wtorek, 31 lipca 2012

waniliowy pudding z manny!

Moja pierwsza przygoda z puddingiem udana! Na zdjęciach nie prezentuje się może zbyt dobrze, ale w smaku był naprawdę świetny. Jak mogłam aż tyle czasu bez niego żyć, no jak? Na potwierdzenie mogę przytoczyć słowa mojej babci, z którą spędzam dzisiejszy dzień i której zaserwowałam również ten pudding: "robisz konkurencje Magdzie Gessler!"; nie ma to jak takie komplementy z samego rana.

waniliowy pudding z kaszy manny polany gorącym musem nektarynkowo-cynamonowym

33 komentarze:

  1. Fajnie wygląda, no i na pewno równie dobrze smakuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. coraz wykwintniejsze te Twoje śniadania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda przepysznie! uwielbiam puddingi <3

    OdpowiedzUsuń
  4. mniam ! musiał być pyszny ,a ten gorący mus - niebo w gębie ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniammm, taki pudding to bym zjadłam :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Sos intrygujący, faktycznie musiało być pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubie puddingi z manny, bardzo ladny Ci wyszedl :)
    A z Sonko sami do mnie napisali.

    OdpowiedzUsuń
  8. komplement jak najbardziej zasłużony :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ochotę na taki pudding! A słowa babci w pełni zasłużone! :) Stwórz jeszcze swój program, w którym będziesz podawała przepisy na te cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. u nas wczoraj była kasza manna na kolację, ale w formie puddingu jeszcze nie jadłam! kocham ten mus- musi cudownie smakować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo apetyczny pudding :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda ciekawie, a mus brzmi kusząco i strasznie smaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wygląda apetycznie, nie dziwię się,że zostałaś skomplementowana :)

    OdpowiedzUsuń
  14. taki komentarz z ust babci to nie byle co kochana:D
    zrób mi takie śniadanko, proszę:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, nie, nic się za to nie płaci:) w sumie to nawet oni Ci płacą całe 0,5zł za to, że wrzucasz przepis, a wszystko masz ładnie wyliczone:D

      Usuń
    2. mogę nawet jutro:>
      swoja drogą, jak zrobiłaś ten mus? wygląda po prostu obłędnie, im dłużej się na niego patrzę, tym większa mam na niego ochotę!

      Usuń
  15. wygląda naprawdę fajnie! :D ten mus mnie zachwyca <3

    OdpowiedzUsuń
  16. można przepis na mus? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. porcja na 2 osoby
      -3 nektarynki
      -szczypta cynamonu
      nektarynki obrac ze skorki, pokroic w kostki, wrzucic do miksera; dodac cynamon. Miksowac, az do uzyskania jednolitej masy. Taka mase przelac do garnuszka i podgrzewac na malym ogniu, az bedzie goracy.

      Usuń
  17. Słowa Babci rzecz święta .Musi byc pyszny

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepis dość zamotany.
    Ugotowała galaretkę z połowy porcji, część wlałam do słoiczka i wkroiłam na dno owoce. Resztę galaretki przelałam do szklanek, czy zrób co tam chcesz;).
    Ugotowałam owsiankę z dodatkiem owoców i zaczekałam aż ostygnie.
    Na ostudzoną galaretkę, dałam część zimnej owsianki.
    Teraz ponownie ugotowałam drugą część galaretki i zaczekałam, aż chwilę ostygnie. Wlałam jej tyle, aby pokryła płatki owsiane.
    Resztę przelałam znowu do szklanek.
    Rano zagrzałam owsiankę i wyłożyłam na warstwy galaretki. Posypałam dodatkową porcją galaretki schłodzonej i skropiłam sokiem z cytryny;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tam, chyba zrozumialam! :D
      dziekuje :) zrobie sobie ktoregos dnia :)

      Usuń
  19. Aaaa cudowny musiał być ten mus :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojany świetnie wygląda, nigdy nie jadłam puddingu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten dzisiejszy byl moim pierwszym! ale napewno nie ostatnim ^^

      Usuń
  21. hm. wygląda bardzo ładnie ;) i sos bardzo ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam pudding z mannej, a z musem musial byc czadowy!<3

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj kusisz, to może i ja zrobię pudding...;)

    OdpowiedzUsuń
  24. ale komplement Ci babcia strzeliła :P
    bardzo fajny mus

    OdpowiedzUsuń
  25. mmmm! wygląda bosko ; P
    i ten mus <3

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam takie słodkości aż ślinka cieknie:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń