środa, 24 października 2012

tort urodzinowy!

Uwielbiam świętować urodziny, a w szczególności te nie swoje, naprawdę! Wczorajszy dzień spędzony pod hasłem "tort czekoladowy" -dużo słodkości, wspólne pieczenie (i to nie prawda, że "gdzie kucharek sześć, tam nie ma co jeść", haha), dużo śmiechu, dużo zdjęć, dużo filmów! Było też wyjadanie masy prosto z miski, konfitury ze słoiczka; kręcenie własnego programu kulinarnego, dmuchanie balonów, zdmuchiwanie świeczek; i nawet zaśpiewane "sto lat" było! A zaskoczona i bardzo zadowolona mina solenizantki - bezcenna!


47 komentarzy:

  1. Piękny tort! :)
    A dzisiejsze śniadanko po wielkim zasłodzeniu jak najbardziej logiczne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie ciacha to ja lubię. Naprawdę świetnie wam wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to ja już czekam na wieczór :)
    najważniejsze że wszyscy się wczoraj dobrze bawili :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale kolorowy ten tort!:) Piękny:) Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczny tort :) udalo sie zdmuchnac wszystkie swieczki?
    Sniadanie tez bardzo smaczne, znam ten przesyt slodkiego :D

    OdpowiedzUsuń
  6. tort wyszedł genialni, jak z cukierni:)
    a śniadanie bogate w witaminki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie się robi torty. Można się wykazać inwencją twórczą :D Uwielbiam dmuchać balony! Nie wiem czemu xD Tak mi chyba z dzieciństwa zostało...

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny tort, zwłaszcza kolorowa posypka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mmm mocno czekoladowy...Lubię to!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale torcik ;) no i śniadanko też pycha, nie ma to jak grzanki z twarożkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. upieczesz mi taki torcik na urodziny? cudowny<3
    i też się nie dziwię, że dzisiaj słone śniadanko..:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma sprawy! <3 napisz tylko, kiedy masz! :D :*

      Usuń
  12. hehe no tak...po słodkościach zawsze trzeba odmiany:)) torcik śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  13. wieki nie miałam takiej zabawy urodzinowej:D

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny!
    uwielbiam czekoladę;)
    też chce taki tort!;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świętowanie urodzin to świetna sprawa w bliskim gronie :)
    Tort mnie oczarował! ;O

    OdpowiedzUsuń
  16. ale doskonałe urodziny!i śniadanko również:)

    OdpowiedzUsuń
  17. wspaniały tort, nie dziwię się, że solenizantka wniebowzięta :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny tort, taki kolorowy :)! Nic dziwnego, że solenizantka była zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pieczenie tortu dla kogoś jest zdecydowanie przyjemniejsze! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. ja też jakoś bardziej wolę świętowanie czyichś urodzin niż właśnych i kupowanie lub robienie niespodzianek :) a tort prześlicznie wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też znajomym na urodziny zwykle coś piekę :) Zwykle dopasowane do zainteresowań czy hobby :) Ostatnio były chyba ciasteczka o kształtach statków kosmicznych z takiej gry :) Takie przyjemne z pożytecznym :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny torcik . ! ;) A śniadanko wygląda przepysznie. ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj, nie mogę się tego "cosia" doczekać. Tort wspaniały, choć wcale się nie dziwię, że potem potrzebne jest coś słonego ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gdybym ja dostała taki tort na urodziny byłabym w siódmym niebie. :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowny tort <3
    Uwielbiam piec razem ze znajomymi, jest tyle śmiechu i wygłupów :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniały tort i grupa przyjaciół...bezcenne:)!

    OdpowiedzUsuń
  27. jaki cudny torcik *.* genialny prezent :) a już myślałam, że jest z chałwą :D
    a Twoje śniadanko często jem na kolację :D

    OdpowiedzUsuń
  28. cieszę się, że się dobrze bawiłaś! chyba musiałaś się najeść słodkiego, skoro cię naszła taka nieodparta ochota na wytrawne śniadanie. :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Solenizantka to szczęściara, taki wspaniały torcik dostała :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Tort pewnie Ty piekłaś zdolniacho?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł z tym wspólnym gotowaniem. W dodatku efekty też są światne ;)

      Usuń
  31. Też bym się ucieszyła, gdybym dostała taki torcik!

    OdpowiedzUsuń
  32. Matko! Ten tort wygląda lepiej niż z niektórych książek kulinarnych :D Aż żałuję, że nie mogłam ukraść kawałka... :(

    OdpowiedzUsuń
  33. taki tort na urodziny - marzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. tort super:) też lubię świętować:D a co do śniadania, to mam tak samo... jak jednego dnia się zasłodzę, to potem słone smakuje najlepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  35. U mnie w domu zawsze świętujemy tortem owocowym :) mam nadzieję, że i czekoladowy kiedyś ktoś mi zrobi ;D

    OdpowiedzUsuń
  36. genialny ten torcik ! a śniadanko klasyczne i jakże smaczne ;d

    OdpowiedzUsuń
  37. Die torte sieht soo lecker aus! Wer hatte bday? nicht du oder? Wie laeuft dein uni?
    kisses

    OdpowiedzUsuń