poniedziałek, 24 września 2012

figa (nie tylko) z makiem! - akcja

Ostatnio mam nieodparte wrażenie, że figi zapanowały nad kulinarnym światem!
Sama dopiero kilka dni temu miałam okazję spróbować świeżych fig i jestem zachwycona ich smakiem!
Ciekawa jestem, czy Wy je lubicie tak samo jak ja i jakie fajne pomysły znacie na ich wykorzystanie?
(zarowno na śniadanie, obiad, kolację, jak i desery)
Dlatego właśnie powstała ta akcja - pokażmy, że figa to nie tylko ta przysłowiowa, "z makiem"! Zachęcam Was więc do wzięcia udziału w mojej (pierwszej!) akcji, liczę na Was i na Wasza kreatywność!
Figa (nie tylko) z makiem! - październik po tym hasłem; co Wy na to?


Figa (nie tylko) z makiem!

33 komentarze:

  1. A myślałam, że tylko ja wszędzie widzę figi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie, chętnie... Mam do kupienia w warzywniaku, praktycznie pod nosem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie czekam na jakiś fajny przepis! :)

      Usuń
  3. ekstrrrra! gratuluję pomysłu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tak średnio przepadam za figami, może nie jadłam dobrych;p

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie figi opanowały kuchnię, uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  6. figi wszędzie, bo to bardzo urodziwe dziewczynki:)boję się, że się wystrzelałam już ze wszystkich pomysłów..:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maja, wierzę, że coś jeszcze wymyślisz z figami! :)

      Usuń
  7. jakoś ciągle nie mogę się zmobilizować do wyciągnięcia ich z zamrażarnika, ale może ta akcja mnie do tego zainspiruje. (;

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nawet nie wiem jak figi smakuja:D

    OdpowiedzUsuń
  9. pomysł świetny :) od czasu kiedy zobaczyłam te figi na Twoim blogu chodzą za mną dosłownie wszędzie... :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubimy, lubimy, lubimy, lubimy!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. bardz kreatywny pomysł :) a co do przepisu, to jest banalnie prosty- dodaje ugotowany ryż (wedle gustu) zamiast namokniętej bułki i smaże jak tradycyjne mielone :) pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  12. smarze miało być przepraszam za byka..

    OdpowiedzUsuń
  13. muszę wykorzystać w końcu moją ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. figi powiadasz? oryginalny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Figi są ewdentnie w modzie ; )
    Ale to dobra moda, bo naprawdę smaczna ; )
    Dziś na kolacje były z camembertem- rewelacja ; )

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj tak. Może i do mnie w końcu dotrą :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Własnie gdzie ostatnio nie wejdę to figi , a ja jeszcze nigdy żadnej nie jadłam :( Od durszlaka akceptacji chyba nigdy się nie doczekam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bloga :) Zgłosiłam się w czwartek i od tamtej pory cisza :)

      Usuń
  18. love to eat figs, here we eat them with ham you know:) kisses!

    OdpowiedzUsuń
  19. Też zauważyłam, że figi zapanowały w blogosferze;) Nie zamierzałam podążyć za trendem ale w akcji wezmą udział specjalnie dla Ciebie, to może być fajna zabawa:) PS. Czy muszą być świeże figi czy mogą być też suszone?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będzie mi bardzo miło, jeśli weźmiesz udział w tej akcji :) figi mogą być zarówno świeże, jak i suszone, pełna dowolność :)

      Usuń
  20. A to pech...ja właśnie dodałam przepis na pyszne tartletki z figą i serem pleśniowym.... no cóż, muszę przygotować coś innego... ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. hi dear,I'm vendy ^^
    I absolutely love this fruit...

    what do you think to follow each other...?

    kiss :**

    vendy

    ps: my new first outfit post...I want your opinion ^^
    http://www.simplelifeve.blogspot.it/2012/09/outfit-last-sunny-day.html

    OdpowiedzUsuń
  22. mniam, pyszota! ale mi smaka narobiłaś!

    OdpowiedzUsuń