jak to cudnie wygląda ! Takie śniadanie na tę pogodę, poprawa humoru gwarantowana :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeszcze nigdy nie udało mi się takiego plackowego tortu zrobić. Za szybko domownicy wymiatają placuszki z talerzy, albo patelnię mam za małą. :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przy tych patelnia nie jest potrzebna! tylko duuza blaszka, teraz już nikt nie ukradnie placuszków i możesz zrobić torcik! :D

      Usuń
    2. Aj, a ja ślepa nie zauważyłam, że to pieczone :x zobaczyłam, że pancakes i od razu pomyślałam o tych smażonych na patelni. To w takim przypadku rzeczwiście może się uda zrobić, łap do piekarnika może nie wsadzą żarłoki. :D

      Usuń
    3. haha, a nawet jak spróbują włożyć to szybko będą z tymi łapkami od piekarnika uciekać, jak poczują taki gorąc :D

      Usuń
  31. królewskie, pyszne śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. jejku, fantastyczne Ci wyszły!!! zakochałam się w nich*.*

    OdpowiedzUsuń
  33. aaaa, marzę o takim stosiku pankejksów! <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Wprost idealne :) zjadłabym bardzo chętnie :D

    OdpowiedzUsuń
  35. cudowne placuszki!
    chyba zrobię je w przyszły weekend;)
    masz niezły dar kulinarny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. taki placuszkowy torcik to ja poproszę codziennie ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Rzeczywiście jak małe torciki ;)) Mniam!

    OdpowiedzUsuń
  38. ale pysznie...a ja niestety nie pospałam dziś :( musiałam jechać do szkoły ;p

    OdpowiedzUsuń
  39. pieczone? łał, świetne! muszę koniecznie takich spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  40. O jejku, jakie fantastyczne!
    Zdjęcia znakomite, smak na pewno też!

    OdpowiedzUsuń
  41. Oj, pyszne jadłyście wczoraj z Madzią śniadanko! :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Niesamowicie wyglądają.
    Pycha! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. W takim razie mocno zaciskam kciuki aby się udało ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ich bekomme ständig hunger hier:) sieht lecker aus! kisses chris

    OdpowiedzUsuń
  45. Jakie apetyczne, ślinka cieknie. :)

    OdpowiedzUsuń
  46. wspaniały torcik z pankejków <3 aż ślinka cieknie

    OdpowiedzUsuń
  47. Yоu're so cool! I don't suppοsе Ι've truly read through something like this before. So great to discover someone with some unique thoughts on this issue. Seriously.. thanks for starting this up. This web site is something that is required on the internet, someone with a little originality!
    Also see my web page: bausatz gartenhaus

    OdpowiedzUsuń
  48. Hurrah, that's what I was searching for, what a data! present here at this web site, thanks admin of this website.
    Also visit my web page ... options trading how to

    OdpowiedzUsuń