niedziela, 30 września 2012

jajko na miękko!

Od kilku dni straszą nas pogorszeniem pogody, ale słońce nie daje za wygraną i osobiście jestem mu za to bardzo wdzięczna. Ktoś ma może ochotę na spacer? Jednak najpierw śniadanie. Lubię takie niedzielne poranki jak ten dzisiejszy, gdy stół jest nakryty dla trzech osób; i nie trzeba się martwić, że jajko na miękko będzie na twardo albo co gorsza na surowo, a to wszystko za sprawą taty, który w gotowaniu jajek na miękko jest mistrzem, serio!



     

   
chleb słonecznikowy z pomidorem, ogórkiem i zieloną sałatą; jajko na miękko; herbata z cytryną

71 komentarzy:

  1. ja też lubię niedzielne poranki :) proste śniadanie w miłym towarzystwie i śniadanie można uznać za przyjemny początek dnia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. co do tego podania to historia zbierania tej jarzębiny już sama w sobie wprawiła mnie w dobry nastrój :D a chciałam żeby było widać, że to już jesień :) na stole również :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie przepadam za niedzielami, bo zawsze zwiastuja mi poniedziałek, niemniej poranek zawsze bywa przyjemny. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie ciągle świeci słońce:D

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też nadzwyczaj słonecznie ;o
    Pyszne, rodzinne śniadanie :) Znajdzie się jeszcze jedno miejsce? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znajdzie się, znajdzie, zapraszam! :) jedno miejsce akurat zawsze u nas wolne! :)

      Usuń
  6. Ja też lubię wspólne śniadanie, ale niestety nawet w weekendy jest to u nas niemożliwe, a szkoda.
    Pysznie śniadanie, raz zawsze lepiej smakuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się chętnie zabiorę na spacer:D A po takim śniadanku to energii nie zabraknie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. mmm...tęsknię za pysznymi rodzinnymi śniadankami;)

    OdpowiedzUsuń
  9. dzisiaj tradycyjne śniadanko, zawsze się sprawdza i pyszne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. No to teraz na spacer. Rodzinnie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. smaczne niedzielne kanapeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pyszne śniadanie! Choc kiedyś czytałam, że pomidora z ogórkiem nie łączymy :) Ale co tam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam, jak smakuje to łączymy! :D

      Usuń
  13. U mnie też słoneczko świeci :)
    Oo, jajko na miękko ♥ Też chcę, ale mi jakoś nie wyszło ostatnim razem xd :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie w domu jajkami na miękko zajmuje się tata :D jest w tym mistrzem!

      Usuń
  14. hopefully lunch is near:) so famished!

    OdpowiedzUsuń
  15. u mnie w domu czesto jada sie jajko na miekko, poniewaz kazdy je uwielba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. niedzielne leniwe poranki, spędzone w rodzinnym gronie + słoneczna pogoda na zakończenie miesiąca. czego chcieć więcej? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. tak to prawda, niedzielny poranek z rodziną w komplecie jest super:)nie musimy się spieszyć, możemy posiedzieć dłużej w piżamach;) i jest wesoło!

    OdpowiedzUsuń
  18. niedzielne leniwe poranki są super przyjemne:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też lubię niedzielne poranki. Kiedy wracam nad ranem do mieszkania ze znajomymi,odprowadzamy się po Gdańsku potem idę spać i zaczynam dzień w południe jajecznicą i porządną dawką kofeiny.
    Ale takim śniadaniem bym nie pogardziła! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzę, nie tylko u mnie niedziela bez jajka to niedziela stracona! :D

      Usuń
    2. Dzień bez jajka-dzień stracony! Taka zasada panuje u mnie :D

      Usuń
  20. jak warzywnie i kolorowo, pycha!

    pecha mam co do jajek, na miękko mi wychodzą najczęściej, chociaż bardzo chcę te na twardo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. talentu do jajek też nie mam, kompletnie :D zawsze wyjdą inne niż planuję :D dlatego z nich zrezygnowałam i tylko w niedzielę lądują na stole, za sprawą taty! :)

      Usuń
  21. szkoda, że mam do Ciebie tak daleko, bo chętnie bym poszła z Tobą na spacer:<
    pożycz tatę na jeden poranek, chcę takie jajko! mnie nigdy nie wychodzą:p
    a wracam dopiero w piątek, bo zaraz wybywam do Pragi^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z przyjaciółką sobie robimy taki krótki wakacyjny wypad, bo żadnej nie udało się wyjechac nigdzie na dłużej, więc jakoś musimy sobie to zrekompensowac:p i najem się Studentskiej do oporu<3

      Usuń
  22. Takie proste śniadanko, a jak apetycznie wygląda. Rzeczywiście to prawda z tymi jajkami , wychodzą zawsze takie , jakich nie chcemy

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspólne śniadanie przy którym nie trzeba się śpieszyć jest najlepsze. Nie to co w dni robocze :) A z jajami to zawsze są jaja :D

