sobota, 7 lipca 2012

jogurtowy parfait z cukinią!

W trakcie dzisiejszego buszowania po spiżarnii natknęłam się na słoiczek z kawałkami 'czegoś żółtego' w środku. Jakie było moje zdziwienie, gdy przeczytałam karteczkę na wieczku 'cukinia w syropie'; po moich ostatnich udanych eksperymentach z cukinią postanowiłam wypróbować również takiej wersji, której autorką, jak się okazało, była moja babcia. Wrażenia? Nadal jestem zaskoczona, że cukinia na słodko smakuje tak dobrze. Ta babcina w smaku przypomina nieco gruszkę, jest słodka i delikatna.

parfait (jogurt naturalny, jabłko, brzoskwinia i cukinia w syropie, mus jabłkowy, orzechy i poziomki)

17 komentarzy:

  1. Ciekawe śniadanie :> Nigdy nie miałam okazji spróbować cukinii na słodko.

    OdpowiedzUsuń
  2. cukinia w syropie? ciekawa jestem, jak to smakuje:D
    cudowne parfait na sobotni poranek<3

    OdpowiedzUsuń
  3. A gdzie zgubiłaś naleśniki ? ^^
    Muszę w końcu pokusić się o przygotowanie jakiegoś parfait =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie jakoś zupełnie umknęła mojej uwadze 'naleśnikowa sobota' ! ale od następnego tygodnia się poprawię, obiecuję :D

      Usuń
  4. cukinia w syropie? ciekawy pomysł,gruszki uwielbiam
    wiec na pewno jest pyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pysznie , nigdy nie jadłam cukinii ...
    ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę?:D musisz koniecznie spróbować ! ^^

      Usuń
  6. uwielbiam cukinie w syropie :) dokładnie, jak gruszka. moja mama czasami je robi, dawno nie jadłam, a teraz sobie o nich przypomniałam xD ciekawe czy jeszcze jest jakis słoiczeek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cukini w syropie nie jadłam, jedynie konserwową, która kocham <3

    Parfait to jedno z najlepszych śniadaniowych opcji na taki upał. Poziomkiii!! *_*

    OdpowiedzUsuń
  8. o właśnie mam słoiczek dżemu w spiżarce, muszę w końcu go spróbować :)
    pycha parfait <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Cukinię najbardziej lubię na surowo, ale to już chyba gdzieś napisałam.. XD
    Poziomeczki <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ommmmm, poziomki!!! <3 kocham jeeeee! ale nie jadłam już chyba ze sto lat

    OdpowiedzUsuń
  11. cukiniowych eksperymentów ciąg dalszy?:> co robiłaś?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tutaj wyprobowalam cukienie w syropie, autorstwa mojej babci :-)
      a wczesniej robilam placuszki na slodko z cukinia.

      Usuń