środa, 25 lipca 2012

misiakowe jajko sadzone!

Za oknem od rana szaro i ponuro. Obudziłam się z humorem odpowiadającym pogodzie i z burczącym brzuchem. Szybko pobiegłam do kuchni, z szafki wyjęłam wczorajszy prezent urodzinowy, z lodówki odpowiednie składniki i tak powstało śniadanie; i misiakowe jajko, które uśmiechało się do mnie z talerza!


jajko sadzone z oliwkami; grzanki z serkiem śmietankowym i polędwicą sopocką; sałatka (pomidorki koktajlowe; ogórek gruntowy; cebulka); herbata z cytryną

42 komentarze:

  1. kochana nie wiedziałam, że mamy w tym samym dniu urodziny :-) przepraszam.. spełnienia marzeń najdroższa :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej, ja tez nie wiedzialam! :-) a to niespodzianka! :*
      dziekuje! :-* i Tobie tez wszystkiego, co najlepsze! spelnienia marzen i samych powodow do usmiechu! :-)

      Usuń
  2. szaro i deszczowo? a gdzie taka pogoda? u mnie od rana upał, słońce po prostu rozpieszcza wszystkich:)

    OdpowiedzUsuń
  3. to misiowe sadzone jajo jest przesłodkie :) uwielbiam kanapki z serkiem i jakimś mięchem czy tez rybą mniam!

    OdpowiedzUsuń
  4. jaka słodka patelnia ;) super

    OdpowiedzUsuń
  5. ale świetna patelnia ;)
    śniadanko przepyszne <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna patelnia. ;) Ja mam taką serduszkową.

    OdpowiedzUsuń
  7. jaki śliczny misio :) genialna patelnia

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj! Wszystkiego, co najlepsze z okazji urodzin! ;) Te Twoje misiakowe śniadania po prostu mnie powalają! Świetny patent na jajko! ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. heeeej też mam taką fajną patelnię, ale z truskawką :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka świetna patelnia! :)
    Wszystkiego najlepszego ;**

    OdpowiedzUsuń
  11. i ja dołączę do zachwytów nad misiową patelnią. cudny prezent!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale super patelnia, skad ja masz?:>
    Sto lat! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. patelnia jest ze sklepu FLO :-)
      dziekuje!

      Usuń
  13. U mnie też taka pogoda ;/
    Smaczne śniadanko ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. jaka urocza patelnia! :)
    przyjdzie słonko niedługo, nie bój się! :D

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. misiakowe jajko <3 świetne śniadanie :)
    no i wszystkiego najlepszego! :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Misiowa patelnia to naprawdę uroczy prezent :) Piękne i pyszne śniadanie można nią wyczarować, jak Twoje dziś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam te patelnie z Flo, są boskie ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. przepraszam, że spóźnione, ale mimo tego wszystkiego najlepszego, niech Ci się spełnią wszystkie marzenia, jedz dalej takie pyszności i bądź szczęśliwa:*
    a misia porywam:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aj kochana bardzo Ci dziękuję! :*

      Usuń
  19. Jajko powalające :)
    Najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  20. ale śliczna ta misiowa patelnia <3

    OdpowiedzUsuń
  21. To jajko sadzone? Myślałam, że jakiś omlet/placuszek. Wygląda smacznie.
    Widziałam taką patelnię, świetnie się prezentuje. Planuję zakupić taką specjalną do jajek sadzonych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, w takim wypadku to nie jajko sadzone tylko placuszek białkowy... :) Czasem jak nie chce mi się robić takiego owsianego to tylko rozmłucam jajka i na patelnię - i właśnie przypominają to Twoje jajko sadzone.
      Jajko sadzone to jajko sadzone. Osobno ma być białko i na środku żółtko i tyle. :)

      Usuń
    2. sadzone,tak,tak :-) tylko rozmieszane widelcem przed wlaniem na patelnie :p

      Usuń
    3. właściwie masz rację!:D w takim razie to misiakowy omlet z jajka :)

      Usuń
    4. Ale i tak wygląda smacznie. Zrób takie prawdziwe jajko sadzone. Chętnie popatrzę na takiego misia :D

      Usuń
  22. rewelacyjna patelnia ! Jak już doczekam się potomstwa to na pewno taką kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  23. urocza ta patelnia! takie gadżety potrafią naprawdę poprawić rano humor :)

    OdpowiedzUsuń
  24. porywaj, ale ja zabieram tą patelnię :D nie widziałam nigdy jeszcze takiej :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Powiem za wszystkim którzy piszą - chcę mieć taką patelnię ! o takiej sympatycznej buźce - pozdrawiam i życze udanych i smacznych śniadań i nie tylko śniadań , obiadów też :)

    OdpowiedzUsuń