    OdpowiedzUsuń
  24. jak niedziela to musi byc jajko ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śniadanko życ i nie umierać!
    A na spacer zawsze mam ochotę, czy jest cieplej czy chłodniej byle żeby w domku nie siedzieć:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Połączenie ciemnego chleba słonecznikowego ze świeżym ogórkiem jest świetne. <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Zazdroszczę tego wpólnego śniadanka, u mnie takie to tylko na Wielkanoc ;) pysznie, lubię wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne wspólne śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam! Ale ja zazwyczaj zjadam ze 3 takie jajeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  30. haha, niewiele ci do szczęścia potrzeba. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo życie składa się z takich drobnostek właśnie, a ja nauczyłam się je doceniać i cieszyć nimi :)

      Usuń
  31. Mój tato też szczyci się w mistrzostwie gotowania jaj, hehe :D
    Spacer dobra rzecz, jeszcze w taki dzień :)
    Śniadanie tradycyjnie, smacznie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Rodzinne śniadanie, to jest to!!
    Moja ulubiona wersja to właśnie na miękko:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Dawno jajka na miękko nie jadłam ale mi teraz ochotę na nie zrobiłaś taka, że chyba sobie jutro zaserwuje je na śniadanie ;)

    też czuję że ten rok będzie niesamowicie dobry ;d

    OdpowiedzUsuń
  34. oj jakie ładne śniadanie dziś :) a ja bezśniadanowo bo spieszyłam się na egzamin :( i teraz "nadrabiam"

    OdpowiedzUsuń
  35. Oh dobrze mieć tatę mistrza ;) Mój też na miękko zawsze zrobi, a ze mnie się śmieje, że będę miała surowe :) Takie śniadanka to lubię!

    OdpowiedzUsuń
  36. Taak to ja:)
    ale różnorodne śniadanie:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja wolę jajko na twardo :) Ale śniadanie wygląda pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. robiłam i takie, ale moim kubkom smakowym bardziej smakuje ta zrobiona rano:D nie mam pojęcia dlaczego.. pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Cieszę się tym,co jest - słońcem i radosną jesienią.
    A Twoje śniadanie byłoby dopełnieniem pięknej aury.

    OdpowiedzUsuń
  40. pyszne, rodzinne śniadanie w niedzielny poranek... chyba lepiej być nie może :) i do tego tak kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Smacznie, zdrowo, kolorowo, i jajko faktycznie idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Też się cieszę tym słońcem byłam dziś nawet na chyba ostatnim grillu w tym sezonie. Tylko zazdroszcze ci taty, który robi śniadanka. Bo ja muszę sama robić dla mojej kochanej rodzinki. Ale czasami przydał by się ktoś???

    OdpowiedzUsuń
  43. Podobne niedzielne śniadania jedliśmy jak mieszkałam jeszcze z Rodzicami:) Uwielbiałam je:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też je bardzo lubię .. :) i korzystam jak najdłużej mogę!

      Usuń
  44. muszę zacząć od Ciebie odgapiać śniadania, bo wyglądają tak pysznie :P

    OdpowiedzUsuń
  45. Jajeczko jest bardzo fotogeniczne! Urocze śniadanko;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Oj, lubię takie kanapki ze świeżym chlebkiem, masłem i pomidorami lub ogórkiem. Chociaż te pierwsze bardziej mojemu smakowi odpowiadają. A za jajkami na miękko nie przepadam. Lubię je na twardo, w plasterkach i na chlebie. Ostatnio to nawet i sadzonego nie robię, a kiedyś bardzo lubiłam na śniadanie zjeść.

    OdpowiedzUsuń
  47. Uwielbiam niedzielne jajka na miękko, niestety za każdym razem gdy je robię los płata mi jakieś zupełnie niepożądane figle...
    jajka pękają z niewiadomych przyczyn,dzięki czemu zamiast dwóch finalnie gotuje się ich siedem na przykład, albo dzieci akurat chcą czegoś dokładnie w tym momencie, w którym powinnam odliczać trzy minuty, albo po prostu okazuje się, że wielkość jajek jest różna i każde po rozłupaniu posiada inny stan skupienia - zupełnie nie adekwatny do planowanego. ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Uwielbiam takie śniadania, zawsze najlepiej smakują ! Pięknie podane !

    OdpowiedzUsuń
  49. ależ śniadanko :) prawdziwy niedzielny posiłek! i jak to jajeczko Ci się ładnie, zygzakiem obrało :))

    OdpowiedzUsuń
  50. Idealnie żółte żółtko w jajku na miękko, hmmm smak mojego dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Faktycznie śliczne i pyszne te śniadanka. A w dodatku pełne witaminek ;-)A w końcu rano należy dostarczyć sobie najwięcej energii, no i rano najlepiej spala się tłuszczyk. Dlatego przed śniadaniem warto poćwiczyć i zastosować L carnitynę . A potem jeść.

    OdpowiedzUsuń