piątek, 19 października 2012

kuskus z jabłkiem i marchewką!

Piątek, no nareszcie! Oby jeszcze tylko dotrwać do końca tego dnia. Wstaję zdecydowanie za późno i pierwsze, co daje mi się we znaki to zimne powietrze, przeszywające mnie z góry na dół. Szybko owijam się szlafrokiem, w którym najchętniej spędziłabym cały dzisiejszy dzień. W drodze do łazienki potykam się o wiecznie niedopieszczone koty, które głośnym mruczeniem domagają się głaskania - nie sposób im tego odmówić. Chyba powinnam już wychodzić, a ja zamiast tego, bawię się z kotami.
Ale czy komuś to przeszkadza? Mi na pewno nie; podejrzewam, ze moim czworonogom również.

kasza kuskus ze startym jabłkiem, marchewką i rodzynkami

42 komentarze:

  1. O, kuskusu w takim wydaniu jeszcze nie próbowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kus-kus bardzo lubię, ale z marchewką jeszcze nie próbowałam:) wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  3. To chyba zestaw szkolny? No fajny fajny, i spory!
    Ja dzisiaj oficjalnie ostatni dzień wolnego mam i uwierz, że również nic mi się nie chcę.. zmuszenie się do wstania jest równoważne z killerem Ewki xD Miłego dnia;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cały dzień na uczelni, trzeba się zaopatrzyć w zapas jedzenia :D

      Usuń
  4. kociaki to cudowne zwierzęta, choć jeszcze 1,5 roku temu nie przepadałam za nimi ! (dzięki kotom mojej przyjaciółki to się zmieniło )
    marchewka i jabłko :)
    aa i gratuluję wywiadu ! trzymam kciuki za Wasz projekt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A u mnie ciepło. Kochane kotki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Tęsknię do swojego Bazyla tak bardzo, że aż zmieniłam sobie zdjęcie profilowe na fb z nim. :D Polecam Ci kuskus z świeżą miętą, pietruszką, sokiem z limonki i pomidorem. Bardzo orzeźwiająca sałatka. ;)
    Kiedy zbliża się zima u mnie na stole królują gulasze, krokiety, placki i zapiekanki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo chętnie spróbuję takiej sałatki, brzmi smacznie :) tylko z pietruszki zrezygnuję, nie lubię jej :D

      Usuń
  7. Mój kot to samo, rano domaga się pieszczot i koniec! :) ale też nie jestem w stanie jej odmówić - biorę ją wtedy na ręce i noszę po domu jak dzidziusia (tak wiem, to dziwne ale robię tak od jej dzieciństwa;p)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale fajny pomysł na zdrowe śniadanie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wygląda *.* u mnie dziś cieeeepło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. chętnie zjadłabym takie śniadanie nawet wtedy, gdy się nie śpieszę. Pycha! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. sałatka musiała być pyszna :)
    o, i widzę, że masz koty! ja też mam kotkę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. kuskus w zupełnie nowej odsłonie:)!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wooooow, co za połączenie. Podoba mi się:-) Kupuję ten pomysł :-D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazwyczaj jadam surówkę marchew i jabłko ale połączenie z kuskusem jest ciekawe, na pewno o wiele bardziej pożywne:) Yupii! Wreszcie piątek popołudniu:) Życzę Ci udanego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. i do torby! zabrać na uczelnię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. koniecznie muszę kupić kuskus na najbliższych zakupach :))

    OdpowiedzUsuń
  17. oo jak ja dawno nie jadłam marchewki:) a tak ją lubię:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnio również odkryłam smak kaszy kuskus na słodko więc dzisiejsze śniadanie jak najbardziej do mnie przemawia:)

    OdpowiedzUsuń
  19. hmmm nigdy nie próbowałam kuskus z marchewką, ale wygląda świetnie więc i tak musiało smakować! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. W takim razie mogę Ci kochana tylko pozazdrościć ;) Ja niestety jesienno-zimowe mam tylko dwa z czego jeden dwa rozmiary za duży :) Muszę go w końcu wystawić może na allegro bo mi miejsce tylko w szafie zajmuje;)
    http://annaantje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. lubię kuskus ale nigdy nie jadłam go w słodkim wydaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pysznie, zdrowo, kolorowo, jesiennie ♥
    Piszę się na takie cudo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta osoba na dodatek sprawiła,że miałam dziś 19 stopni ach i jutro i pojutrze...i jak tu się uczyć?
    Pozdrawiam dojczlandzie :*

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny pomysł na sałatkę - uwielbia te składniki!

    zapraszam do mnie na konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  25. nikomu to nie przeszkadza, powiedziałabym nawet, że wszyscy na tym zyskują^^
    jadłam produkty w takim połączeniu tyle tylko że bez kaszy i już wtedy było pysznie, a z kaszą to już w ogóle cudo<3

    OdpowiedzUsuń
  26. marchewka z jabłkiem <3 dawno nie jadłam.. narobiłaś mi ochoty ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. podobno Ci którzy kochają zwierzęta sa dobrymi ludźmi:) lubimy kuskus;D J.

    OdpowiedzUsuń
  28. smacznie , prosto , zawsze masz ciekawe pomysły ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. też tak mam, ale jedynie w weekend, gdzie czeka na mnie moja psina.. :)
    Gratuluje wywiadu;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajny pomysł. Kuskkus zazwyczaj jem na słono, więc to dla mnie ciekawa śniadaniowa odmiana :)

    OdpowiedzUsuń