czwartek, 25 października 2012

jogurtowy parfait i sałatka!

Zabiegany ten tydzień, nawet bardzo. Żeby tylko na kartkówce z gramatyki praktycznej zamiast przekształcania czasowników w formie bezokolicznikowej na tryb rozkazujący, nie zacząć pisać o specyfice polskiej socjologii miasta, proszę, proszę. Notatki zajmują prawie całą powierzchnię biurka, ale ja i tak znajduję odrobinę miejsca na kubek z kakao. A zamiast powtarzać do kolokwium, oglądam nowy odcinek PLL.

parfait (mus jabłkowy, płatki owsiane, kremowy jogurt naturalny, orzechy laskowe, rodzynki)

A w torebce, między zeszytami, piórnikiem, portfelem i kluczami od domu ...

sałatka (zielona sałata, jabłko, ser feta, pestki dyni, żurawina)

47 komentarzy:

  1. Ależ cudownie wygląda... Które śniadanie? Obydwa!

    OdpowiedzUsuń
  2. mmmmmmmm o też chciałabym taka sałatkę na wynos ♥ hahhahha trzymam kciuki za kartkówkę ! I zgadzam się, że na kubek kakao zawsze znajdzie się i miejsce i wolna "słodka"chwilka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zabieram i pierwsze i drugie! :P

    OdpowiedzUsuń
  4. śniadanie przesmaczne :) bento na uczelnie także :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam oglądać Twoje zdjęcia, są tak precyzyjnie wykonane, zdjęcia przepiękne,a dania wręcz z salonów królewskich...

    OdpowiedzUsuń
  6. u Ciebie jak zawsze pysznie od rana! mus fantastyczny i sałatka mega apetyczna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Boski parfait *.* a salatka pyszna i zdrowa, idealne posilki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaraz wybiegam do pracy ale jeszcze zdążę przygotować sobie coś podobnego:) dzięki:))

    OdpowiedzUsuń
  9. parfait cudowne, ale jeszcze bardziej mi się podoba ta sałatka<3 muszę się zainspirować i zrobić sobie na uczelnię podobną:D aaa ja też już chcę obejrzeć nowy odcinek PLL:<

    OdpowiedzUsuń
  10. masz talent do przyrządzania śniadań, wygląda niczym w jednej z najlepszych restauracji, chętnie bym zapłaciła, żeby skosztować Twojego parfait. A co studiujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. socjologię i filologię germańską :)

      Usuń
  11. fajny parfait i na pewno smaaaaczny:) co studiujesz tak na marginesie? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. socjologię i filologię germańską :)

      Usuń
  12. śniadanko pyszne, uwielbiam takie przekładańce z pysznymi warstwami :) ale ta sałatka bomba! zdrowa i przepyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. naprawdę masz tak mało rzeczy w torebce? :D idealne połączenie smaków w tej szklance!

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. socjologię i filologię germańską :)

      Usuń
  15. Pyszne śniadanie równie pyszna sałatka. Muszę sobie podobną przygotować na kolację. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aż ślinka normalnie cieknie. ! :P

    OdpowiedzUsuń
  17. mmm ,ale smakowicie , pyszny miks ;d

    OdpowiedzUsuń
  18. taką sałatkę to bym Ci chętnie podkradła ;)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Kartkówka na pewno poszła dobrze, przy 'pomocy' takich pyszności nie mogło by być inaczej. Też mnie to zainteresowało, co studiujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. socjologię i filologię germańską :)

      Usuń
  20. Wygląd parfait uwiódł mnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Twoje śniadanie i sałatka wyglądają przepysznie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sama chętnie zabrałabym takie pudełeczki z sałatką na 2 śniadanie do szkoły!

    OdpowiedzUsuń
  23. ja też studiuję socjologię :) a no takie niby łazanki sobie zrobiłam, a że innego makaronu nie miałam to użyłam penne :) smakowało jak łazanki;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten pojemnik z sałatką jest zacny!

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie sądziłam, że połączenie sałaty i fety z jabłkami i żurawiną będzie pasować. Ale... kto wie?

    OdpowiedzUsuń
  26. smakowicie wygląda sałatka, zapomniałam już o fecie.... :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ich will das erste sofort essen! Aber ohne Haselnüsse;)
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  28. Zrobiłaś to rano? Jesteś wielka! Rano u mnie tylko kawa. Mogę jeść dopiero koło 10. Dwa kierunki studiów i blog budzi respekt kochana!Powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. parfait wygląda smakowicie :) dzięki za podsunięcie pomysłu na II śniadanie do szkoły, świetna propozycja! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniałe parfait, a te orzechy laskowe. Mmm... :)

    OdpowiedzUsuń
  31. uwielbiam mus jabłkowy, więc zawartość tej pierwszej szklaneczki biorę dwa razy ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. ja to poproszę :)taką szklaneczkę jedną :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow. All looks yummy. So nice blog and great post.

    Have a nice weekend.

    http://fashiondenis.blogspot.sk/

    OdpowiedzUsuń
  34. Fety w połączeniu z jabłkiem i żurawiną jeszcze nie jadłam, chyba wypróbuję :) bo brzmi pysznie :)

    OdpowiedzUsuń