poniedziałek, 24 września 2012

jogurtowe ciasto kakaowe!

Jesienne popołudnia to idealny czas na pieczenie ciasta. Szczególnie, gdy ciasto jest wilgotne, kakaowe, z kawałkami jabłka i chrupiącymi orzechami. A gdy do tego pieczenia dochodzi jeszcze tak wspaniałe towarzystwo to nie można sobie wyobrazić lepszej formy spędzania wolnego czasu. Wczoraj kolejny raz wzięłam udział we wspólnym pieczeniu i kolejny raz jestem tym faktem zachwycona! Razem z Klaudią postawiłyśmy na jogurtowe, kakaowe ciasto z jabłkami i bakaliami (u mnie padło na orzechy włoskie). 
Moim skromnym zdaniem wypiek wyszedł wprost idealny; własnie na takie ciasto miałam ochotę już od dłuższego czasu! Klaudia - dziękuję! Było mi bardzo miło spędzić z Tobą czas w wirtualnej kuchni; mam nadzieję, że jeszcze to powtórzymy!

    
jogurtowe ciasto kakaowejabłkami i orzechamwłoskimi; gorące mleko

46 komentarzy:

  1. oj zjadłabym, bardzo apetyczne; podziwiam Twoją niesamowitą aktywność od rana:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciasto prezentuje się bardzo apetycznie, a mleko stanowi do niego idealny dodatek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczne są takie ciasta! właśnie na chłodne dni są absolutnie koniecznie potrzebne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe czy jak się piecze wspólnie to jest 2x pyszniej.. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie! 2x pyszniej, 2x przyjemniej .. :)

      Usuń
  5. u Klaudii już się na kawałek wpraszałam, ale to nie zmienia faktu, że u Ciebie też się chętnie poczęstuję! strasznie mi się podoba to ciasto, zjadłabym tu i teraz<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz, ze dla Ciebie zawsze się u mnie znajdzie kawałek ciasta! :)

      Usuń
    2. A dla mnie?:> Bardzo smakowicie wygląda, aż mam ochotę na kawałek :)

      Usuń
    3. znajdzie się kawałek i dla Ciebie! :)

      Usuń
  6. Gotujecie przez Internet, dobrze zrozumiałam? Ciekawa sprawa :) swoja drogą, czy to butelka na mleko? Prześliczna! Skąd taką masz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, tak, przez internet :)
      a butelkę na mleko kupiłam w sklepie home&you :)

      Usuń
    2. Widzę, że to się staje modne :) fajnie. Poszukam tego sklepu u siebie w Łodzi!

      Usuń
    3. takie wspólne pieczenie to naprawdę fajna zabawa!:)
      a sklepu poszukaj koniecznie, mają przepiękne rzeczy ♥

      Usuń
  7. zawsze podziwiałam osoby, które piją ciepłe mleko;) a ciacho z orzechami jak najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlaczego, nie lubisz ciepłego mleka? :)

      Usuń
  8. Fantastyczne to ciasto. Muszę koniecznie spróbować. Kakowe i bez tłuszczu, na miodzie - mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. matko boska, jak to smakowicie wyglada.. daj kawałek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. proszę się częstować! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No i kolejne pyszne ciasto ;).

    OdpowiedzUsuń
  12. pychota! Wygląda jak tort czekoladowy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj, to musi być przepyszne - teraz mam wielkiego smaka na jakieś jogurtowe ciacho z orzechami włoskimi ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny pomysł na pyszne śniadanie ,dawno nie jadłam ciasta takiego pysznego i zdrowego ,mniam <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest i obiecany kawałek hehe :D Pyszności:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja również dziękuję, musimy kiedyś to powtórzyć :) pięknie Ci wyszło! ja dałam jakoś sporo jabłek i wyszło mocno wilgotne, ale właśnie takie jest najlepsze :) to porywam ten przepyszny kawałek na spróbowanie Twojej roboty :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Z chęcią bym zjadła! :)
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Mniam mniam :) zazdroszczę tego ciasta

    OdpowiedzUsuń
  19. Idealne rozpoczęcie dnia :)
    Zostało może jeszcze trochę ciasta dla mnie ? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest jeszcze pół blachy, ale musisz się spieszyć! :D

      Usuń
    2. to tyle co u mnie :) większość zjadłam jak na razie ja :D

      Usuń
    3. To ja poproszę te pół blachy ;D

      Usuń
  20. mmm.. Takie ciasta są najlepsze: proste, smaczne i czekoladoweeeee <3 chociaż osobiście mam dziwną awersje do orzechów włoskich, wyobrażam ją więc sobie z laskowymi.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Częstuje się przez ekran monitora;D
    Wygląda bardzo oryginalnie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dużo chętnych na to ciacho :D Ale ja też się wpraszam na deser :p

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię takie proste ciasta. Prostota cieszy czasem najbardziej :-) PYCHA!

    OdpowiedzUsuń
  24. chcę, chcę, chcę !!! Oj, jak ja tęsknię za takim ciastem..

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale smacznie! Bardzo lubię jabłka w połączeniu z czekoladą!

    OdpowiedzUsuń
  26. Jogurtowe ciasta są cudowne, takie delikatne i rozpływające się w ustach... Musiało być pysznie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kakaowo, orzechowo, juz same nazwy powodują ślinotok...;)

    OdpowiedzUsuń
  28. haha, obawiam się, że dla wszystkich może nie wystarczyć! :D ale spokojnie, zawsze można upiec kolejną porcję :D

    OdpowiedzUsuń